עיר של אליפויות

4 0

במאי הקרוב נתניה תארח את משחקי חצי הגמר והגמר של אליפות אירופה לנבחרות 17 U

16 נבחרות הכדורגל 17U הטובות באירופה יגיעו  לישראל לטורניר אליפות אירופה לנבחרות עד גיל 17.

מאת בניה גואטה

בשנתיים האחרונות עקב נגיף הקורונה ביטלו את הטורניר האירופי בשנתיים האחרונות עקב מגפת הקורונה, הפעם הוא כן יוצא לדרך- נחשו איפה ? בישראל.

כ- 345 שחקנים יגיעו לישראל עם נבחרתם לקראת הטורניר ל-31 משחקים רשמיים סה"כ שאותם ישפטו 30 שופטים בינלאומיים. הנבחרות שעלו לטורניר יתארחו בבתי המלון- דניאל בהרצליה, כפר המכביה ברמת גן, שרתון תל אביב ומלון שפיים.

המסר המלווה את הטורניר הוא "השחקנים האלו עוד יגיעו.. קרוב" והציבור מוזמן להנות מחוויית כדורגל נעימה וספורטיבית לכל המשפחה. הכוכבים הבאים של אירופה צפויים להגיע לישראל וכפי שבתחילת שנות ה-90 לואיס פיגו פרץ לתודעה האירופית כששיחק בנבחרת הנערים של פורטוגל ואייל ברקוביץ בנבחרת הנערים של ישראל, אנו צפויים לראות במאי הקרוב כאן בישראל את הכוכבים הבאים של אירופה.

האצטדיונים העירוניים שנבחרו בערים נתניה,  רמת גן, ראשון לציון, לוד ונס ציונה , יספקו לצופים חווית ותנאים טובים לנבחרות הטורניר. בנוסף לאירוח הטורניר היוקרתי ותודות לשיתוף פעולה פורה בין ההתאחדות לכדורגל והעיריות המארחות, הצופים המגיעים לאצטדיונים, יוכלו להנות ממתחמי בילוי ופנאי שיוקמו ויפעלו לפני משחקי הטורניר. תושבי העיר יהנו מחוויה ספורטיבית וחינוכית לכל המשפחה.  

בעקבות אירוח הטורניר, נבחרת הנערים של ישראל העפילה אוטומטית לטורניר ומשחקה הראשון צפוי להתקיים ב16 במאי באצטדיון הכדורגל בראשון לציון.

זו הפעם השלישית בעשר השנים האחרונות שישראל זוכה לארח טורניר אירופי חשוב ויוקרתי, לאחר אירוח אליפות אירופה לנבחרות גברים 21U בשנת 2013 וכן אליפות אירופה לנבחרות נשים 19U בשנת 2015. בשנת 2000 אירחה ישראל את טורניר אליפות אירופה לנבחרות גברים 16U והכוכבים הגדולים של אירופה בעשרים השנים האחרונות השתתפו בו.

ההתאחדות לכדורגל ועיריית נתניה קוראות לקהל הרחב להגיע לאצטדיונים, ליהנות מכדורגל בינלאומי איכותי ומחווית צפיה מצויינת לכל המשפחה במחיר של 10 ₪ בלבד לכרטיס, מחיר שווה לכל כיס.  כרטיסים ניתן לרכוש באתר "לאן".

יוסי שרעבי, מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל בישראל: "האצטדיונים המארחים נבחרו בקפידה לאחר שבחנו את תנאי המגרש, תנאי הצפיה וכן את רמת האירוח הנדרשת לנבחרות המשחקות. אני מודה לראשי הרשויות המארחות ולמחלקות הספורט בעיריות על עבודה יעילה וטובה מול ההתאחדות לכדורגל בישראל על מנת לקיים טורניר בינלאומי מוצלח ולספק לתושבים הנאה מירבית מחווית כדורגל איכותית. בואו בהמוניכם למגרשי הכדורגל. להתאחדות יש ניסיון מוכח בארגון אירועים בינלאומיים וגם הפעם נוכיח שישראל היא בחירה מצוינת לקיום הטורניר".

מרים פיירברג איכר, ראש עיריית נתניה: "אנו בנתניה שמחים וגאים לארח את אליפות אירופה בכדורגל לנבחרות עד גיל 17 באצטדיון העירוני המרשים והמתקדם שלנו. אנו גאים כי נתניה נבחרת שוב ושוב לארח תחרויות בינלאומיות כמו אליפות אירופה בכדורגל עד גיל 21 שאירחנו בשנת 2013 ואליפות אירופה לנבחרות נשים עד גיל 19. נתניה על המפה העולמית בכדורגל ובמגוון ענפי ספורט ואני גאים על כך".

Related Post

עולות על הפסים

Posted by - 19 ביוני 2019 0
אליפות המדינה בענף פס האקרובטיקה ניפקה שתי אלופות נתנייתיות והעניקה תנופה לענף בעיר. ענבר בינשטיין, ליאם נחום והמאמנת כרמית להט…

שמחה מהולה בעצב

Posted by - 20 במרץ 2024 0
על רקע הזכיה ההיסטורית של אליצור עירוני בריגה נתניה בגמר גביע המדינה בליגה הלאומית, התבשרו הקבוצה ואוהדיה שסמ"ר איתי חן…

זה רק ספורט

Posted by - 1 ביוני 2022 0
לא תמיד קל לחזור לשגרה החשובה שבנינו לעצמנו ולחזור להתאמן אחרי ארוחות החג והאלכוהול. והנה שבועות בפתח, מוצרי החלב לא…

המתאוששים בע"מ

Posted by - 24 ביולי 2019 0
טרנד הריצה הסוחף אחריו אלפי רצים בנתניה גם חשף בפני הישראלים עולם חדש של מוצרי התאוששות; לא רק בגדים אווריריים…
כלי נגישות