עו"ד שרית דנה תעמוד בראש הצוות המקצועי למאבק בשדה התעופה

5 0

במסגרת החרפת המאבק נגד תכנון הות"ל להקים שדה תעופה במזרח חדרה, שכרה עיריית חדרה את שירותיה של עו"ד שרית דנה, לשעבר המשנה ליועץ המשפטי לממשלה ומי שבקיאה בהליכי קבלת ההחלטות בוועדות התכנון ובהתנהלותן.

הבוקר, ראשון, התקיימה פגישת עבודה בלשכת ראש העיר  במהלכה נקבע כי בהובלתה המשפטית של עו"ד דנה ימונה צוות יועצים מומחים שיסייע לעירייה לנהל מאבק מקצועי נגד הכוונה התכנונית של הות"ל.

העירייה מחריפה את מאבקה ותוקפת את החלטת הות"ל להעדיף את חלופת חדרה, בכל ההיבטים המקצועיים, הסביבתיים, הפגיעה בתוכניות ההתפתחות של חדרה, וכדומה. זאת במקביל למאבק המשותף עם המועצה אזורית מנשה, וגיוס הציבור לניהול מאבק ציבורי נחוש.

מטה המאבק המשותף עם מועצה אזורית מנשה כבר התכנס לגיבוש צעדיו, ובסוף השבוע צפוי להתכנס שוב. במקביל, כאמור, החליטה עיריית חדרה להחריף את מאבקה ונעזרת לשם כך בעו"ד דנה.

Related Post

המודל של חדרה מעורר עניין רב

Posted by - 27 באוגוסט 2020 0
עיריית חדרה פיתחה מודל ייחודי ללמידה במרחבים ציבוריים וקהילתיים, שיאפשר המשך למידה משמעותית גם בצל הקורונה וסגירת מוסדות חינוך עיריית…

כאן ביתי בחוצות העיר

Posted by - 20 במאי 2019 0
במסגרת אירועי פיאצה Live נחנכה גם גלריית חוצות יוקרתית בפיאצה, אשר תציג תערוכות מתחלפות של מיטב האמנים.  תערוכה ראשונה מוצגת…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות