מעבדות לחירות-פסח כשר ונקי גם מחובות

4 0

חנה תושבת אזור השרון פנתה למשרדו של עוה"ד אייל קורסיה ושות כאשר על גבה סוחבת חובות בני למעלה מ-15 שנה.

חנה טענה כי מלבד החובות הגדולים אשר הלכו וצברו ריביות גבוהות בהוצאה לפועל, קיימים כנגדה אין ספור הליכים קשים אשר אינם מאפשרים לה להתנהל החיי היום יום. לטענתה הבנק אינו מוכן לתת לה אשראי או שיקים, דבר אשר מקשה עליה לקיים חיים נורמטיביים.

לטענתה אינה יכולה לשכור דירה שכן אין ברשותה שיקים לתת למשכיר וכי מרבית המשכירים מעוניינים לקבל תשלומים מראש ע"י פריסת שיקים לשכירות.

לדברי חנה היא כבר למעלה מעשור מתנהלת "מתחת לרדאר" זאת אומרת, אין לה חשבון בנק לקבל את המשכורת שלה ואין לה חשבון בנק פעיל לניהול חיי היום יום מאחר והנושים הטילו עיקול על חשבון העובר ושוב.

חנה עתה מעוניינת להתחתן אלא שבן זוגה חושש ובצדק מההליכים הננקטים כנגדה וזאת מאחר ולבן הזוג החדש יש נכסים רבים או כמו שאומרים "הוא יושב טוב".

הפחד הוא כי לאחר החתונה יראו בבני הזוג כתא משפחתי אחד שאז ינסו הנושים לשים את ידם על אי אלו נכסים של בן הזוג.

לאחר פגישות קצרות הוחלט לטפל בחובות של חנה בדרך של השגת פשרות מהירות במחירי מינימום שכן הזמן דוחק והחתונה קרובה מתמיד.

לאחר ניהול משא ומתן לא פשוט בו הצליחו עורכי הדין ממשרדו של כותב שורות אלו לספק את רצונם של הנושים זאת לאחר שהונחו בפניהם כלל האסמכתאות המלמדות על מצבה הפיננסי והרפואי של חנה.

בחלוף זמן קצר התבשרנו כי הנושים מקבלים את טענות משרדנו באשר לחנה ואף נחתמו הסדרים מהירים לפיהם חנה החזירה תשלומים זעומים מתוך מאות אלפי שקלים שעמדו כנגדה בתחילת הדרך.

הלכה למעשה היום חנה נקייה מחובות ואף מסרה: " כל כך קיוויתי והתפללתי שאצליח לצאת השנה, אחת ולתמיד מעבדות לחירות ולהיות בבחינת בני חורין בארץ ישראל דווקא לקראת חג הפסח, אספתי מעט כספים במשך השנים לטובת כך ולאחר שנים שהייתי שרויה במצב הדומה לכלא, ללא יכולת להתנייד, ללא יכולת לטוס, ללא יכולת לנהל חשבון בנק, ללא יכולת לשלם למשכירים של הדירות שלי, היום אין מאושרת ממני ואני רוצה לומר תודה תודה תודה"

יש לכם חובות? פנו אלינו עוד היום להתייעצות ללא עלות, הפתרון לעיתים הינו מהיר ויעיל כך שתוכלו לצאת לחיים חדשים אף ללא הליך פשיטת רגל ובפרקי זמן מקוצרים.

מאחלים לכל קוראי השבוע בנתניה פסח כשר נקי ושמח כמובן נרי גם מחובות עיקולים והגבלות!

אייל קורסיה עורכי דין

טלפון: 050-6351208

אתר: http://www.adv-dk.co.il/

Related Post

אהבת החיים בידנו היא

Posted by - 1 באוגוסט 2023 0
השבוע רציתי להכין לעצמי ארוחת ערב עשירה בחלבון, היה לי בבית כל מיני מצרכים שלא קשורים אחד לשני, אז פתחתי…

זוכרים ומזכירים

Posted by - 9 בינואר 2020 0
על רקע גילויי האנטישמיות הגוברים, דווקא יום הזיכרון הבינלאומי לשואה רק מחדד את חשיבות שמירת הזיכרון של השואה ורצח עם.…

שפיץ מהיציע עם אפי ישראל

Posted by - 24 באוקטובר 2019 0
קבוצה במשבר מכבי נתניה בצרות, הקבוצה נראית רע, לא מחוברת ולא מחוייבת. הלחץ נותן אותותיו על הדשא וביציעים. ערב המשחק…

שפיץ מהיציע

Posted by - 20 ביוני 2019 0
עונת המלפפונים בעיצומה, בעוד כשבועיים מכבי נתניה תחל באימוניה, חלק מהקבוצות כבר החלו בהכנותיהן לעונה הבאה, מי ומה במכבי נתניה?…
כלי נגישות