הזמר איתי לוי עם קמפיין חדש, תצוגת האופנה שלא יוצאת לנו מהראש וגם – כוכבי חתונה ממבט ראשון בהשקה ראשונה כולם יחד

7 0

הזמר איתי לוי, הפרזנטור  של מותג האופנה לי קופר,  הגיע לאחרונה לסט צילומים בת"א,  לרגל צילומי קמפיין קיץ 2020 של לי קופר, שצולם באיחור אופנתי, בשל הקורנה.  איתי לוי  סיפר על הסט:  "יש לי חלום להיכנס לתחום העסקים, בעיקר מעניין אותי ענף האופנה ולהגשים עצמי דרכו. בשנים האחרונות המראה החיצוני מאוד מעסיק אותי ואני מרגיש שלהוביל את לי קופר עושה עמי חסד עם אותם ימי נעורים". מציצים מאחל בהצלחה מחכים לתמונות צילום: עופר חג'ייב

לאחרונה התקיימה תצוגת האופנה של מעצבת העל אוריה עזרן. על רקע השדות של שוק חקלאי במושב מצליח התקיימה תצוגת אופנה מהפנטת על רקע השקיעה ובכך פתחה רשמית את הקיץ באחד האירועים האקסקלוסיביים והיפים שנראו בישראל. סלבס רבים הגיעו להרים לעזרן בניהם: נטע אלחמיסטר, אנה זק, טהוניה יחד עם בעלה, עומר נודלמן, עדן פינס, בר זומר ועוד רבים וטובים המון בהצלחה ממציצים. צילום: גיל חיון, פיפל פוטוגרפי.

ינעל העולם! מזרחי טפחות מצלם החודש קמפיין נוסף בשוק הכרמל בתל אביב בהשתתפות הדמות הצבעונית מהשוק ,עבד שקרא שאתם אולי מכירים אותו יותר בשם "ינעל העולם". דביר  בקמפיין עושה קניות בשוק הכרמל ומעלה חשש מה יקרה עם "שוב ינעל העולם" ויסגרו את הבסטות….צילום: אילן בשור 

אז חיכינו וחיכינו וזה הגיע.. לאחרונה קיימה חברת אולפני הרצליה הרמת כוסית לרגל עליית העונה החדשה של תאגד לאירוע הגיעו כוכבי הסדרה חבושים במסיכות שכל אחד מתחרה באחר עם המסיכה המעוצבת שלו.. נהנו מהקרנת הפרק הראשון: דניאל גל, דין מירושניקוב, דניאל ליטמן, אור אדרי (בן לולו) המון בהצלחה. צילום: רפי דלויה.

כוכבי חתונה ממבט ראשון בניהם הזוגות השורדים: הגר וניר, דניס והדר, כוכב הישרדות הזמר רגב הוד ורעייתו, נטע אלחימסטר (משלנו .. תשובת עיר ימים למי ששכח), השף טום אביב, אירה דולפין, מייקל לואיס ועוד וכוכבים נוספים הגיעו להשקת ליין המשקפים של  דיויד בקהאם, אשר שלח סרטון ברכה וד"ש לאזרחי ישראל. במסגרת האירוע נחשף הקמפיין המשותף של נטע אלחימסטר עם דיוויד בקהאם, צילום: גיל חיון.

בן פלד וטל בן דוד הנתנייתים כבר מרגישים את השחרור שקרב ובא. צמד החברים מהבית שבמקרה או שלא.. גם משרתים ביחד בבסיס בית ליד בקרוב ייסימו את שירותם הצבאי ולא שכחו לנצל את הרגעים האחרונים בבסיס כדי לעצור ולפנטז על הטיול שקרוב מתמיד..  

המון מזל טוב לתאומים הילית ואופק רופא שחגגו לאחרונה יום הולדת 20 וכיאה למעמד הפיקו יום הולדת ברמה הגבוהה ביותר החברים הקרובים הגיעו לפרגן ולהרים לתאומים הנתנייתים שהחליפו קידומת בסטייל. יום הולדת שמח משפחת רופא..

מסתלבט על המצב או פשוט נהנה מהרגע? אורי זגורי תושב העיר מצא זמן לשבת מול הים עם בירה ופשוט להתנתק לכמה רגעים מרעשיי הרקע . קורונה במובן הטוב של המילה.

קיץ 2020 הגיע יש הרבה סיבות למסיבות.. בנימה אופטימית זאת מציצים רוצה לאחל המון מזל טוב לעידו אהרון תושב העיר שחגג לאחרונה יום הולדת 20 ועל ההפקה המטורפת היו אחראים בת זוגתו המפנקת במיוחד הדר אלבז בעזרתם של החברים הקרובים שדאגו שאת יום הולדת 20 עידו לא יצליח לשכוח. יום הולדת שמח..

אנשים טובים באמצע הדרך.. איילון שאגן האלוף!! פעיל בעמותת ידידים נתפס בעדשת המצלמה של מציצים במהלך עבודת הקודש שהוא וחבריו לעמותת "ידידים" מפיצים בעיר. איילון ללא שום הכרות קודמת הגיע לעזרתו של תושב העיר נתניה שניתקע עם רכבו  וניזקק לעזרה .כאן נכנס לתמונה אדון שאגן שהגיע ללא שום רצון לתמורה ופיזר ים של אהבת חינם אנחנו היינו שם בשביל לתעד את הרגע.. אלוף כן יירבו.

שמח במשפחת ארביב … ושרק ככה ימשיך. המון איחולי מזל טוב לנסיכת הבית אופק ארביב שחגגה יום הולדת 18 עם הפקה איכותית ביותר כיאה למשפחת ארביב …את חגיגת היום הולדת אופק חגגה כבר עם הרישיון נהיגה ביד … בשקט נגלה רק לכם שאוטוטו אופק מצטרפת למכון "קו האופק" של אמוש –ותדאג לכם לציפורניים לא פחות ממושלמות…

זה לא הסוף, כי גם האח אוריאן חגג יום הולדת 16 לאחרונה בחצר המשפחה בהפקה לא  פחות מושקעת. על העל האש המטורף היה אחראי אבא אבי שדאג שאף אחד לא ייצא רעב. אמא אתי הפגיזה בעוגה מעוצבת HOME MADE…. סחטיין עליכם .. שכל החיים תחגגו. אמן !

עונת הרחצה החלה.. גדי מכנס האגדי לא מפספס את שחיית הבוקר שלו בחוף בלוביי בעיר ועל הדרך לא שכח לעשות תמונה עם חברו הקרוב מומי אדרי שהוא גם המציל בחוף. אלופים!! אחלה שבוע.

8. אפרים בולמש  השתתף בארוע  של שגריר רוסיה בישראל  שם פגש את שר הביטחון גבי  אשכנזי וראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט כבוד!! יישר כוח..

9.תום בקשי האלוף, לאחרונה השתחרר מצה"ל לא מבזבז רגע ונכנס לעסק המשפחתי שסבא שלו ז"ל הקים. ונתן משב רוח מרענן לאביו דרור שקיבל אותו בזרועות פתוחות המון בהצלחה משפחת בקשי..

חברת DIFFERENT"" שהיא היבואנית הרשמית של מותג הכפכפים HAVAIANAS פותחת דוכן בקניון עיר ימים בעיר בהשקעה כוללת של 250,000 ₪הקיץ כבר פה אמרנו… ?  צילום: משה אסא.

אושיית הרשת  דנה זרמון הצטלמה לאחרונה לקמפיין בגדי הים לשנת 2020 של רשת האופנה "אינטימה". הצילומים התחילו בשעות הבוקר ביאכטה מפוארת במיוחד. במהלך הצילומים דנה  סיפרה שתקופת הקורונה עשתה לה דווקא טוב .. ובזמן שכולם העלו במשקל היא דווקא רזתה. האמת ששמנו לב דנה הגיעה לצילומים זוהרת ולוהטת מתמיד.. צילום: אביב חופי

המצטיינים: דניאל בוגאי, עדן לוי, שירן שיינמהר ולידן צמח.. תלמידי ריגלר בכיתה ט' מסלול מצוינות –הבריקו השבוע בכנס ארצי וירטואלי למתכנתים כשהציגו תוכנה שפיתחו להקל על למידה מרחוק. יחד עם המורה דוד אברמוב, המהנדסים בכנס ציינו לשבח את היזמה המקורית ואת רמת התכנות הגבוהה שהציגו התלמידים שלנו. אין על נתניה כבר אמרנו  ?

Related Post

מהו אבחון BRC?

Posted by - 19 במאי 2021 0
בעבר נהוג היה לחשוב כי הפרעות קשב וריכוז הן למעשה מצבים המתבטאים בקשיים של ריכוז באופן כללי, או לשמור על…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות