דשא סינטטי או דשא טבעי?

4 0


לא משנה אם מדובר בגינה באזור צפון או לחילופין דרום הארת, בין אם מדובר בגינה קטנה או גדולה, יש בבעלותכם גינה? במידה וכן אז ניכר כי אין כל סיבה שלא יהיה לכם דשא ירוק בחלל הגינה. אך באיזה סוג של דשא נבחר לחלל הגינה שלנו – דשא סינטטי או דשא טבעי? ניכר שמדובר בשאלה קשה עבור מרבית האנשים, אך תכף יתברר לכם כי מדובר בהחלטה פשוטה וקלה. הליך התקנת דשא סינטטי בגני בתים פרטיים ועל כן גם במרחבים ציבוריים תפס פופולריות אדירה במהלך השנים האחרון, ונראה כי כיום אין למעשה כמעט התלבטות לגבי אופי הרכישה. למעשה, מה בעצם צריך מעבר לדשא יותר, בעל מראה בריא ומטופח אשר יחזיק מעמד לאורך כל השנה ועוד ללא כל צורך בתחזוק נוסף? במאמר הבא נציין את היתרונות והחסרונות של השניים.


הדשא של השכן יותר ירוק


תמיד זכרו כי מרחוק הכול נראה יפה יותר, בפרט דשא אשר יראה ירוק הרבה יותר. כל עוד לשכן שלכם יש דשא סינטטי, אז ניכר כי בכל פעם שתציצו לכיוון הגינה שלו תיראה ירוקה במידה הכי מושלמת שיש. כמובן כי הדבר קורה מאחר והדשא הינו למעשה סינטטי, ואינו דורש תחזוקה כלל. מההתחלה היה ידוע כי מדובר רק בעניין של זמן. הדשא הסינטטי בליווי היתרונות הרבים שלו, מותקן כיום כמעט בכל מקום אליו תלכו כגון מגרשי כדורגל, פארקים וגנים ציבוריים, מרכזים ציבוריים, בתי ספר וגני ילדים, מגוון של גינות פרטיות ברחבי הארץ וכן הלאה וכן הלאה. ניתן להבחין כי במהלך השנים האחרונות מדשאות הדשא הטבעי מתחילות להתחלף במשטחים של דשא סינטטי, ועל כן התופעה ממשיכה לגבור ולתפוס תאוצה משנה לשנה.


הבחירה: דשא סינטטי או דשא טבעי?


המוצר המכונה דשא סינטטי הינו מוצר שבתחילת דרכו התחיל כשטיח ירוק, שטיח לא אטרקטיבי ומרשים במיוחד מבחינת מראה אל מול המראה המרשים של הגינה הטבעית. על כן, במהלך השנים ויחד עם שיפורים והתקדמות נרחבת בעידן הטכנולוגי, ניתן לבצע רכישה של דשא איכותי וידידותי לסביבה, בעל מגע נעים ומראה הרבה יותר "אמין" ביחס לדשא הטבעי. מרבית האנשים אשר מביטים על סוגי הדשא הסינטטי השונים, רק כאשר יבחנו את הדשא הסינטטי מקרוב יוכלו להבחין כי לא מדובר בדשא טבעי. נוסף על האמור, במידה ובעבר הודיעו לנו א ההשלכות הבריאותיות אשר מלוות בהתקנת דשא סינטטי, ניכר כי כיום החומרים ממנו הדשא הסינטטי מיותר הינם חומרים בטוחים לחלוטין, ועל כן אף ידידותיים לסביבה בחלק גדול מהמקרים. בנוסף, חשוב לציין כי אחד היתרונות הבולטים ביותר בהתקנת דשא סינטטי הוא כי תוך מספר שעות תוכלו להקפיץ במספר רמות את מראה הגינה שלכם – ללא מאמץ מופרך וללא צורך בתחזוקה שוטפת לאחר ההתקנה.

תמונה FREEPIK

Related Post

אנסמבל טרמולו שובר שיאים

Posted by - 11 בדצמבר 2019 0
בדיוק כמו בעונה שעברה גם פתיחת עונת 2019-2020 מסתמנת עוד בתחילתה כשנה הטובה ביותר של אנסמבל טרמולו – נתניה, שממשיך…

מגי אזרזר מגלמת תפקיד חדש: 'קואצ'רית', סטטיק והשחקנית קים אור אזולאי נצפו במסיבה – התמונות כאן וגם – הדוגמן והשורד טל מורד חוזר לשורשים

Posted by - 2 באוגוסט 2023 0
תספורת הקארה של ספיר בורגיל,  עורר שיח ברשת מרגע השידור. אמיליו לוי, שגריר לוריאל פרופסיונל שאחראי לקארה המדובר של כוכבת…

סכינים למבינים

Posted by - 1 ביוני 2021 0
אם המילה "סכין" לא מפחידה אותך אלא מדליקה אותך, ויש לך אוסף של סכינים מיוחדות, או שמראה של סכין עתיקה…
כלי נגישות