"מפיצים טוב": יום המעשים הטובים

36 0

יום מעשים טובים יתקיים השנה  ב-19 במארס, ובמסגרתו יתקיימו אלפי פעילויות התנדבות ועשיית טוב בכל רחבי הארץ. זהו יום שיא לפעילות השנתית של  עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון, המציעה התנדבות בהתאמה אישית לאורך כל השנה.  כחלק מהתקופה והמציאות המורכבת, הוחלט לציין השנה את יום מעשים טובים באמצעות קמפיין ארצי תחת המסר "מאוחדים בטוב", תוך שימת דגש על חשיבות השפעת ויצירת עשיית הטוב על העולם שלנו. ברוח זו, כל המצולמים שנבחרו להיות הפנים של הקמפיין הם אנשים אמיתיים: איש משטרה, איש כוחות הביטחון וההצלה ולצידם מצולמים אזרחים שמתנדבים גם בעת הזו. בכך הקמפיין מדגיש את מעורבותם ועשייתם למען החברה בישראל ומעצים המשמעות של אחדות למען עתיד טוב יותר. 

הקמפיין יכלול שילוט בלמעלה מ- 300 רשויות הלוקחות חלק ביום מעשים טובים, תשדירים וחסויות ברדיו ארצי ואזורי, מודעות בעיתונים, וכן פעילות בדיגיטל . הקמפיין יעלה לקראת יום מעשים טובים ויקרא לכולם לצאת ולעשות מעשה טוב קטן כגדול . המעוניינים     לקחת חלק ביום זה מוזמנים להיכנס לאתר יום מעשים טובים ולבחור את הדרך המתאימה ביותר לעשיית טוב,  מתוך מגוון פעילויות ומקומות. ניתן לבחור את סוג ההתנדבות, למשל: אריזות מזון לנזקקים,  פעילות למען מפונים, הפעלות קשישים, פעילויות למען איכות הסביבה, למען בעלי חיים,  התנדבות עם אוכלוסיות מיוחדות, ילדים ונוער, קשישים ועוד.

יום מעשים טובים נוסד על-ידי אשת העסקים והפילנתרופית שרי אריסון לפני 18 שנים והוא מיזם של עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון, ומאגדת באתר אחד את מגוון אפשרויות ההתנדבות בישראל ועוזרת למצוא התנדבות בהתאמה אישית. העמותה מחברת בין מתנדבים פרטיים ומתנדבים מחברות עסקיות לבין מקומות שזקוקים להם ונמצאת בקשר עם אלפי עמותות וכלל הרשויות המקומיות במטרה לעודד את ההתנדבות בישראל.

Related Post

פורים בנתניה בצל המלחמה

Posted by - 13 במרץ 2024 0
עיריית נתניה תקיים השנה את חגיגות פורים ברחבי העיר באופן מצומצם וקהילתי, בצל מלחמת חרבות ברזל, הדאגה לחיילי צה"ל והקריאה…

הטיול הבטוח

Posted by - 14 באפריל 2022 0
חג הפסח, ימי חול המועד מהימים המבוקשים והטובים ביותר לטיולים בחיק הטבע , המורשת והנוף. כללי הטיול הבטוח על מנת…

עשרת הדיברות

Posted by - 24 במאי 2023 0
בחג-השבועות, קוראים בבתי-הכנסת את עשרת הדברות מתוך ספר-התורה. כל הנוכחים עומדים על רגליהם ומקשיבים לקריאה. חכמינו אמרו, ששמיעת עשרת הדברות…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות