ערוץ הילדים השיק את העונה החדשה של ששטוס, אסף אשתר מתארח, מי בילה בהופעה של אביב גפן וגם – יש לנו עיר נהדרת!!!!

6 0

בית האופנה קסטרו צילם את קמפיין האופנה הראשון לעונת אביב קיץ 2022 אשר הוקדש לקולקציית הג'ינסים, עם נבחרת הפרזנטורים הגברים החדשה הכוללת את הזמר והיוצר רביב כנר, השחקן המוערך אימרי ביטון, המוסיקאי אלישע בנאי והדוגמן און רפאלי, שהצטרפו לכוכבות הבינלאומיות של קסטרו: שלומית מלכה ודורית רבליס. למרות שזו היתה הפעם הראשונה בה ששת חברי הנבחרת החדשים הצטלמו לראשונה, סט הצילומים היה כולו שאגות צחוק ויום שבו חברי ההפקה ניסו להשתלט על הכימיה הנהדרת שהייתה בין כולם. צילום: ערן לם – לנס הפקות, דורון ברסקי.

ערוץ הילדים השיק את העונה החדשה של ששטוס, באירוע הקרנה חגיגי בסינמה סיטי. הגיעו לחגוג, להתרגש ולצפות: מנחי העונה ירדן ויזל, עומר חזן, טל מוסרי שחוזר לעוד קדנציה בערוץ ששימש לו לבית.(ההתרגשות בשיאה) ודילן דרור. מנחי ערוץ הילדים לשעבר קובי מחט, עדי עזרוני, גיל ססובר, איתי שגב, הדר לוי, רודריגו גונזלס שירה קצנלבוגן ועוד רבים שהגיעו להרים. צילום: רפי דלויה.

 

השחקן עומר חזן, הגיע לאולם קבלת רכב חדש של יבואנית סמלת, והתחדש ברכב הפיאט 500 החשמלית החדשה מדגם לה פרימה קבריו בצבע לבן. מחיר הרכב עומד על 162,900 ₪.איזה כיף.. תתחדש. צילום: ניר פקין.

אמש התקיים אירוע ההשקה של התערוכה 'ימים מחוץ לזמן: אמן פוגש עדות', מיזם אמנות העוסק בשימור זיכרון השואה ומפגיש אמנים ישראלים, ביניהם עמית קבסה ועידו מרקוס, עם עדויות שורדי גטו טרזיינשטאט. התערוכה היא  יוזמה משותפת של האמנים מאיה וגל רווה ומוזיאון בית טֶרֶזין.נכחו שגריר צ'כיה בישראל, מרטין סטרופניצקי, ארנו מיטרדורפר, יו"ר יד ושם, גלית שאול, מנכ"לית בית טרזין תמי קינברג ועוד. במהלך האירוע, צבי כהן, שורד גטו טרזיינשטאט ומשתתף בפרויקט, עלה לבמה וסיפר איך ניצל מהנאצים בזכות הנגינה במפוחית. בסוף דבריו, אף ניגן קטע מיצירתו של בטהובן.מרגש.. קרדיט: יפעת ירושלמי.

 הישג לישראל: אליפות העולם בשחמט תתקיים בישראל!

ישראל המלכה: רגע אחרי שגמביט המלכה חיזקה את מעמד השחמט העולמי, בשורה נפלאה לספורט הישראלי בכלל ולחובבי השחמט בפרט. באיגוד הישראלי לשחמט הצליחו לסכם עם האיגוד העולמי לשחמט- 'פיד"ה' על כך שמדינת ישראל תארח את אליפות העולם לנבחרות בשחמט. מדובר באחד הארועים המרכזיים בלוח השנה של עולם השחמט שכאמור יתקיים השנה במהלך חודש אפריל בישראל. כבוד.

הקומיקאי ואיש הטלוויזיה אסף אשתר התארח השבוע במלון הבוטיק וילה גליליי בצפת, "גלילאו גליליי גילה לנו מהו כוח הכבידה, מלון וילה גליליי מלמד אותי מה היא חופשה מפנקת ואיכותית" בואו להתפנק! האמת עשית לנו חשק..

הנה זה בא . השף גבריאל בוטביקה פתח את  גברי ,ברחוב הרצל  .ביקור במקום השאיר אותנו עם טעם של עוד.. תגיעו.

יו"ר חל"ת  אבי סלמה וסגן ראש העיר עו"ד אדיר בנימיני נצפו על ידי עדשות מציצים בהופעה של אביב גפן אלופים.

לאור מערכת יחסים מאוד טובה בין שגרירות ליטא ועיריית נתניה ויחסים מאוד קרובים עם השגרירה ,החליטה ממשלת ליטא על פתיחת קונסוליה בנתניה. זאת הקונסוליה הראשונה שניפתחת בנתניה. ומקווים להבאת עוד קונסוליות ושגריריות לנתניה. לכבוד הטקס הגיעה במיוחד יו"ר הפרלמנט הליטאי- ויקוטריה צמיליטה וחברי פרלמנט   מליטא ומישראל. הישתתפו באירוע, ראש עיריית נתניה מייריים פיירברג איכר, שגריר ישראל בליטא- מר יוסי לוי,שגרירת ליטא בישראל -גב' לינה אנטאנויציאנה , בישראל,  הקונסול מר שי שניצר, ח"כ  סימון דוידסון, מנכלית התיירות וקישרי החוץ של נתניה -אולגה לוריה ומכובדים רבים נוספים. כממונה על קישרי החוץ  והתיירות בהחלט שמחתי שהאירוע שכה עמלנו להצלחתו, יצא לפועל ומהווה אירוע מוצלח להעלאת קרנה של נתניה.

עיר נהדרת ב"ארץ נהדרת" את המערכונים החדשים של העונה החדשה של התכנית "ארץ נהדרת " בחרו לצלם בלוקיישנים ובאתרים היפים של העיר נתניה….שנהפכה ליעד מבוקש לצילומי תוכניות טלוויזיה, סדרות וסרטים….אכן יש לנו עיר נהדרת!!!!

היישר מ׳770׳ ניו-יורק, במרכז חב״ד העולמי, לשם הגיע איש החסד הנתנייתי אלעזר פרץ מנהל ׳מטה משיח׳, לאתנחתא רוחנית בבית מדרשו של הרבי מלובביץ׳ בניו יורק, שם התפלל למען העיר ותושביה. אשריך.

מציצים חוגג לכם יום הולדת שמחחח

נועם פורמן חוגג 25
עומרי פרץ סוכן העל של רשת יורו דרייב חוגג
ירין דיגמי חוגגת 22

קוראים מצייצים..

תודה לקוראת יהודית שוורץ שביקרה השבוע באגם השלולית בנתניה , וצילמה והעבירה אלינו את התמונות המדהימות שהגיעו עד אליכם. אחלה שבוע..

דניאל סרוסי אלי כליף וקבינט הנשים בפעילות של סאן סיטי מסביב לשעון. במשרד בשטח ובטבע . אלופים אחלה שבוע.

Related Post

כלי נגישות