איך בוחרים מלגזות דיזל?

6 0

כשהגיע הרגע לבחור מלגזת דיזל למחסן קשה שלא להרגיש אבודים. מלגזה מתאימה יכולה לשפר פלאים את תפוקת המחסן, בעוד מלגזה שלא מתאימה לתנאים עלולה להאט את קצב העבודה ולגרום לבלגן. אז לאילו פרמטרים צריך לשים לב, ומה צריך לדעת לפני שרוכשים מלגזות דיזל?

בעידן הנוכחי, הזמנות אונליין הפכו לפופולריות, מה שמצריך מענף הלוגיסטיקה והשילוח להשתדרג ולהשתכלל בהתאם. חנויות רבות סגרו, ועברו למתכונת וירטואלית בלבד, מה שמצריך מחסנים תעשייתיים והתנהלות לוגיסטית נכונה. בשנה האחרונה שוק המלגזות חוגג, כאשר הביקוש והצורך גוברים. מלגזות דיזל הן כלי עבודה נפוץ, במיוחד בענף החקלאות, הקמעונאות, השילוח והלוגיסטיקה.

מתי לבחור במלגזות דיזל על פני מלגזות חשמליות?

לפני שיוצאים לדרך חשוב להבין את ההבדלים בין מלגזות חשמליות למלגזות דיזל. מלגזות דיזל ידועות בהיותן עוצמתיות, ובעלות טווחי הרמה רחבים שיכולים להגיע לעיתים ל-16 טון. מלגזות חשמליות לעומת זאת מתאפיינות בטווח הרמה מועט יותר, של 5 טון לכל היותר, ונוחות יותר לתמרון באזורים צפופים ומחסנים ומעברים צרים.

שיקול נוסף שיכול להכריע את הכף בין שתי סוגי המלגזות הוא האם המחסן בשטח פתוח או בשטח סגור. מלגזות דיזל פולטות גזים רעילים, שעלולים להיות מסוכנים בשאיפה ממושכת ולכן אין לעבוד איתם בשטח סגור. כשמדובר במחסנים בשטח פתוח לצרכי חקלאות, מלגזות דיזל יהיו בחירה מתאימה.

 

מה טווח ההרמה הנדרש לאופי העבודה של המחסן?

לכל מחסן יש את הצרכים שלו, ואת המגבלות שלו. לפני שבוחרים מלגזה, כדאי לאפיין תחילה מה יהיה טווח ההרמה המתאים ביותר. בדקו כמה סחורה מגיעה בכל משלוח, בכמה נגלות המלגזה תפרוק את הסחורה, כמה זמן לוקח למלגזה לפרוק אותו, ומה טווח ההרמה האופטימלי שייעל משמעותית את העבודה. במידה ואתם לא בטוחים, תמיד אפשר להתייעץ עם אנשי מקצוע, ולקבל חוות דעת נוספת.

מלגזות דיזל יד שנייה

מחסנאים רבים בוחרים לרכוש מלגזות דיזל יד שנייה בגלל העלות המוזלת שלהם, במיוחד עסקים קטנים שמנסים לצמצם את העלויות. כל עוד מתחזקים את המלגזה בצורה נכונה, היא יכולה להחזיק לשנים רבות. כלל חשוב לשמירה על מלגזות דיזל הוא לתדלק אותן בזמן, ולא לחכות לטיפת הדלק האחרונה, מה שעלול ליישן את המלגזה בטווח הארוך. כל עוד המלגזה נשמרה בתנאים טובים, ונקנתה ממקור אמין, מלגזה יד שנייה יכולה לעזור לצמצם את העלויות.

גובה התורן של המלגזה

כשבוחרים מלגזות דיזל, חשוב לוודא את גובה התורן ואת גובה המדפים במחסן. במידה ויש להוסיף תורן מתאים, חשוב לקחת זאת בחשבון מבחינת עלויות. מלגזת דיזל תוכל לסייע לייעל את העבודה במחסן, כאשר ניתן לאחסן סחורה בגובה ובכך לחסוך את עלויות האחסון. מחסנים שהוסיפו מלגזות לעבודה, נהנים מהיתרונות של אחסון בגובה, ניתן לאחסן יותר סחורה בשטח נתון.

סקר שוק

המסע למלגזת דיזל המושלמת לוקח זמן, ומצריך הרבה סבלנות. נסו למצוא את העסקה הטובה ביותר שתוכלו למצוא – מלגזה בטווח הרמה מתאים, בעלויות תחזוקה נמוכות, משך אחריות הממושך ביותר, באיכות גבוהה בייצור של יצרן מוכר, וכמובן בעלות הנמוכה ביותר. עם כל הניסיון לחסוך, אל תתפשרו על בטיחות, ועל איכות, שישמרו על המלגזה בטווח הארוך.

קרדיט תמונה – https://depositphotos.com/

Related Post

קואליציית הנתינה של נתניה

Posted by - 14 בנובמבר 2023 0
השבוע 9 חברי מועצה מחמש סיעות שונות ומגוונות בעלי השקפות שונות אחת מהשני, כולם הגיעו במטרה מאוחדת אחת: להעניק לחיילים…

נתניה יצירתית בכלכלה

Posted by - 11 ביולי 2018 0
במסגרת שבוע הכלכלה היצירתית שמוליך משרד הכלכלה, יתקיים בשבוע הקרוב יום עיון לבעלי עסקים קטנים ובינוניים במהלכו יוצגו מספר נושאים…

נתניה הפכה לעיר כתומה

Posted by - 13 באוקטובר 2020 0
יום כתום, נתניה. באופטימיות זהירה, אפשר לומר כי הבוקר (יום ג') הפכה נתניה ל'עיר כתומה', אבל מטרת העירייה – להפוך…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות