שאלות ותשובות בנושא דירוגי אשראי

5 0

כמה פעמים ביום אתם שולפים את כרטיס האשראי שלכם מהארנק? ככל הנראה שברוב המקרים התשובה תהיה יותר מפעם אחת. מאז כניסתו של כרטיס האשראי לחיינו, רוב האנשים משאירים את המזומן הרחק מאחור – ומעדיפים לבצע את רוב העסקאות באמצעותו. אך האם יצא לכם לקרוא לעומק לאחרונה על דירוג האשראי שלכם? יש כאלה שבכלל לא יודעים כי יש להם דירוג שנקבע על פי מגוון רחב של סטנדרטים.

אם זוהי הפעם הראשונה שאתם שומעים על כך, או במקרה אחר שאינכם יודעים יותר מידיי מידע על דירוגי האשראי. במאמר הבא נרכז עבורכם את כל השאלות וכמובן שגם את כל התשובות על הנושא הספציפי הזה. כך שתוכלו לדעת בדיוק מה אתם יכולים לעשות עם דירוג האשראי שלכם, ואיך הוא עשוי להשפיע על הקניות שלכם – בטח אם אתם רגילים לבצע את הקניות באמצעות כרטיס האשראי.

מה זה דירוג אשראי?

השאלה הראשונה שאתם צריכים לשאול את עצמכם, היא מה זה בכלל דירוג אשראי? מדובר על סוג של ציון שניתן לכל אדם פרטי, הציון מגדיר את יכולת ההחזר של אותו אדם על פי מגוון רחב של נתונים. כך שברגע שלקוח ירצה לקחת הלוואה, הבנק יוכל לדעת מהו דירוג האשראי של הלקוח – ועל פיו הבנק יעשה את בחירתו. כך שמדובר על דירוג קריטי מאוד, דירוג שעשוי לשנות את חייכם.

מה עשוי להשפיע על דירוג האשראי?

צריך להדגיש כי ציון האשראי יכול להשתפר לטובה או ללכת אחורנית, הכל בהתאם לפעילות הפיננסית שלכם בתקופה האחרונה. הדירוג מושפע על פי ההיסטוריה הפיננסית של כל לקוח, על פי הביטחונות הנמצאים בכל אחד מהבנקים, התחייבויות האשראי השונות. בעצם כל פעולה שתעשו הקשורה לכסף עשויה להשפיע בצורה כזאת או אחרת על דירוג האשראי שלכם, ובעצם לשנות את העתיד שלכם.

איך ניתן לבצע בדיקת דירוג אשראי?

הגישה של הבנקים למידע הזה היא גישה חופשית, בעוד הגישה שלנו למידע היא גישה יחסית מוגבלת. בדיקת דירוג אשראי יכולה להתבצע לרוב על ידי איש מקצוע שמכיר את התחום ויוכל לסייע לכם להשיג את המידע. לא בטוח כי לבנק שלכם תהיה את הסמכות להעביר לכם את המידע, כך שבאופן עצמאי יהיה לכם קשה מאוד לבצע בדיקת דירוג אשראי.

למה חשוב מאוד שיהיה דירוג אשראי גבוה?

ברגע שיש לכם דירוג אשראי גבוה, כל זאת אחרי שביצעתם בדיקת דירוג אשראי על ידי איש מקצוע – אתם לא תהיו מוגבלים בשום אינדיקציה. תוכלו לקחת הלוואות מהבנקים מבלי להיתקל בסירובים, תוכלו להגדיל את מסגרת האשראי ללא כל בעיה. מרחב האפשרויות שיעמוד לרשותכם בכל מה שקשור להתנהלות הפיננסית יהיה אין סופי, ועבור לא מעט אנשים מדובר על סוג של אוויר לנשימה.

לעוד פרטים התקשרו לצוות מומחי האשראי – *9879

Related Post

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות