המרכז החדש נחנך

4 0

בהשקעה של למעלה מעשרה מיליון שקלים, נחנך רשמית מרכז קהילה, ספורט ופנאי בשכונת אגמים; מעל 500 כבר רשומים בפעילות המתקיימת במבנה

מאת ברק גולן

במעמד ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר ומנהלת מחלקת מבני פיס במפעל הפיס, עירית בן מנחם, התקיים טקס חנוכה חגיגי של מרכז הקהילה, הספורט והפנאי שהוקם בבית הספר דוידי בשכונת האגמים בעיר. המרכז החדש הוקם על ידי העירייה, במימון מפעל הפיס, בהשקעה של למעלה מ – 10 מיליון שקל.

המבנה מכיל אולם ספורט למשחקי כדור ופעילויות ספורט נוספות וכן אולם סטודיו וחדרי ספח ובהם: חדר המיועד לתנועה ומחול וחדר המיועד לאומנויות הלחימה. האולם נבנה בסטנדרטים גבוהים כולל מזגן וריצפת פרקט משובחת וכן מחיצה לחלוקת האולם לשתי יחידות לימוד ואימון נפרדות.

האולם משמש בשעות הבוקר את ביה"ס ובשעות אחה"צ והערב משמש כמרכז קהילה, ספורט ופנאי לפעילות חוגית וקהילתית

המרכז, כך נמסר, מציע  מגוון חוגים כגון: שחמט, אלקטרוניקה, הכנה לכיתה א', זומבה, יוגה, קפוארה, בלט וג'אז, התעמלות אמנותית , כדורסל בנים ובנות ועוד. כמו גם פועלת במרכז תנועת הילדים החדשה "בומרנג" ומעת לעת פעילויות ואירועים לכל קהילת שכונת אגמים.

יצוין, כי תוך פרק זמן קצר מאז פועל מרכז הקהילה, ספורט ופנאי משתתפים בפעילות החוגית יותר מ-500 פעילים ופעילות רשומים.

בדבריה, העלתה ראש העיר, מרים פיירברג-איכר על נס את אישיותו המיוחדת והייחודית של דוידי שמצאה את ביטוייה במגוון התפקידים שביצע, כמודל של אהבת הארץ, נחישות, אומץ, עשייה חינוכית וחתירה למצוינות בחייו הצבאיים והאזרחיים גם יחד, מה שהביא אותה לקרוא לבית הספר על שמו.

מנהלת מחלקת מבני פיס במפעל הפיס, עירית בן מנחם, אמרה כי "מפעל הפיס משקיע משאבים רבים בעיר נתניה ומקיים שיתוף פעולה פורה עם העירייה במטרה לשפר את איכות חייהם של תושבי העיר. מדובר בפרוייקט ייחודי המשלב אולם ספורט ומתחם של חדרי חוגים שישרת את תושבי שכונת אגמים שעד כה לא היה ברשותם מבנה מתאים לשימושים אלה."    

בטכס השתתפו מ"מ ראש העיר, אלי דלל, חבר המועצה והממונה על החינוך, עקיבא יצחקי, חברת המועצה טלי מולנר וחבר המועצה אהרן אורגד, מנכ"ל העירייה, יורם כהן, מבקר העירייה, דב כץ, מנהלת אגף משאבי אנוש, חיה שניידר, מהנדס העירייה ארז טל, ראש מינהל תפעול, ליזי אורון, מנהל אגף הספורט, מוטי שעיבי ומנכ"ל "רגעים", משה קייזלר.

צילום רן אליהו

Related Post

לצאת מהבית

Posted by - 20 באוקטובר 2020 0
רשות נחל הירקון מציגה עשרה תחביבים ופעילויות שניתן לעשות מחוץ לבית כמובן בהתאם להנחיות משרד הבריאות  בתקופה שבה אנו זקוקים…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות