"אנשי הפרחים" למען המשפחות האבלות שאיבדו את יקיריהם/ן

6 0

פרויקט "אנשים הפרחים" הינו פרויקט ששם למטרה לסייע למשפחות השכולות ולחברים שאיבדו את היקר להן מכל ולהעניק להם זרי פרחים בדרכם האחרונה.

את פרויקט "אנשי הפרחים" הקימה ליהיא סלפטר דנציגר, בסיוע של יוסי דבוש, בעל מחסן לוגיסטי במושב זיתן, שם הקימה ליהיא מערך שלם של תורמי פרחים מכל רחבי הארץ, שוזרים ושוזרות, משנעים ומשענות, חמ׳׳ל, מערכת ממוחשבת שתרמו Monday, אורזים ועוד, כאשר הכל בהתנדבות מלאה. מערך שלם שכל תפקידו הוא לחבק את המשפחות האבלות ולהעניק להם פרחים אחרונים עבור יקיריהם/ן שנקטפו, כמובן ללא עלות.

בעקבות המצב הנורא בישראל והמחסור שנוצר משפחות רבות בישראל לא מצליחות להשיג פרחים עבור הלוויות. הפרויקט מציע גלגלי אבל וזרי פרחים עבור כל משפחה ומשפחה בכל נקודה בארץ.

עד כה הופצו אלף גלגלי אבל ועשרות אלפי זרי פרחים.

ליהיא סלפטר דניצמר מסרה: "אנחנו כאן כדי לחבק ולנחם בעזרת הפרחים במעט שאפשר, גם אחד את השני כשאחד מהצוות מקבל בשורה קשה וגם את המשפחות שמגיעות לאסוף את הפרחים. כשיש הרבה חושך אנו משתדלים, בעזרת הפרחים, להכניס קצת אור. מקווים לימים טובים יותר."

לאור מספר ההלוויות החריג, קיים ביקוש גדול, ונדרשת הפצה מרובה על מנת להגיע לכמה שיותר משפחות אבלות. נשמח לסיקור אינפורמטיבי וראיונות היזמית ומתנדבים.

דרכים להזמנה- דרך אתר האונליין https://www.flowersforisrael.info/

או בטלפונים: 053-550-5182 / 054-788-9738

Related Post

מתיחת פנים רפואית

Posted by - 30 באפריל 2019 0
בית חולים לניאדו ממשיך להתרחב: מיליוני שקלים הושקעו בציוד רפואי מתקדם עבור חדרי הניתוח הגינקולוגים שיאפשר ביצוע ניתוחים מורכבים בתחום…

מהפכה נשית בפקולטה

Posted by - 8 באוגוסט 2019 0
מהפך בפקולטה להנדסה באוניברסיטת בר אילן: כמעט שליש מהסטודנטים במקצועות בהן שלט שנים קול הבס, הן נשים; הסטודנטית נויה דיק…
כלי נגישות