כל הדרכים להאיץ את האינטרנט שלכם

7 0

מהירות גלישה באינטרנט משפיעה עליכם בבית ובמשרד וקובעת תוך כמה זמן תוכלו להוריד תמונות, לראות סרטים ולהעלות קבצים. אבל איך מאיצים את המהירות הקיימת? הנה כמה הצעות

גלישה באינטרנט היא אחת מפעולות התקשורת הבסיסיות ביותר של המאה ה-21. רובנו לא יכולים לתאר את החיים בלי גישה לאינטרנט מהיר, מה גם שאנחנו זקוקים לזה כדי לבצע את העבודה במשרד או לבלות את שעות הפנאי בבית. אבל הבעיה היא שמהירות הגלישה לא תמיד עולה בקנה אחד עם מה שאנחנו אמורים לקבל.

שלב ראשון: דעו מה מהירות הגלישה

קודם כל, מה שצריך לעשות הוא להשתמש בכלי אובייקטיבי כמו Speedtest בשביל לקבל נתון אמין על מהירות הגלישה בפועל. יכול להיות שאתם מאוד מנוסים באינטרנט, אבל אין לכם אף דרך אמיתית אחרת לדעת על איזה מהירות אתם גולשים.

את הבדיקה מבצעים עם חיבור פיזי (באמצעות כבל רשת) של המודם למחשב ובזמן שיש כמה שפחות מכשירים שגולשים באינטרנט. זה כמובן לא מתאר את המצב הסטנדרטי של גלישה באינטרנט בבית או במשרד, אבל אמור לספק אינדיקציה מדויקת יותר.

אם הנתונים מראים משהו שקרוב למהירות הגלישה שמופיעה בחשבון האינטרנט החודשי שלכם, כנראה שמדובר בתחושת בטן בלבד או שהגיע הזמן לשדרג את החבילה. לחילופין, במידה והנתונים מבדיקת המהירות לא תואמים לאלו שאתם משלמים עליהם בתשתית ובספק – אפשר להמשיך ולנסות לשפר את רשת ה-WIFI.

שלב שני: שפרו את מהירות הגלישה ברשת

הדרך לשפר את מהירות הגלישה על גבי רשת ה-WIFI של האינטרנט עוברת במיקום של הראוטר. כמו כל מכשיר אלקטרוני אחר שאמור לתקשר עם מכשירים אחרים, גם הראוטר מושפע מקרבת יתר לקירות או לממ"ד. מבחינתכם, השאיפה צריכה להיות מיקום כמה שיותר מרכזי של הראוטר וחיפוש אחר עמדה גבוהה שממנה הוא יכול להשקיף לכל החדרים בבית או במשרד.

שנית, כדאי לבדוק על גבי כל מחשב את אופן השימוש וצריכת הנתונים ולעשות את אותו דבר גם עם מכשירי הטלפון הניידים. במילים אחרות, ייתכן ויש תוכנת מחשב, אפליקציה או אתר שפועלים ברקע וגוזלים מכם את כל המהירות באינטרנט. זה מה שקורה כאשר נכנסים לאתרים פיראטיים ללא הגנה ולעיתים קרובות מדובר על תוכנות זדוניות שמשתמשות בכוח המיחשוב שלכם לכריית ביטקוין או לפעילויות מפוקפקות אחרות.

לבסוף, כדאי אחת לתקופה מסוימת להוציא את המודם או הראוטר מהחשמל לצורך איפוס. למרות שרבים סקפטיים לגבי הפתרון הזה, האמת היא שגם מכשירים מתקדמים כמו מודם וראוטר עלולים לסבול מעומס.

במקרים כאלה, ניתוק מהחשמל למשך 5-10 שניות אמור לאפשר למכשירים להתאפס ולהחזיר את רשת האינטרנט למהירות המקסימאלית שלה. אם גם זה לא עוזר, אל תתביישו ליצור קשר עם מוקד השירות ולהזמין טכנאי.

Related Post

אַחַרי המבול/ פרשת נח

Posted by - 31 באוקטובר 2019 0
באיזה שהוא שלב, התקיימה ישיבה סוערת בפמליה של מעלה. מלאכי החבלה ובראשם השטן האשימו את דרי העולם שהם שוב השחיתו.…

רצח רודף רצח

Posted by - 19 באוקטובר 2018 0
בהתייחס לשני מקרי הרצח שאירעו בעירנו בשבועות האחרונים, נזעקנו כמו כולם לעומק הבעיה הזו רציחת נשים על ידי בני זוגן,…

הילדים במרכז

Posted by - 29 בינואר 2019 0
לרגל יום המשפחה גייסנו את המעצבת ענת אגסי וביקשנו ממנה מספר טיפים לחידוש ולריענון חדרי הילדים. בכל זאת, ילדים זו…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות