שבוע היזמות הבינלאומי בנתניה 2020

6 0

זו השנה השישית ש"הגג" ו"הקפסולה"- הבית לצעירים ומרחב היזמות העירוני, במינהל החינוך של עיריית נתניה, חוגגים את שבוע היזמות הבינלאומי בשלל הרצאות תוכן, סדנאות במגוון תחומים הרלוונטיים ליזמים ולצעירים רבים המתעניינים בתחום. 

השנה תכני חודש היזמות הותאמו למציאות של משבר קורונה העולמי, תוך התייחסות להזדמנויות שמשבר זה מייצר בתחומי החיים בכלל ובתחום היזמות והחדשנות בפרט. חודש זה יציע למשתתפים הזדמנות לקבל השראה, כלים וידע בעולם היזמות והחדשנות בשעת מבחן זו, בתקווה לסייע בצומת משמעותית זו.

במהלך חודש נובמבר יתקיים מגוון רחב של הרצאות הנוגעות ליזמות בתחומי החיים של כל אחד ואחת.

השיא ייערך בשבוע היזמות, שיתקיים בין התאריכים 15-25 בנובמבר. מדי יום יתקיימו הרצאות וסדנאות בתחומים שונים. השנה ייחודו תכנים מותאמים גם לבני נוער. בין המרצים הבולטים: אלון אולמן, קרן מרציאנו, זוהר לבקוביץ', אסיף אלקיים ועוד.

ההרצאות ללא עלות ברישום מראש, מספר המקומות מוגבל.
פרטים נוספים באתר 
www.hagag.org


ראש עיריית נתניה מרים פיירברג איכר: "שבוע היזמות הבינלאומי הוא חגיגה חובקת עולם. מגיפת הקורונה פגעה בשגרת החיים בכלל ובצמיחה העסקית, ביזמות ובחדשנות, אבל יזמות הינה הדרך שבה גם ניתן לצאת מהמשבר. צוות המחלקה לצעירים הגדיל לעשות והשנה אנו מקדמים תוכן יזמי בכל חודש נובמבר. כלל אירועי היזמות בחודש זה רלוונטיים לפיתוח וקידום יזמות בתחומי החיים של כל יזם ויזמת אשר מעוניינים בכלים משמעותיים אשר יסייעו בידם, לשנות את העולם האישי שלהם ואת המרחב. אי אפשר שלא להתרשם מההיצע, האיכות וההשקעה העירונית בחודש זה ואנו קוראים ליזמים/יות להגיע וליהנות מכל המוצע להם ללא עלות".

אז מה הולך להיות ??


15.11 | יום ראשון בשעה 20:00
חוסן ומנהיגות בימי קורונה Resilience Secrets                                                                                                          איך להפוך מצוקה ומשבר לכוח ועוצמה ולהצליח להשתייך לקבוצה של האנשים והעסקים שיישארו "עם הראש מעל המים" בתקופה מורכבת זו. נלמד כיצד לפתח ידע כיצד לפרוץ את הגבולות ולהשיג כל מה שנרצה כדרך חיים.                                                                                                                           אלון אולמן, הינו אלוף במיל', בעל 23 שנות ניסיון בפיקוד, הדרכה ופיתוח מנהיגות בחיל הים. הוא המייסד והבעלים של קבוצת קוד המנצח, חברה להתפתחות אישית ועסקית, ואת המסר הזה של פריצת גבולות אישיים הוא מעביר לקהל בהרצאות מעוררות ההשראה. במסגרת הרצאותיו בקוד מנצח נוכחים מאות אלפי משתתפים.


16.11 | יום שני                                                                                                                                 שעה 18:00- 
StarFinder Innovation Lab

חולמים למצוא פתרון קליני וחדשני לאבחון מחלות קשות? מעניין אתכם לדעת מה קורה כששחקן מוביל בעולם בתחום הדיאגנוסטיקה פוגש קרן הון סיכון ישראלית?

חברת Roche העולמית בשותפות עם קרן אמון, מקימה מעבדת חדשנות לטכנולוגיות דיאגנוסטיקה בישראל. במפגש זה תוצג התוכנית למעבדת החדשנות האתגרים הקליניים שעבורם החברה מחפשת טכנולוגיות חדשות, ותהליך הקבלה והמיון של יזמים המתאימים לתכנית.                                                                                                                                            עדי זמיר, aMoon – Roche Partnership Leader

שעה 20:00-  Meetup –איך להשיג את משרת החלומות?

כל מה שרציתם לדעת על עולם הגיוס, החשיבות של מיתוג  עצמי, כלים ועוד.     

מיטל אבניר, קהילת אלמנטור בישראל.

17.11 | יום שלישי 

שעה 20:30– חדשנות בבידוד- ממשבר להזדמנות זום עם זוהר "הכריש" לבקוביץ'

הידעת?! חברות הענק של המאה ה-20 וה-21 קמו כתוצאה ממשברים גלובליים. יזם ההייטק ומשקיע הון סיכון זוהר לבקוביץ' ("הכרישים") מגיע לסשן שאלות ותשובות בו יספר על הניסיון הרב שלו בניהול משברים ומהם הכלים שכל יזם ויזמית צריכים על מנת להפיק את המיטב מתקופות לא פשוטות .זהר לבקוביץ הוא מייסד ומנכ"ל L1ght  הסטרטאפ שמציל ילדים מסכנות ברשת. יזם ומכר את חברת אמובי במעל 350 מיליון דולר, השקיע במאות סטרטאפים ותרם לארגונים רבים. בעל תואר יזם השנה של קליפורניה וכן מנכ״ל השנה בישראל.

18.11 | יום רביעי

שעה 18:30 –פאנל יזמות מקומית צעירה בעידן קורונה- בשיתוף אגף פיתוח עסקי

פאנליסטים:

יוסי זמיר- יזם בעלים של Rhythm אופנה, סושיאל בר, רידם פרונט, דודס בורגר, באלי בולס, מועדון קונטיקי ומנכ"ל ארגון גולשי הים.

     נתנאל רייכר- מנכ"ל in3D-Tech

     מיכאל ביסמוט דלמר- יועץ עסקים לקידום דיגיטלי

     מיקי ליברוס- הבעלים של חברת ליברוס וסינרג'י, פיתוח טכנולוגיות רפואיות  והדפסות תלת מימד.

     מארק אויגמן- מנכ"ל קרן השקעות סמארטגן.

     אריק שטיינגאוס- מנכ"ל חברה לשירותים פיננסים

בהנחיית שירי חגואל סיידון- סגנית ראש העיר, מחזיקת תיק הנוער והצעירים בעיריית נתניה.

שעה 20:00 –יזמות בעידן הזום & Beyond.                                                                                                               חידושים והמצאות פורצי דרך, שירותים חדשים שיזמים החלו להציע בעקבות הקורונה, ואלו עוד שינויים צפויים בעתיד הקרוב.
יובל מלחי
היסטוריון ציבורי, מגיש תכניות טלוויזיה ורדיו בכאן תאגיד השידור הישראלי, יוצר ומגיש פודקאסטים.

19.11 | יום חמישי

שעה 18:00- "להרים את הכסף מהרצפה"- כל הדרכים לקבל את הכסף שמגיע לכם                                                                                   

עצמאים, בואו ללמוד כמה שיטות קלות ופשוטות כדי שתוכלו לממש את הזכויות שלכם. נדבר על סוגי מענקים לעצמאים ומענקי מימון הוצאות קבועות. צעדים ראשונים לניהול תקציב וסדר כלכלי בעסק.

מתן קפל, מאמן ומרצה לצמיחה כלכלית.

שעה 20:30-  כלכלה בצל הקורונה                                                                                                             ניתוח הכלכלה הישראלית במשבר הקורונה ומבט מאחורי הקלעים על איך מתקבלות החלטות דרמטיות על סגרים ועל תכניות הסיוע הכלכליות.

קרן מרציאנו, עורכת כלכלית של חברת החדשות בערוץ 12 ומגישת "תוכנית חיסכון".

22.11 | יום ראשון שעה 20:00                                                                                             "ללא גבולות" יזמות קולינרית וקורונה

במהלך הרצאתו טום הולך לחשוף את סיפור חייו ואת האמונות המנחות אותן למד על בשרו; להאמין במה שאתה עושה, לא לפחד משינויים, להיות יצירתי גם בתקופות כאלה, למצוא את הכוח להעז לעשות דברים אחרת. ללכת עד הסוף, בלי גבולות. איך להציב ולהשיג מטרות וחלומות? איך להצליח ולהישאר שפוי?

טום אביב, זוכה מאסטר שף עונה 6 והבעלים של “קוקו במבינו” ו”פט קאו” .

24.11 | יום שלישי בשעה  20:00
לתקשר מדויק בעולם מבודד

איך להעביר מסרים יעילים לאנשים גם כשהם לא באמת מולנו, הגדרת המטרה התקשורתית בדרך למסר מדויק, הפיכת נתונים לסיפור וכלים להופעה ברשת.

מה הקשר בין שיחה עם לקוח, משקיע פוטנציאלי או צוות עובדים לסרט של טרנטינו או פרסומת בערוץ 2 ? אייך לספר את אותו הסיפור לקהלים משתנים? איך לגרום לנתונים ודאטה לרתק את הקהל? ומה קורה לכל ההופעה ושפת הגוף שלנו בימים בהם אנחנו תקועים מאחורי מצלמות רשת ושיחות וידאו?

ד"ר נועם פינהולץ, מרצה, מאמן ומנטור לפרזנטציה והופעה בפני קהל בעולם העסקי ובקהילות ההייטק.


25.11 | יום רביעי
 בשעה  19:00

יזמות חברתית– מתנתקים מהמסכים- מיזם שבת UNPLUGGED
ד"ר רות קבסה- אברמזון מנכ”לית “שערים – מגשימים יהדות ישראלית” (ע”ר) ומייסדת מיזם שבת  .UNPLUGGEDבעלת תואר דוקטור מהסורבון בנושא הקשר בין אתוס משותף ויכולת משילות בישראל .

נוער נתניה חוגג שבוע יזמות

12.11 | יום חמישי בשעה  19:30

מי רוצה להיות מיליונר? המירוץ ליזמות- חניכי עמותת יוניסטרים בפעילות חשיפה לעולם היזמות לבני/ות נוער. בואו להכיר את העולם מקרוב!

17.11 | יום  שלישי בשעה  19:30

חיסכון פיננסי מגיל צעיר

בואו ללמוד מהי התנהלות כלכלית נכונה, באמצעות היכרות עם מושגים מרכזיים מהעולם הפיננסי והקניית כלים להתמודדות עם מצבים שונים שבהם תיאלצו לקבל החלטות כלכליות

אסף פנחס, אנליסט ויועץ עסקי, הבעלים של "היועצים".

18.11 | יום רביעי בשעה  20:30

חדשנות בצה"ל-חדשנות בעולם הסייבר והדיגיטל חדשנות בצה"ל

איך נראה עולם היזמות בצבא? מי הם האנשים שמשנים את העתיד בשדה הקרב הדיגיטלי? ישוחח איתנו על היזמים והמיזמים באגף, על תכניות האקסלרציה ועל האנשים באגף שעובדים לילות כימים כדי להביא את היוזמות החדשניות ופורצות הדרך לכדי מימוש, הטמעה ומשם לניצחון בשדה הקרב העתידי.

סרן אליאהב עמרם, קצין חדשנות וסלילת תשתיות פורצות דרך באגף התקשוב וההגנה בסייבר, צה"ל.

19.11 | יום חמישי בשעה  19:30

” "לזרוח" על אמנות הסטוריטלינג או בעברית, מה הסיפור שלך?

היכולת שלנו להשפיע על העולם סביבנו בעזרת בחירת מילים ונרטיב מעניקה לנו כוח חסר תקדים, שיכול לעזור לנו לכבוש יעדים עצומים ולהגשים חלומות ישנים. דווקא עכשיו, כשהעולם סביבנו דינאמי והיציבות מאיתנו והלאה זה הזמן שלך לזרוח.

אסיף אלקיים סופר רב מכר, דובר, יועץ תקשורת, מרצה לחינוך ולתקשורת ומדריך סדנאות כתיבה. מחבר רבי המכר “פואטיקת השש בש” ו”עשרים אלף זריחות.

Related Post

מצילים חיים

Posted by - 24 בפברואר 2022 0
צוות מד״א שהגיע לביתו של ד״ר אלייב אלחן בעיר, הציל את הרופא שלקה בליבו.לפני מספר שבועות, התמוטט בביתו בנתניה ד"ר…

בית חכם, מה זה אומר ?

Posted by - 4 ביולי 2021 0
בתקופת הקורונה לצד הדברים הפחות טובים, במהלכה הענפים הטכנולוגים לא עצרו מלכת והוסיפו להתפתח. כך גם תחום הבית החכם שב-2021…

טו בשבט בפתח

Posted by - 13 בינואר 2021 0
הכוכבים של ט"ו בשבט ט"ו בשבט הגיע חג האילנות, ואצלנו חג הפירות היבשים. פירות יבשים אמנם טעימים ומתוקים ובהחלט יכולים…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות