רידינג 3 חוגגים 10 שנים, מריה דומרק עם קמפיין נוסף וגם – תחרות מר עולם "פיטנס מודל" יוצאת לדרך

4 0
  1. השבוע נערכה הפתיחה המחודשת של רידינג 3 אולם לאירועים, בין המוזמנים שהגיעו לחגיגות 10 שנים ולפתיחה היו טום אביב, שמעון בוסקילה, דורון מטלון, הילה קרוגמן, מוטי רייף ועוד ים סלבס שנהנו מהופעת אורח של זמר העל ברי סחרוף ובלקן ביט בוקס. צילום: עופר חן.

מציצים 1צילום עופר חן

  1. יוצאת האח הגדול ואחת הדוגמניות העסוקות בישראל בימים אלו "מריה דומרק" קטפה לה קמפיין נוסף שנסגר עוד בזמן שהותה בבית האח, דומרק תיקח חלק מקמפיין ביוטי לחברת האיפור הבינלאומית "גבריני קוסמטיקס" שמוצריה נמכרים בכ- 85 מדינות ומציעה טיפוח איכותי ועמיד שמעולם לא נוסה על בעלי חיים. צילום: אלעד אדמוני.

מציצים 2. צילום אלעד אדמוני

  1. מיהו מעצב העל שהשיק זו השנה החמישית ברציפות קמפיין ענק בסימן מלחמה ברעב העולמי? למציצים נודע בסוד כי מדובר על המעצב "מייקל קורס" שמשיק כבכל שנה את הקמפיין גייס הפעם את השחקנית והזמרת היילי סיינפלד וכן את השחקנית קייט הדסון.

מציצים 3

  1. מי שנבחרה להוביל את מותג הטיפוח השוויצרי JUVENA כפרזנטורית היא לא אחרת מאשר הדוגמנית והשחקנית מלי לוי שהתייצבה בסט הצילומים שהתקיימו בשדות של ארסוף ליד הים. צילום:רפי דלויה

מציצים 4. צילום רפי דלויה

  1. השבוע התקיים כנס בוגרים בכפר הנוער ויצו הדסים במסגרתו ארגון ויצו העולמי הכריז לראשונה על הקמת ארגון בוגרים, לאירוע הגיעו פרופ' רבקה לזובסקי יו"ר ויצו העולמי, דניאל עטר-יו"ר קק"ל, שלי יחימוביץ, עדן הראל ועוד רבים אחרים. צילום: כפיר סיון

מציצים 5. צילום כפיר סיוון

  1. רשת נעלי הנשים FETISH בחרה לה פרזנטורית חדשה העונה לשם "דנה זרמון" שתככב בקמפיין הנוכחי לצד בר זומר ואוריה עזרן, דנה הנשואה לאיש העסקים גיא ביטון מצטיירת כאישה חזקה ופורצת דרך המייצגת עולם תוכן משלה. צילום: שי יחזקאל.

מציצים 6. צילום שי יחזקאל

  1. מעצב העל דרור קונטנטו שפרץ לתודעה כשעיצב לשרת התרבות והספורט מירי רגב את שמלת השטיח האדום הראשונה שלבשה בפסטיבל קאן. ןהפעם תפסנו את מיכל אנסקי שוברת את הרשת ואת ונציה באוברול הורס של אותו דרור המעצב. בין לקוחותיו: נטע ברזילאי, מורן אטיאס, שני אטיאס, לירון רביבו, הזמרת דקלה ועוד

 

  1. כוכבי נינג'ה ישראל או לפחות חלק מהם, נבחרו לדגמן את הדור החדש של מאצ'תונים לחברת דלתא והכל על מנת לנסות את הבוקסרים החדשים בטכנולוגיית ייחודיות. בין הנינג'ות מצאנו את: עומרי גרינס, אנטון פרננדס ופול טשגיאן.

 

  1. ינאי פרישר גוטמן חשף השבוע לראשונה את קולקציית הקפסולה עם רשת GOLF , ינאי הידוע כמעצב פנים מהטובים בשוק בחר לערוך את החשיפה בחנות הדגל החדשה שברחוב הלח"י בבני ברק לשם הגיעו החברים לפרגן ביניהם מציצים קלטה את: יאנה יוסף, גלית גוטמן, יעל גולדמן, מיה דגן, מיכל אמדורסקי ועוד רבים אחרים. צילום: אורי אקרמן.

מציצים 10.צילום אורי אקרמן

  1. לאחרונה התקיים פורום עסקי תחת השם "לניאדו בצמיחה ותנופה", כך קראו לפורום שהתקיים השבוע בשיתוף בכירי המשק והכלכלה הישראלית בביתו של האדמו"ר מצאנז שנאם על אופיו המיוחד של בית החולים וערך קדושת חיי אדם .

מציצים 11.לניאדו בצמיחה ותנופה

  1. השבוע מציצים הצליחה להתגנב להיכל התרבות בנתניה שם תפסה ממש במקרה את יקיר העיר מר טל חמד. חמד שהצליח להכניס עצמו אל מאחורי הקלעים נהנה מסלפי לצד השחקן ההורס מארץ נהדרת-אודי כגן.

 

  1. השבוע התקיים כנס סייעות שיניים אחראיות ארצית של כללית סמייל, הטקס נערך במלון קראון פלאזה אליו הגיעו מעל 90 סייעות ממרפאות כללית סמייל מכל רחבי הארץ שם ספגו טיפים מקצועיים ממומחים בתחום.

כנס סייעות שיניים אחראיות. מציצים 13

  1. המדור מאחל שפע ברכות ואיחולים לרגל יום הולדתה של האחת והיחידה אתי כהן בוכניק, החברים דאגו לאתי לערב בלתי נשכח ויצאו לחגוג באחד הברים באזור, בין המארגנים: דניאל זבלונוב ולורן אוסקר.

 

  1. יועצו הבכיר של ראש הממשלה מר יונתן אוריך נכנס השבוע תחת חופה וקידושין כדת משה וישראל עם בחירת ליבו טליה פליקס שבעיסוקה עובדת כעורכת ב-YNET, בנוסף לאנשי ראש הממשלה שהגיעו לפרגן מצאנו שלא במקרה את יקיר המדור מר רותם קקון בשיחה אחד על אחת עם אשת ראש הממשלה הגברת שרה נתניהו-מבטיחים לעדכן בהמשך.

מציצים 15. מזל טוב למר יונתן אוריך

  1. המון מזל טוב לילדת היום הולדת אתי יצחקוב שחגגה השבוע עם חברות במלון ווסט לגון בארוחה מהסרטים כפי שהכינו בהפתעה כל החברות, הצוות עשה חיים נהנה אכל ושתה. בין המארגנות היו: גלית אליהו, טאלי דהן, גלית אהרון ואורטל ידידיה.

מציצים16 . מזלטוב לאתי יצחקוב

  1. היזם ואיש העסקים חיים כראדי נתפס ברגע של קדושה מול הבורא, חיים ידוע כמי שמקדם בעיר נתניה את הבנייה לטובת זוגות צעירים כאשר עבודותיו הן מהמושקעות שבאזור השרון, למציצים נודע מאחד הדיירים בפרויקט כי כראדי לא רק יזם ואיש עסקים אלא ממש יושב ומקשיב לצרכים של כל לקוחותיו- יישר כוח!

מציצים 17.חיים כראדי

  1. חגיגות יום ההולדת של הגננת בדימוס לא יכולים היו לעבור מעל לרדאר של מערכת מציצים, הפעם תפסנו את שלושת המוסקטריות בחגיגות שנערכו במלון מגדל דוד שבנתניה, ביניהן: סנדרה טוויל -מהמארגנות, גלית פרץ ורינת שדואגת לבנות העיר לטיפוח.

מציצים 18. שלושת המוסקטריות

  1. תחרות מר עולם "פיטנס מודל" יוצאת לדרך ממש בחודש הקרוב ולא תאמינו אבל מעולם לא השתתף ישראלי בתחרות בסדר גודל של זו הנערכת בארה"ב, הפעם הישראלי הראשון הוא משלנו ומנתניה, עו"ד יצחק אבישר שבימים אלו נמצא בכושר שיא עשוי להמריא בימים הקרובים לתחרות שתיערך בלאס ווגאס אליה יגיעו כ- 1,000 משתתפים מכ-200 מדינות שונות, עו"ד אבישר: "מקווה להביא את הגביע ולהתעטף שוב בדגל ישראל לצלילי התקווה", שיהיה המון בצלחה – מחזיקים אצבעות!

מציצים 19.פיטנס מודל- הוא משלנו

  1. מיהי מפעילת ריקודי השורות הלטיניים שנערכות למבוגרים בעיר נתניה, אז כמובן מדובר על לא אחרת מאשר נופר יערי, רקדנית סלסה קובנית במקור, בוגרת וינגייט בהתמחות לגיל השלישי שדואגת להזיז מידי שבוע את כל מי שחפץ.

מציצים 20. נופר יערי - מרקידה

  1. המעודדים הקבועים שהולכים אחרי מכבי נתניה לכל משחק לפי הסדר הבא: יורם חיון, אסף ואלעד חיון, למערכת מציצים נודע לאחרונה כי לצוות הצטרף רכש חיזוק חדש מבית משפחתו של האח אסף, הבן הקטן שהתחיל להגיע לאצטדיונים נדבק גם הוא בחיידק הכדורגל-יאללה מכבי.

מציצים 22. חיידק הכדורגל

 

 

 

Related Post

מה בכפר יונה: גינה לי

Posted by - 26 ביולי 2022 0
הרשות לביטחון קהילתי בכפר יונה קיימה מפגש תושבים בשכונת גבעת אלונים, לקראת הקמת גינה קהילתית בשכונה. תהיה זו הגינה הקהילתית השנייה בעיר, שתתווסף ל"גינת…

לזכרה של מיסה סמיה ז״ל

Posted by - 1 במרץ 2023 0
השבוע בטקס מרגש להנחת אבן פינה הוקמה פינת הנצחה, בפארק משחקים בשיכון ותיקים.ההנצחה הייתה לזכרה של מיסה סמיה ז"ל, שהלכה…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות