עונת החתונות ואירועים בפתח, היוזמה המבורכת של הבעלים של רשת TACTICAL-ZONE וגם – המרוץ לזכרם

1 0
  1. לקראת עונת החתונות והאירועים שבפתח, מותג ההלבשה התחתונה היוקרתי JACK KUBA משיק את קולקציית המחטבים המובילה והנמכרת בעולם עדשת המצלמה של מציצים הצטרפה לסט הלוהט וחזרה עם תיעודיים חמים במיוחד. צילום: שי יחזקאל.

2.

השחקנית סידני סוויני בלוק החדש והנועז שלה באירוע המאט-גאלה בניו יורק.  סידני סוויני, השגרירה של קרסטס, צעדה על השטיח האדום עם שמלת ערב מפוארת ותספורת חדשה, בהתאם  לקוד הלבוש שנתבקשו המוזמנים להגיע לאירוע ״גן הזמן״. סידני, החליטה באירוע זה, להגיע בלוק מפתיע במקום הבלונד האייקוני והמוכר- בלוק של שיער שחור, בגזרה של קארה וכך הצליחה לגנוב את ההצגה, עם שמלה לבנה מעוטרת ונפוחה "כנסיכה" עם כפפות שחורות עד המרפק. התמונות כאן. צילום: חו"ל.

3.

אינטימה משיקה את קולקציית בגדי הים לקיץ 2024 ההשראה לקולקציית בגדי הים של אינטימה לשנת 2024 מגיעה מעולמות הריזורט, חופשת קיץ חלומית במקומות אקזוטיים ורחוקים. בשילוב של הפרזנטורית המלכותית של הרשת אנה ארונוב נשמע כמו התחלה של קיץ מהאגדות. צילום: דודי חסון.

4.

מרוץ Winner הרצליה יצא הבוקר לדרך כמיטב המסורת, זו השנה ה-18. למעלה מ-4,000 רצות ורצים הגיעו מכל הארץ להשתתף במרוץ, במזג אוויר נעים ונוח. המרוץ הוזנק והמשתתפים רצו לאורך נתיבי איילון, במסלול מהיר ומישורי, במקצים של 10, 5, ו-2 ק"מ. השנה, המרוץ הוקדש לזכר חללי צה"ל כאשר בכל קילומטר הוצבה תמונה של חייל, בנוסף, במרוץ השתתפו חיילים מיחידות הנופלים שירוצו לזכרם. נעמי ג'רבי, אמו של סמ"ר אורי ג'רבי ז"ל, שנפל במלחמה, הזניקה את מקצה 10 ק"מ בשם כל משפחות השכולות. בסיום המרוץ, חבר הקבינט, ח"כ גדי אייזנקוט, העניק מדליות לזוכים. בין המשתתפים במרוץ השנה: איתי רגב, שנחטף על ידי חמאס במסיבה ברעים, שרץ במקצה 2 ק"מ במטרה לעורר מודעות ולתמוך במאבק משפחות החטופים. מרגש!! צילום: דוברות עיריית הרצליה.

5.יוזמה מבורכת!!

 אבי קבילי, הבעלים של רשת TACTICAL-ZONE   המציעה את כל הציוד הנדרש לחיילים ולאנשי ביטחון תרם כ-200 אלף שקל למיזם "רצים לזכרם" שיתקיים ביום הזיכרון ברחבי הארץ. קבילי ל"השבוע בנתניה": "פגשתי את בועז יעקב, המייסד והמוביל של 'רצים לזכרם' שסיפר כי בגלל המצב הרבה חברות שתמכו כל שנה בפרויקט החשוב הזה נאלצו השנה לוותר על התרומה. לכן החלטתי לתת יד למאמץ ולסייע".מירוץ רצים לזכרם יתקיים זו השנה השמינית ביום הזיכרון 13.5 באותה שעה – 17:30 בכל הארץ וברחבי העולם.

בימים אלה, בתקופת יום זיכרון השואה והגבורה, נערך בבית האבות "בית הדר" של רשת "עמל ומעבר" אירוע מיוחד מפגש מרגש של "זיכרון בסלון", שכלל עדויות ממקור ראשון משלושה דיירים ניצולי השואה. שלושת הדיירים, זאב, לאה ואאידה, נרתמו לספר את סיפוריהם האישיים מאותם ימים קשים. הסיפור החל מילדותו בהולנד, והתפתח עם פירוט הגזרות שהצטברו נגד היהודים. אביו ואחיו היו חברים במחתרת, וגם דודו עד שנתפס, ואימו הייתה אחות מיילדת. בגיל 8 הוברח, בעסקה שסגרו הוריו, לחווה של "דודים" בצפון הולנד שנאמר לו שישמרו עליו. בגלל בעיות השמיעה שלו התקשה להבין את הניב השונה בו דיברו באזור, ולא הצליח לתפוס אפילו את שמותיהם. הוא מתאר את השנה הזו כשנה קשה ביותר, בה לא הבין מדוע נשלח לשם. בסוף המלחמה חזר לבית הוריו ברחוב רמברנדט. הוריו, ואחיו הגדול והקטן שרדו, אך שאר בני המשפחה לא. בקרב משפחתו לא היה נהוג לדבר על חוויות השואה, וכך, שנים לאחר מכן, זאב לא ידע מי היו האיכרים שסיכנו את חייהם על מנת להציל אותו. ב-2008, אחרי יותר מ-60 שנה, טס עם אשתו וחברו לחפש אחריהם.. אחרי חיפוש מקיף וכשכבר כמעט ויתרו, מצאו את בית החווה ואת הבת של זוג האיכרים שהסתירו אותו, ושעוד זכרה את החוויה בגיל 81. זאב תיאר את האירוע כחוויה מתקנת ומרפאה. דבריו הוקלטו וגם סיפורו הכתוב, שתיעד בכתב בעצמו, נשמר בידי צוות בית האבות. ביום ראשון נעשה מפגש נוסף עם לאה ואאידה, שחלקו גם הן את עדויותיהן. לאה סיפרה שהתחתנה עם ניצול שואה מפולין, שברח בצעירותו ממחנה העבודה והגיע ליערות. היא סיפרה את סיפורו ותיארה שעבר גבולות מפולין להונגריה, ומהונגריה לבולגריה ומשם הגיע לבסוף באונייה לארץ ישראל. אאידה, שגדלה בארגנטינה, סיפרה שהיא זוכרת שסבא שלה יצא בבוקר לעבודה ובדרך חזרה מהעבודה ירו בו הגרמנים והרגו אותו. זה השפיע מאוד על כל המשפחה, ובעקבות האירוע אמה וסבתה החליטו לעלות לארץ. לקראת יום השואה והמפגשים המרגשים האלה, הוקמה בכניסה לבית האבות פינת זיכרון מרכזית עם תמונות, כרזות ומאמרים על השואה. נזכור ולא נשכח. צילום: עמל ומעבר.

7. שיתוף פעולה בין אדידס + FIVE POINT FOUR והראפר הישראלי בן בלאקוול מקהילת העבריים מדימונה. במסגרת הקמפיין של שיתוף הפעולה של אדידס עם FIVE POINT FOUR הופק עבור בן באלקוול קליפ מיוחד לשיר החדש שלו "הנני", שכתב והלחין בעקבות מקרי גזענות שחווה. התמונות כאן אצלנו. צילום: פקטורי.

8. סינמטק יקיים את אסינמטק לציון עשור למותו של אסי דיין.

9.טל חמד בתמונה מרחובות העיר נתניה עם לא אחר מכדורגלו העבר של מכבי נתניה ומכבי חיפה אלן מסודי שידע ימים גדולים בקבוצה מעיר היהלומים.

10. מדור מציצים רוצה לאחל המון מזל טוב לעזרא מורד האיש והאגדה  מפיצוחי  חמנית  שהופתע על ידי חברים  שהגיעו עם עוגה  לחגוג ליום הולדתו התיעוד כאן אצלנו יום הולדת שמח.

11.צמד התותחים הכבדים מידן פטנר ועמוס כהן נפגשו במהלך הקניות לשבת קודש ועצרו לתעד בתמונה שהגיע עד אלינו.

12. היישר מלוס אנג׳לס לנתניה שלנו נחת מותג התכשיטים הידוע ״ תכשיטי אדלשטיין״ בהנהלת עידו אדלשטיין, שהוא גם אחיה של טלי מולנר סגנית ראש העיר, מדובר בתכשיטי זהב יוקרתיים, בשיבוץ יהלומי מעבדה ,שהפכו לאייטם החדש  והכי לוהט לנשים, וולקאם טו נתניה.

Related Post

מזכ"לית הסתדרות המורים בחדרה

Posted by - 8 במאי 2018 0
מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דוד הגיעה לסיור עבודה בחדרה וסיירה בחדרי מורים ונפגשה עם מנהלים וצוותי הוראה.  את ביקורה…

כל ישראל ערבים זה לזה

Posted by - 15 ביולי 2020 0
מצוקת הקורונה, והמשבר הכלכלי שבעקבותיו מביא אנשים לחרפת רעב. אסור לנו להישאר אדישים לכך. חסדי נעמי יצאה בהודעה כי תסייע במימון ההגנה המשפטית –…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות