נפילה מגובה – כל מה שאתם צריכים לדעת על נזקי הגוף

8 0

כשאנחנו חווים פגיעה גופנית בשל תאונה בין אם תאונת עבודה ובין אם תאונה אחרת הנגרמת בגלל רשלנות, חשוב שנהיה מודעים למיצוי הזכויות שלנו. איזו תאונה תזכה את הנפגע בפיצוי, האם נפילה מגובה או תאונת דרכים או סוג אחר של תאונה, ואיך מקבלים את הפיצויים דרך פניה אל אנשי המקצוע המתאימים? מיד נעשה לכם סדר.

נפילה מגובה – גם זו תאונה המזכה אתכם בפיצויים

תאונה שמזכה את נפגע בפיצויים היא למעשה כמעט כל תאונה אפשרית. גם אם הנזק הגופני הוא נזק גופני קל, יש זכאות לפיצוי כספי. אך מן הסתם כשאנחנו מדברים על נפילה מגובה אנחנו מדברים על נזק גופני שכל עורך דין תאונות דרכים יודע שהוא נזק קשה ולא קל.

יחד עם זאת, חשוב לציין סמנטיקה פשוטה שקשורה להגדרות במקרים של נפילה מגובה או טיפול משפטי באמצעות עורך דין בתחום בסיטואציות שונות. גם נזק גופני שמוגדר קל, יכול להיות משמעותי ומעלה את הזכות לפיצוי כספי. לכן, אל תתעלמו משום מקרה ופעלו בהתאם על מנת לדרוש את הזכויות המגיעות לכם.

אם אנחנו למשל מדברים על נזקי גוף חמורים, חשוב שנדע שלא כל הנפגעים יכולים להשיב את השעון לאחור. ולכן, הדברים לא חוזרים לקדמותם. הפיצויים הללו יכולים לאפשר שיפור איכות חיים. ועל כן, הם חשובים ביותר. כשמדובר על נפילה מגובה לרוב הנזקי הגוף הם מאד חמורים. כל עורך דין מקצועי ואיכותי ידע לדרוש את הפיצויים הרלוונטיים במקרים אלו. גם עורך דין תאונות אופנוע.

נפילה מגובה – מהו הליך התביעה?

הליך התביעה לקבלת כספים הוא הליך שמתחיל בעצם כבר מהרגע שבו התרחשה תאונה ועד לרגע שהכסף נכנס אל חשבון הבנק של הנפגע. אם מדובר בנזק גוף קל, הפיצויים יהיו לא גבוהים מדי. אך אם אכן מדובר בפגיעה כמו נפילה מגובה לדוגמא, כל עורך דין נזקי גוף יודע שכאן כבר מדובר בתהליך מורכב יותר.

בעיקרון, רוב התביעות בתחום של נזקי גוף מערבות הרבה גורמים להם יש אחריות על תקינות של מרחב ציבורי ולכן אפשר לכלול גם את אלו ברשימת הנתבעים. עורך דין מקצוע, בעל נסיון וגם וותק ידע ללמוד את המקרה על בוריו על מנת לתכנן אסטרטגיה איכותית לצורך התנהלות מול בית המשפט.

שלבי התביעה הבסיסיים הם לרוב אלו:

  • שלב ראשון

השלב הראשון הוא שלב בו מתעדים את המאורע בצורה המקצועית והיעילה ביותר. מצלמים את הגורם הפוגע, אוספים פרטי עוברי אורח עדים ומתעדים למעשה כל מקרה הוכחה שיעיד על המקרה. כבר בשלב זה אפשר ליצור קשר עם עורך דין מקצועי רלוונטי לתחום.

  • טיפול רפואי

יש לקבל אישור משטרתי במידה ומדובר גם בתאונת דרכים. כמו כן, אישור על טיפולים רפואיים מתאימים וגם תיעוד לטיפולים הרפואיים. אם השלבים הללו צוינו וקוימו, אפשר להתחיל את תהליך התביעה.

חשוב כאן לעדכן, לא מעט אנשים מגישים תביעה בעצמם. חשוב לעשות את התהליך הזה באמצעות אנשי מקצוע רלוונטיים היות ובמידה ולא, לא יקבלו אותם נפגעים את מלוא הפיצויים להם הם זכאיים. ליווי מקצועי הוא מומלץ.

תמונה: freepik

Related Post

חוגגים בחופים

Posted by - 11 ביוני 2019 0
גם השנה, הבמה- המחלקה לנוער נתניה, תפתח את הקיץ באופן רשמי במסיבת חוף לבני הנוער בעיר, עם האמנים הכי גדולים…
כלי נגישות