תרשמו תרשמו: הנה כמה דרכים פשוטות לשדרג את העבודה במטבח

5 0

תחושה של בית
בשעת הבישולים הריחות המדהימים ממלאים את הבית באווירה מיוחדת. בחדרי השינה בני הבית מריחים את הבישולים, סלון הבית מתמלא באווירה ביתית וחמימה והמטבח כמובן מלא בניחוחות נהדרים. אדם שאוהב לבשל, ללא ספק יידע להעריך את התחושה הזאת – את השלווה של הבישולים, הנחת, הארומה המיוחדת והתחושה האמיתית של הפינוק שמגיע לאחר מכן בשעת הסעודה. בדיוק בשבילכם ריכזנו כמה רעיונות שישדרגו לכם את חוויית הבישול ויהפכו אותה משגרתית ומופלאה  למיוחדת אפילו יותר. תהנו!

חווית טיגון אחרת
אם הסירים כבר בלויים, המחבתות מלאות בשריטות או שאתם נעזרים במזלג בשביל להפוך את השניצל – יכול להיות שהגיע הזמן להשתדרג. חוויית טיגון נכונה היא חלק משמעותי לא רק מבישול יעיל יותר אלא גם מבישול מהנה וקליל. תפנקו את עצמכם בסט מחבתות וסירים חדש, תרכשו מרית מקצועית ותהנו מטיגון כייפי.

הדברים הקטנים
ישנם מוצרי מטבח קטנים במיוחד שיכולים להקל עליכם במהלך הבישולים – החל מכותש שום שיחסוך לכם את העבודה הקשה בחיתוך השום, מסחטה חשמלית ומסננת מתקפלת עד למחזיק לבצל בזמן החיתוך ובלנד מוט. הציוד הנכון ייקל עליכם בחווית הבישול, יהפוך אותה לממוקדת יותר ויחסוך לכם שלבי עבודה שחורה שהם לא פחות ממיותרים מרגע שאתם מצוידים.

סט סכינים איכותי
אם הסכין שלכם לא חותך כמו שצריך, אתם מסתבכים בחיתוך הבטטות והבצל או מחפשים דרך נקייה יותר להתעסק עם הבשר – כנראה שסכין חדשה יכולה לעזור. דרך פשוטה לפנק את עצמכם, או רעיון מופלא למתנה מקורית לשף שקרוב לליבכם יהיה ללא ספק סט סכינים איכותי. הסט הנכון יסגור לכם פינה בכל סוגי הבישולים השונים ויקל עליכם בתהליך הקולינרי. וחשוב לא פחות – בחנות האינטרנטית "חלום חרוט" מציעים מבחר סכינים אותם תוכלו לקשט בחריטה אישית שבחרתם לגמרי לבד. מגניב, לא?

סט סכו"ם וצלחות אלגנטי
אם אתם רוצים לארח בסטייל – הגשה היא ללא ספק חלק מהעניין. אחרי שתסיימו לבשל את הארוחה המדהימה שלכם, יכול להיות נחמד להגיש את המנות בסט סכו"ם וצלחות תואם שיהיה מפנק הן עבורכם וכמובן גם עבור האורחים. סטים מגיעים בעיצובים שונים, גודל כלים שונה וכמות כלים משתנה ככה שתוכלו להיות בטוחים שתמצאו את הסט המושלם עבורכם.

עיצוב מחדש
בא לכם ללכת בגדול? רוצים למצוא את המעבר במטבח? יכול להיות שהפתרון הכי טוב יהיה לעשות מייקאובר! את המטבח תוכלו למלא במדפים חדשים שייקלו על השימוש ברטבים ותבלינים, לקשט את השיש בחריטה אישית ומיוחדת, להתפנק בתנור חדש ואיכותי ובתכלס – להשתדרג. תהנו!

קרדיט תמונה: FREEPIK

Related Post

מה עושים בסגר ?

Posted by - 29 בדצמבר 2020 0
עכשיו שאנחנו בבית, יש לנו מספיק זמן לטפל בפנים המגורות מהמסכה. כך תכינו מסיכת פנים ביתית לטיפול בעור המגורה בעזרת…
כלי נגישות