דפוס לפרסום וקד"מ

5 0

כל הדפסה של מוצרי פרסום לעסק שלכם תהייה לה השפעה נפלאה על המכירות. מוצרי פרסום נחשבים למתנה לכל דבר ולכן האפקטיביות השיווקית שלהם גדולה. כל מוצר שמאפשר דפוס לפרסום וקד"מ הינו כלי שיווקי נפלא שלעיתים יכול לספק יעילות שיווקית הרבה יותר גדולה מכל מסע קמפיין פרסומי מושקע ויקר. בין מגוון המוצרים נמצא היום מוצרי גאדגטים ואלקטרוניקה, מחברות ספירלה, עטים ממותגים, יומנים קשיחים ממותגים ועוד. במאמר לפניכם נרחיב אודות החשיבות בדפוס למטרות פרסום וקידום מכירות.  

היתרון בדפוס למטרות שיווק

כל סיוע של קידום מכירות בא על מנת למנף מהלך שיווקי כזה או אחר, או כל מסע פרסום ויחסי ציבור. תהליך של קידום מכירות מטרותיו הינן הגברת מכירות, העצמת מותג, שימת לב ופיתוח מודעות. הדרכים לקידום מכירות כיום הן רבות והן כוללות פרסום ישיר ועקיף במנעד של ערוצי תקשורת, כמו אלו המסורתיים או באמצעות ערוצי תקשורת מתחדשים. אחד האמצעים היותר נפוצים לקידום מכירות הינו על ידי דפוס. כיום בכל מקום בו נשהה ניחשף למגוון אלמנטים של דפוס שמטרתם לקדם מכירות של מוצר או של מגוון שירותים. אפשר לזהות זאת בכל נסיעה בכביש שחושפת אותנו לשלטי חוצות עליהן יהיה מודפס הנחיות, הכוונות או פרסומות, אותו דבר יהיה בהליכה ברחובות העיר בהם ניחשף למגוון שלטים מודפסים שמפרסמים מבצעים על בגדים, ספרים ועוד. היכולת שלנו להתוודע לדברים חדשים היא על ידי הצגה שלהם כחומר לקריאה או התבוננות וזה נעשה על ידי דפוס על כל נגזרותיו.

דפוס כלי להעברת מסרים

אם כן, השימוש בדפוס ככלי להעברת מסרים נהייה באופן טבעי רכיב עיקרי בעולם הפרסום, השיווק וקידום המכירות. מגוון רחב של מוצרים הופכים משויכים לנו על ידי טכניקות פרסום רבות שמתאפשרות אך ורק על ידי ענף הדפוס. חברות רבות ממנפות את הדפוס להעברת מסרים עבור העובדים של החברה, הלקוחות או כל אדם פוטנציאלי להיות לקוח, ובעזרת ההדפסה על מוצרים כגון אוזניות ממותגות, רמקול נייד, מטען אלחוטי לטלפון נייד ועוד מגוון מוצרים שמישים, הן מחדירות לתודעה את הלוגו, הפרטים של החברה וכל דבר שמזוהה אתה.

שי מקורי וגם פרסומת

בכנסים של חברות, ימי גיבוש של בית עסק, תערוכות ומסיבות השקה, נהוג יהיה לחלק שי ללקוחות, לספקים או לעובדים. כמו כן, גם בחגים ובמועדים נהוג לארגן משלוח מתנות לחג לעובדים. לרוב, אופי המתנות הללו יהיו אישיות ושיש בהן צורך תדיר ועליהן כאמור תתנוסס הדפסה של הלוגו או הפרטים של החברה. המתנות יהיו מסוג מחברות ממותגות עם לוגו מודפס או אוזניות ורמקולים מעוצבים, דיסק או קי מעוצב ועוד. אף אחד לא יסרב לקבל כאמור שי חינם גם אם הוא מכיל בתוכו מידע שיווקי. כמו כן, חשוב יהיה לתאים את השי לאופי האירוע ולסוג שירותי החברה.

המתנה שתעשה את ההבדל

בימינו, כשיש כל הזמן תחרות גדולה בשוק וכולם נאבקים על הלקוחות הקיימים ועושים הכל על מנת לצבור עוד ועוד לקוחות פוטנציאלים, מוצרי פרסום וקד"מ יהיו אמצעי אידיאלי שיכול לסייע כשהוא מעניק את התחושה שהלקוח בזה הרגע זכה במוצר נפלא ושימושי שיש לו זיקה לחברה עצמה. מתנות ממותגות עושות את כל השוני כשהן מוענקות בזמן כנס, תערוכה או יריד וגורמות ללקוח להתרגל להדפסה על המוצר ואף להיות גאה שהוא לוקח חלק. מוצרי פרסום וקד"מ יבדלו את עצמם מיתר המוצרים בכך שהם ימשכו את תשומת הלב והתעניינות אליהם וכך האפקט השיווק רק יתגבר.

המאמר נכתב באדיבות סי די פלוס – מיתוג ופרסום לעסקים www.cdplus.co.il

קרדיט צילום: סי די פלוס מיתוג ופרסום לעסקים  

Related Post

קריסה במצוק החופי בבית ינאי 

Posted by - 8 בינואר 2024 0
התמוטטות המצוקים לאורך חופי ישראל נמשכת ואף מחריפה. בשבוע שעבר אירעה גלישת קרקע משמעותית של מדרון המצוק בחוף בית ינאי…

עדכוני תחבורה

Posted by - 14 בספטמבר 2022 0
בראש השנה תשפ"ג תופעלנה הרכבות על פי לוח זמנים ייעודי, הכולל תגבור רכבות והפעלת קווים ייעודיים בערב החג, ובכלל זה…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות