לחגוג יום הולדת בסטייל – הטרנד החם של השנה

6 0

מדי שנה, זה קורה. אדם הקרוב לכם עומד לחגוג יום הולדת, ואתם נחושים לארגן עבורו יום מהאגדות. אתם מחפשים בילוי מהנה, שיגרום הנאה עצומה למשתתפים וייחקק בזיכרון שלהם. יכול להיות שהשכרת יאכטה, אחד הטרנדים החמים בישראל כיום, היא בדיוק מה שאתם צריכים.

נקודת ההתחלה: יאכטות להשכרה

חגיגת יום ההולדת המושלמת מתחילה באיתור חברה המציעה יאכטות להשכרה. את היאכטות ניתן לקחת באחת הנקודות אטרקטיביות במיוחד באזור השרון – המרינה בהרצליה. בדרך זו תוכלו להפליג באזור נגיש ויפה במיוחד, עם אפשרות להגעה מהירה לחופי הים המרשימים שלאורך מישור החוף.

כיום תוכלו למצוא יאכטות מפוארות ומרווחות בכל קנה מידה, הכוללות מספר חדרי שינה, סלון, מטבח מאובזר, שירותים וכל מה שדרוש לו על מנת להעביר בהנאה עצומה כמה שעות לפחות: מערכת מוזיקה מתקדמת, שתייה קלה חופשית ופינוקים מגוונים. כל אלו מספקים מענה למסיבות יום הולדת בסדר גודל מרשים יחסית, של עד כ-15 חוגגים.

אם זה לא מספיק, בחלק מהמקרים תוכלו לקשט את היאכטות בבלונים ובשלטי "יום הולדת שמח" או "מזל טוב", ובכך להוסיף עניין ויזואלי וליצור את האווירה הנדרשת. אצל חברות מהטופ הישראלי בתחום, קישוט היאכטה לכבוד יום ההולדת כלול כבר במחיר החוויה.

אטרקציות על המים

עם כל הכבוד לפאר של יאכטות להשכרה – ובישראל תמצאו חברות המספקות יאכטות מפוארות בכל קנה מידה – אפשר בהחלט לנצל את הסביבה הכחולה המקיפה את היאכטה ולשלב טבילה מרעננת במי הים. בהנחה כמובן שמזג האוויר ותנאי הים מאפשרים זאת.

חברות המציעות את אפשרויות השייט עשויות להציע את התשתית הנדרשת לבילוי מהנה על הים, דוגמת אבוב או גלגלים אותם תוכלו למקם על המים, בסביבת היאכטה. מדובר באטרקציה שאין אחד שיישאר אדיש לה, בלי קשר לגילו.

לא לעשירים בלבד

יש הסבורים שאטרקציה דוגמת השכרת יאכטה מיועדת בעיקר עבור העשירונים העליונים בחברה הישראלית, במיוחד אם מעוניינים בחלק גדול מהפינוקים שהזכרנו כאן. פעם החשש היה שרק מעטים יוכלו להגשים את חלום יום ההולדת ביאכטה, אלא שמאז עברו המון יאכטות במים וחוקי המשחק השתנו.

החדשות הטובות הן שהשכרת יאכטות פונה כיום למכנה משותף רחב מאוד. תוכלו לחגוג יום הולדת ביאכטה, עם כל האטרקציות שמסביב, במחירים הוגנים בכל קנה מידה. לעיתים, המחירים אפילו אטרקטיביים ביחס לאפשרויות נפוצות אחרות לציון יום הולדת.

אם לוקחים בחשבון את ההנאה העצומה לכל המעורבים והפינוקים הרבים הכלולים במחיר, אפשר לטעון שהמחיר בטל בשישים.

אז איך מתחילים?

כדי שחגיגת יום ההולדת המושלמת ביאכטה תצא לפועל, אתם זקוקים שכל התנאים יתחברו יחדיו: חברה המספקת יאכטות מכל הסוגים להשכרה, צוות מיומן שמסוגל לארגן את המסיבה מ-א' ועד ת' וגם לוקיישן אידיאלי באזור השרון.

סימנתם "וי" על כל אלה? אין ספק שצפויה לכם חגיגת יום הולדת מושלמת. אתם מוזמנים ליצור קשר כדי לברר על מגוון האטרקציות ואפשרויות ההשכרה.

Related Post

לקראת החופש הגדול…

Posted by - 16 ביוני 2020 0
איך הופכים את חדר הילדים, שקירותיו מתלכלכים במהירות ובקלות, לחדר שיקי ופרקטי? ילד אסור? ילד מותר! מצליחים לדמיין חדר ילדים…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות