נהג תורן? כך תפנק את החברים שלך בשישי בערב

6 0

הקצאת נהג תורן היא אחת הפעולות החשובות ביותר שקבוצת חברים יכולה לעשות אם הם רוצים לשמור על עצמם ביום שישי בערב. אבל מה הנהג עצמו יכול לעשות כדי לפנק את החבר'ה? הנה כמה הצעות

הנהג התורן הוא המלך של האוטו ומי ששומר על החברים שלו בעת יציאה לבילוי. על רקע החשיבות של הקצאת נהג תורן לשמירה על הבטיחות, מתבקש לשאול מה הוא בעצמו יכול לעשות כדי לפנק את החברים. אז רגע לפני היציאה הבאה, אספנו כמה רעיונות:

1. פלייליסט של שירים אוהבים

אף אחד כבר לא משתמש בדיסקים, אבל הפורמט הזה של פלייליסט אהוב עדיין כאן ולא הולך לשום מקום. למעשה, יום שישי בערב זה בדיוק הזמן להשוויץ ברשימת ההשמעה שנמצאת באפליקציית המוזיקה המועדפת עליכם – בין אם מדובר ביוטיוב, ספוטיפיי או אפל מיוזיק – ולהכניס את החברים לאווירה עוד לפני שמגיעים למסיבה.

עם זאת, כדאי לזכור שבנוגע להכנת רשימת השמעה לרכב יש שתי גישות סותרות. מצד אחד, יש את הנהגים התורנים שמחייבים את כל שאר החברים לשמוע מה שהם אוהבים. מצד שני, יש את אלה שרוצים לקבל פידבק או לפרגן למוזיקה שהחברים שלהם מכירים מהבית. לא משנה איפה אתם על הסקאלה, אל תשכחו להנמיך כשאתם נכנסים לשכונות מגורים ולהגביר כשאתם על הכביש המהיר.

2. פינוקים ושתייה בתחנת דלק

תחנת דלק שהופכת לחנות נוחות היא מתנה משמיים עבור הנהג התורן. אם ממילא אותו נהג לא שותה אלכוהול, אין שום סיבה לוותר על מאכלים ונשנושים שיעמדו לרשותו גם בשעות הקטנות של הלילה. באותן חנויות ניתן להשיג מגוון רחב של מוצרים במהירות וביעילות ויש גם מבצעים שווים ביחס לחנויות אחרות.

מבחינת מימון, החברים יכולים להחליט על איסוף כסף קבוצתי או על תורות. כמו כן, יש להפריד בין תשלום על הדלק לבין הנשנושים שאותם כל חבר יכול לקנות ולבחור בנפרד. הכי חשוב שתמצאו את מה שעובד לחבר'ה שלכם ותישארו ערניים וחדים.

3. איסוף אישי מהבית

הנהג התורן והחברים גרים פחות או יותר באותו אזור? אפשר לתאם איסוף אישי מהבית ולחסוך את ההליכה ואת ההמתנה. גם אם יוצאים ביום שיש בו תחבורה ציבורית, אין תחליף לאיסוף אישי מהבית בכל הנוגע לתחושה של החברים ולנוחות של כניסה ישירה אל תוך רכב ממוזג ומפנק.

במידה ואין מספיק זמן לאסוף את כולם, אפשר לבקש מכל כמה חברים להתקבץ יחד בכתובת מוכרת. זה גם מה שעושים כאשר מורידים את החברים בבית אחרי הבילוי, אם למשל הם גרים באותה שכונה. בסופו של דבר, המטרה היא להפוך את הנסיעה לחלק מהבילוי ולנצל את הזמן ברכב כדי להחליף חוויות, לשמוע מוזיקה ולאכול דברים טעימים.

Related Post

נתניה במהפכה תיירותית

Posted by - 12 בספטמבר 2023 0
שגרירות ויטנאם אירחה בנתניה מאות לציון חתימת הסכם הסחר החופשי בין המדינות.בתי המלון בנתניה מדווחים כחצי שנה ברציפות על תפוסת…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות