סודות הצלחת קידום אתרים בשפות זרות

7 0

האם אתם יכולים לומר גוגל בסינית? האם אתם יודעים איזו רשת חברתית מגמדת את פייסבוק ביפן? תוצאות גבוהות בגוגל מציגות אתגרים גדולים מספיק בעברית, כך שרוב האנשים אינם מתחילים אפילו לשקול קידום אתרים בשפות זרות. אבל אופטימיזציה של האתר שלכם לקהל רב-לשוני מזכה אתכם בתגמולים גדולים על די ניצול שווקים צומחים ובלתי מנוצלים יחסית.

השימוש באינטרנט גדל במהירות, בעיקר בקרב דוברי שפות זרות, ויותר ממחצית החיפושים בגוגל הם בשפות זרות, ומחקרים מראים שהצרכנים אינם ששים לרכוש סחורה באופן מקוון אם הם אינם יכולים לקרוא על המוצרים שהם מחפשים בשפת האם שלהם.

מפתיע שמשווקים משתהים בניצול המגמה הזו

אמנם יש תחרות חמה על מילות המפתח הפופולריות ביותר בעברית, אבל לא תמיד זה המקרה בשפות אחרות. קידום האתר בשפה אחרת מאפשר לכם להגדיל את הקהל שלכם באופן מסיבי ובשיטה פשוטה, ומכיוון שיש פחות תחרות, נדרש פחות מאמץ על מנת להשיג תוצאות גבוהות בגוגל.

וכמו בכל שיטת שיווק אחרת, חשוב להבין את התחום כדי להשיג תוצאות משמעותיות. חקר שווקי היעד שלכם, בחירת מילות המפתח שלכם בקפידה, ובדיקת התחרות הם צעדים שיסייעו להבטחה שהאתר שלכם לא יאבד בתרגום.

מחקר מילות המפתח במקום תרגום שלהן

מחקר מילות מפתח צריך להיות הצעד הראשון לזיהוי שווקים פוטנציאליים ולהראות רמת תחרות. כמובן שהאפשרות הטובה ביותר, במיוחד אם אינכם מכירים את השפה הזרה כלל, היא להעסיק מומחי קידום אתרים שיש להם ידע מקיף בתהליכים הנכונים של קידום אתרים בשפות זרות.

טעות נפוצה היא להניח שתרגומים ישירים של מילות מפתח יעבדו באותה מידה בשפות אחרות. לא תמיד זה המקרה. חשוב להבין את דקויות השימוש במילים בעברית והאופן שבו המונחים ומילות החיפוש מתורגמות לשפות אחרות, כך שהמשתמעות תמיד תהיה אחת.

מתחילים בתרגום מילות המפתח וסיעור מוחות עם מומחי קידום אתרים בשפות זרות למציאת מונים דומים

זה השלב בו מומחי קידום אתרים בשפות זרות יעזרו לכם לבדוק אפשרויות שונות עם דוברי שפת אם של השפה שבה תרצו להשתמש לאתר שלכם, ולהתרשם ממגוון הצעות. זכרו כי שפות מסוימות כגון גרמנית, נוטות לרוב להשתמש באנגלית למונחים טכניים, ואל תתעלמו מההבדלים בין הניבים.

שאלו את עצמכם אם מילות המפתח רלוונטיות לתוכן האתר, והאם יש סיכויים גבוהים שהן יתורגמו למכירות. כלי חינמי, כמו גוגל אדוורדס, מאפשר לכם להגדיר שפה ומיקום ספציפיים ולבדוק את הפופולריות ורמת התחרות של מילות המפתח.

כדאי לבחור אפשרות קידום ממומן

קידום ממומן יאפשר לכם לעקוב מקרוב במשך יום או יומיים אחר התוצאות, ותוכלו להשתמש בשיעור ההמרות על מנת לנחש את הערך של כל קליק. התנהלות זו תסייע לכם לחסל מילות מפתח שאינן תחרותיות מספיק וסביר להניח שיביאו פחות עסקים.

כמו בעברית, מחקר מילות מפתח צריך להיות תהליך מתמשך, מכיוון שגוגל משנה באופן קבוע את האלגוריתמים שלו. השתמשו בכלים כמו Yandes Metrika על מנת לנתח את תוצאות הקמפיין שלכם. קחו בחשבון את התחרות, ואם תהליך קידם אתרים בשפות זרות שאתם מבצעים משיג דירוג טוב יותר עבור קבוצה דומה של מילות מפתח, מומחי קידום אתרים ידעו למה.

הקפדה על דומיין נהדר

עדיף שיהיה לכם דומיין שמתאים בארץ הזרה לשוק היעד, במקום להשתמש בתת-דומיינים או בתיקיות משנה של האתר הראשי שלכם. החדשות הטובות הן שיש פחות תחרות לדומיינים המובילים ברוב המדינות האחרות.

סביר יותר שתוכלו לאבטח דומיין באמצעות מילות המפתח שלכם עם הביצועים הטובים ביותר, לדוגמא, אם אתם מגלים כי הדומיינים שרציתם כבר נלקחו, אפשרות אחרת תהיה רישום דומיין עם מילת המפתח ושם המותג שלכם.

Related Post

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות