קידום אתרים הוא תחום מורכב ומסועף והוא כולל עבודה רבה המתבצעת לאורך החודש והשנה. ישנם מאות פרמטרים שצריך לדאוג להם המשפיעים על המיקום של האתר בגוגל ועל איך שמנוע החיפוש רואה את האתר שלנו ואלה מושפעים מעשרות פעולות שאנו מבצעים במהלך החודש עבור קידום אתר מסוים. מקדמי אתרים מתחילים או אנשים המנסים לקדם את האתרים שלהם בעצמם ללא ידע מקצועי וניסיון מספק בתחום עשויים לבצע טעויות שעשויות במקרה הטוב להזיק לקידום ובמקרה הגרוע לגרום לגוגל להשעות אותם מתוצאות החיפוש במקרים מסוימים. אנו בחברת הקידום באינטרנט: לאוס מדיה ואינטראקטיב רוצים שתצליחו וכדי לסייע לכם הנה כמה טעויות נפוצות בקידום אתרים שכדאי להימנע מהן.
לחפש קיצורי דרך:
הדבר הראשון שאנו רוצים להתייחס אליו הוא שקידום אתרים דורש סבלנות. מדובר בעבודה לטווח ארוך ובתחומים מסוימים קידום לתוצאות הראשונות עשויות לקחת שנה-שנתיים ויותר. בתחומים פחות תחרותיים זה עשוי לקחת לפחות כמה חודשים טובים של עבודה. מקדמים חסרי ניסיון או כאלה שאינם מגיעים מהתחום ומבינים בו מתפתים לשיטות קידום SEO כובע שחור, כאלה שאינן חוקיות ואינן אהובות על גוגל ומחפשים קיצורי דרך. כאשר ייתפסו על ידי גוגל הם ייענשו ויהיה קשה לשקם את המוניטין של האתר לאחר מכן.
עובדים בצורה צרה:
עבודה של קידום אתרים דורשת מאתנו לעבוד במקביל על עשרות פרמטרים שונים. העבודה צריכה להתבצע לרוחב ולא לעבוד רק על אפיק אחד או שניים. לדוגמה: יש אנשים שרק מעלים תכנים לאתר ועושים אופטימיזציה, אחרים רק מכניסים קישורים לאתר וכמעט לא מעדכנים אותו או פועלים בתוך האתר וכו'.
קידום ביטויים כלליים מדי:
בחירת הביטויים הנכונים לקידום היא בסיס העבודה של כל עבודת קידום ושל כל אתר. כאשר בוחרים ביטויים לא נכונים לקידום זה עשוי לגזול זמן, כסף, משאבים והתוצאות לשיא יגיעו או לא יתאימו לציפיות של המקדם. ביטויים לא נכונים לקידום לא בהכרח חייבים להיות ביטויים שלא קשורים בתחום שבו האתר עוסק אלא יכול להיות גם בחירה של ביטויים כלליים מדי או ביטויים תחרותיים מאוד שהסיכוי שאתר חדש ועוד עם מקדם חסר ניסיון באופן יחסי יצליח להביא את התוצאות לתוצאות הראשונות הוא אפסי. על כן כדאי להתמקד בביטויי זנב ארוך עם פחות חיפושים חודשיים אבל גם פחות תחרות. עבדו על היקף רחב יותר של ביטויים כדי ליהנות מתנועה גדולה יותר של גולשים.
אופטימיזציה חלקית:
אם אתם חושבים שבהתאמת התכנים שאתם מעלים את האתר לSEO אתם מסיימים את עבודת האופטימיזציה על האתר כאן אתם טועים ובגדול. העבודה פועלת גם במישורים נוספים: ביצוע הפניות, עדכון מפת אתר, אופטימיזציה לתמונות באתר, תיקון קישורים שבורים, קישורים פנימיים בין עמודי האתר, תפריטי ניווט נוחים, שיפור חוויית המשתמש, התאמת האתר למובייל, בדיקה שאין שגיאות קוד ועוד.
קוראים את השבוע בנתניה ומחפשים קידום אתרים באזור נתניה? אנו ממליצים לכם ליצור קשר עם חברת לאוס מדיה ואינטראקטיב, העוסקת כבר שנים רבות בתחום הבנייה וקידום אתרים.