הבת של איגי וקסמן ועתי שולברג קוטפת קמפיין, כוכבי הטלנובלות כאן בישראל וגם – זו הסיבה מדוע הגיעו אנשי עסקים, בכירי המשק, ומובילי דעת קהל לביתה של ג׳ודי ניר מוזס שלום

6 0
  1. איש העסקים רוני אינסאז, מבעלי חברת SCOOP  חגג יום הולדת 49 במסעדת יוקרה בתל אביב:  פופ אנד פופ, אותה סגר לכ 250 אורחים, בניהם: אנשי עסקים, בני משפחה, קולוגות, חברים והזמרת אודייה אזולאי, הפרזנטורית של המותג סקופ. מרעייתו קיבל במתנה: עוגת למבורגיני ענקית יחד עם  כרטיסי  VIP למופע של הזמרת אודיה אזולאי, באמפי תיאטרון בקיסריה. רוני לעומת זאת, שסיים בימים אלה קורס לרישיון טייס והפתיע את רעייתו בטיסת סולו לקפרסין שתצא במהלך חול המועד סוכות.  צילום: פינו טל.

2. אמש התקיים בהיכל מנורה מופע של כוכבי הטלנובלות פליפה קולמבו, פלורנסיה ברטוטי ורוסי איגרסבלו, לצד חן אהרוני. רגע לפני שעלו על הבמה החבורה הגיעה למתחם ה-VIP של פיצה פאפא ג'ונס להצטלם עם המעריצים שהמתינו שעות ארוכות לבואם. כוכב המורדים, פליפה קולומבו, סיפר בגאווה לעובדי פאפא ג'ונס שהיו במקום שהרבה לפני שהתפרסם כאחד הכוכבים הגדולים בעולם, העבודה הראשונה שלו הייתה בכלל בפאפא ג'ונס. צילום: אלדד נמדדר.

3. רשת הקוסמטיקה והאיפור סקארה, מינתה את אמנית האיפור נועה סול מתן כמאפרת  הראשית של הרשת ויוצרת התוכן של המותג. במסגרת תפקידה, תהיה סול מתן אחראית על פיתוח מוצרי איפור חדשים, כמו כן תהייה אחראית על איפור הפרנטורית של המותג אנה ז'ק.. צילום: יחצ.

4. לילי שולברג, תלמידת כיתה ה, הבת של כוכבת הרוק איגי וקסמן ועתי שולברג, עברה לקדמת הבמה והצטלמה לראשונה לקולקציית החורף של גולף קידס לילי עדיין לא החליטה אם בעתיד היא רוצה להיות זמרת אבל בינתיים היא בהחלט אוהבת את המצלמה והדוגמנות. צילום : אור גפן

5. אנשי עסקים, בכירי המשק, ומובילי דעת קהל  הגיעו לביתה של ג׳ודי ניר מוזס שלום,   ברמת גן, בו אירחה כ – 350 איש לאירוע חגיגי שנערך ע"י עמותת שניר למען גיוס כספים לרכישת מאות סלי מזון למשפחות מעוטות יכולת ברחבי הארץ, שיחולקו לקראת ראש השנה וחגי תשרי. האירוע כלל מינגלינג, קוקטייל חגיגי, מופע אופרה של הזמר רפאל ותערוכת אמנות ישראלית, שנערכה ביוזמת האוצרות:  לילך שמול ושלומית אורן. שכל ההכנסות קודש למשפחות הנזקקות. סה"כ גייסה עמותת שניר בערב זה כ 300 אלף ₪.  יישר כוח וחג שמח לכל בית ישראל. צילום: יניב גוגו.

6.

גם השנה קק"ל תקיים את סיורי הסליחות המסורתיים לקראת חגי תשרי.

 הסיורים יצאו עם אור אחרון בין שבילי היערות או בשעות החשכה בערים עתיקות, ולכל סיור טוויסט משלו:  עששיות, שחקנים, נגנים, כניסה למנהרות המסתוריות של העיר צפת ועוד.

עדת המצלמה של מציצים הצטרפה לסיור המרגש וחזרה עם תמונות מהסיור בנחלאות, ומהסיורים בעיר העתיקה בירושלים. קרדיט ארכיון קק"ל.

7.

צלם הסלבס טל חמד תפס אמש לתמונה בכיכר העצמאות בנתניה את ראש העיר מרים פיירברג ואת דוברת העירייה סיגל שמבירו, באירוע מתוקשר שקיימה הגברת הראשונה מריים פיירברג בעיר.

8. ולדן גילעדוב הפך את המכולת ברחוב גבע למיני מרקט כשר למהדרין  נקי ומזמין עם מבחר ענק .המדור נכנס לקנות משהו קטן ויצא עם עגלה מלאה . מומלץ .

9. קופת הצדקה המרכזית

10. משה סמייה  יו"ר ההסתדרות והמרחב  נפגש עם מאות עובדים בהרמת כוסית לחג  עם וועדי עובדים בארוע שנערך בחוות אורגני גרין . התמונות כאן.

11. החברה הטובים מור  עישי ,דוד יאיר ושחר מנשה הגיעו למדריד לאיצטדיון מטרופוליטנו  שם ראו עם עוד 100000  את הדרבי של מדריד. אלופים..

12. הרמת כוסית לחיי שנת תשפ״ג שבפתח התקיימה בבית מורשת ומוזיאון יהדות לוב באור יהודה בהשתתפות חבר מועצת העיר ומועצת הארגון אהרון אורגד, שהגיע בחברת דודו ד״ר יצחק בן גד יקיר העיר נתניה. ״אני מזמין את כל תושבי נתניה יוצאי לוב ובכלל להגיע בחול המועד הסוכות למוזיאון המפואר הכולל פריטים הסטואיים ומוצגי יודאיקה מרגשים, לחוויה משפחתית מפעימה. שנה טובה!״ סיכם  אורגד.

14. מציצים חוגג לכם יום הולדת שמחחחח

Related Post

מדריך מד"א לעונת רחצה בטוחה

Posted by - 18 במאי 2020 0
עם פתיחת עונת הרחצה ביום ד' (20.5) ונוכח החזרה לשגרת הקורונה, מפרסם מגן דוד אדום הנחיות אמצעי זהירות במהלך השהות…
כלי נגישות