מאחדים כוחות לקידום בני הנוער

4 0

ראש העיר ערך מפגש היכרות עם מועצת הנוער העירונית החדשה, והביע תקווה לשיתופי פעולה לטובת פרויקטים בתחומים הקשורים לבני נוער בעיר.

ראש העיר צביקה גנדלמן ערך מפגש היכרות עם המזכירות הנבחרת של מועצת הנוער העירונית החדשה. במפגש, שהתקיים באולם הישיבות בעירייה, השתתפו גם מנכ"ל העמותה העירונית "פנאי העיר חדרה" אייל עפגין, מנהלת מחלקת הנוער בעמותה יעל איטח, מרכז מועצת הנוער שרון בר, ועוזר ראש העיר איציק נחמני.

מזכירות המועצה היא קבוצת בעלי התפקידים במועצת התלמידים והנוער, אשר נבחרו בבחירות דמוקרטיות.

בבחירות שהתקיימו לאחרונה נבחרו בעלי התפקידים החדשים במועצה הנוער: לתפקיד יו"ר מועצת התלמידים והנוער העירונית נבחר אילון עומסי, תלמיד כיתה י' בבית הספר הרב תחומי למדעים ואמנויות; לתפקיד סגנית יו"ר המועצה נבחרה חן שחר, אף היא תלמידה בכיתה י' בבית הספר הרב תחומי; דוברת המועצה ויו"ר פרסום ושיווק היא מישל מיזה, תלמידת י' בבית הספר הרב תחומי; יו"ר ועדת תרבות ופנאי הוא אמיר צולמן, תלמיד כיתה י' מישיבת בני עקיבא "בית שמואל"; יו"ר הוועדה האתית משפטית הוא אלירן דגן, תלמידי כיתה ט' מחטיבת תיכון חדרה בית אליעזר; למבקרת המועצה נבחרה רותם אברהם, תלמידת כיתה י"ב מתיכון חדרה.

ראש העיר אמר לנבחרת החדשה של מועצת הנוער כי הוא רואה חשיבות רבה בשיתופי פעולה בין הגורמים העירוניים לבין נציגי הנוער בחדרה, לקידום העשייה לטובתם ורווחתם של בני הנוער בעיר.

ראש העיר סיפר על העשייה שהתבצעה בנושאים הקשורים לבני הנוער, והביע תקווה שגם המועצה החדשה תהיה שותפה פורייה לקידום נושאים ופרויקטים עירוניים בתחומי עניינם.

חברי המזכירות סיפרו לראש העיר על פרויקטים שבכוונתם להתמקד בשנה הנוכחית, ובראשם פעילות למען ניצולי שואה, במטרה להעלות את המודעות לנושא, ולמען חיילים בודדים, במטרה לקשר בין בני נוער לחיילים ויצירת תהליך של היכרות ומשפחתיות.

יו"ר המועצה אילון עומסי סיפר לראש העיר כי מועצת התלמידים הנוער העירונית היא גוף שמייצג כ-9,000 תלמידים, ותפקידה להשמיע את קולם של בני הנוער ולהנחיל ערכים של דמוקרטיה ואזרחות פעילה.  בנוסף מיוצגת המועצה גם במועצת התלמידים והנוער המחוזית.

עומסי: "זו לא השנה הראשונה שאנו משתפים פעולה יחד עם העירייה. שיתוף פעולה זה קיים כבר שנים רבות, ואנו קוצרים את פירותיו בכל שנה מחדש. אין ספק ששיתוף הפעולה תרם רבות למועצות התלמידים הנוער, ועם הנוער בכלל, וברצוננו להמשיך בשיתוף הפעולה לעוד עשרות פרויקטים ומיזמים משותפים".

Related Post

הזדמנויות ההתנדבות בחדרה

Posted by - 10 במרץ 2019 0
אחרי שנה של עבודה על הפרויקט העניקו נציגי הוועד המנהל של אג"מ, ארגון גג של מתנדבי חדרה, חוברת המפרטת את…

הורים לומדים תקשורת משפחתית

Posted by - 17 במרץ 2019 0
בהובלת היחידה העירונית למאבק בהתמכרויות מתקיימים מפגשי העצמה להורים, במטרה לשפר את התקשורת עם ילדיהם המתבגרים ועם המשפחה בכלל.  קבוצת…

התקיים כנס חדרה לאנרגיה

Posted by - 13 ביוני 2018 0
בכירי המשק בתחום האנרגיה השתתפו בכנס האנרגיה ה-3 המתקיים בהובלת עיריית חדרה, להצגת חידושים בארץ ובעולם בתחומי אנרגיה נפט וגז…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות