שיווק דיגיטלי בעזרת גוגל מפות – מה הקשר?

5 0

גוגל מפות – Google Maps הפך לכלי אפקטיבי ומוביל בתהליכי קידום דיגיטלי של עסקים.

הנטיה האנושית לבצע חיפוש מבוסס מקום מקבלת חיזוק גם באמצעות מנוע החיפוש של גוגל, שנותן תוצאות מבוססות מיקום גם אם העסק שלכם בכלל נותן שירותים מקוונים.

משום כך,במיוחד אם יש לכם עסק פיזי, שנותן שירותים ומוצרים במכירה במקום, אתם חייבים לדעת איך להשתמש בגוגל מפות בתור כלי שיווקי.

איך גוגל מפות עוזר לתהליכי שיווק דיגיטלי?

גוגל מפות הוא דרך מושלמת להופיע בתוצאות החיפוש, כאשר לקוחות פוטנציאליים שלכם מחפשים עסק כמו שלכם באזור שלהם. חשוב לציין כי גוגל מפות הוא כלי אפקטיבי בעיקר לעסקים כמו מספרות, סופרמרקטים, מוסכים, חנויות, תחנות דלק, מסעדות וכל עסק שהלקוחות צריכים להגיע אליו כדי לקבל ממנו שירות, או לקנות מוצרים.

למעשה, תוצאות מבוססות מיקום הולכות ותופסות תאוצה של עשרות אחוזים בהשוואה לתוצאות רגילות ולכן, אם העסק שלכם מופיע בגוגל מפות, זה מגדיל בעשרות אחוזים (!!!) את הסיכוי שלכם להופיע בתוצאות החיפוש, של לקוח פוטנציאלי שמחפש עסק כמו שלכם באזור שלו.

רוצים להבין יותר טוב איך זה עובד?

לקוח פוטנציאלי שצריך שירותים, או מוצרים באזור המגורים שלו, כותב ביטוי חיפוש כולל מיקום.

למשל ככה:

"אינסטלטור פתיחת סתימות בנתניה"

"מסעדה איטלקית בשרון"

"נגריית בוטיק באזור חדרה"

מכון כושר חדרה"

אתם מבינים את הכיוון. משום כך, גם מנוע החיפוש של גוגל מתאים את עצמו לגולשים ומציע תוצאות מבוססות על עסקים המופיעים בגוגל מפות.

משום כך, כל תהליך שיווק דיגיטלי של עסק פיזי, חייב לכלול התייחסות לגוגל מפות, כדי להגדיל ככל האפשר את הסיכוי שהעסק יקבל יותר לקוחות.

איך נכנסים לגוגל מפות?

כדי להשתמש בכלי של גוגל מפות לצורך שיווק דיגיטלי, אתם צריכים לפתוח חשבון GMB – גוגל מיי ביזנס. שם אתם מעדכנים כמה שיותר מידע על העסק שלכם: שעת פתיחה, כתובת, מספר טלפון, תמונות וכל פרט מידע רלוונטי אחר.

אחרי שתשלימו את התהליך – העסק שלכם יופיע בגוגל מפות. פשוט. נכון???

ככל שתקפידו יותר לכתוב פוסטים שבועיים בכרטיס שלכם ב GMB, תבקשו מלקוחות שלכם לכתוב המלצות ודירוגים, העסק שלכם יבלוט יותר בתוצאות החיפוש המקומי.

לסיכום, גוגל מפות הוא כלי אפקטיבי במיוחד בעולם השיווק הדיגיטלי. הוא מספק לכם נוכחות חיונית ומאפשר לגוגל לקדם את העסק שלכם בדרכים מדהימות. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להיות שם. רוצים לדעת מה הקשר בין גוגל מפות לקידום העסק לחצו כאן

צילום:freepik

 

Related Post

תו ירוק לתלמידים

Posted by - 19 באוגוסט 2021 0
הפעלת מערך בדיקות סרולוגיות לגילאי 3 – 12 כחלק מהיערכות לפתיחת שנת הלימודים תשפ"ב וכדי לשמור על רצף ושגרת לימודים- …

בחירות לכנסת ה -24

Posted by - 24 במרץ 2021 0
מדינת ישראל התעוררה אחרי סיבוב 4 של בחירות, ונותרה בפולנטר פוליטי. מה יהיה ? עדין לא ברור, אין חדש תחת…
כלי נגישות