תרבות פיס ברחוב

6 0

בחודש הקרוב יתקיימו מאות מופעי תרבות ברחבי הארץ לקהל הרחב. המופעים פתוחים לקהל הרחב בהתאם להנחיות וללא תשלום

מאת: יקיר מנשה

במסגרת יוזמה חדשה של מפעל הפיס יתקיימו בחודש הקרוב הופעות של אמני רחוב ומוזיקאים ברשויות מקומיות בכל רחבי הארץ.

פרויקט 'תרבות פיס ברחוב' של מפעל הפיס יספק תעסוקה לכ-300 אמנים שיופיעו ברחבי ישראל. מאות אמנים מתחומי המוזיקה, תיאטרון רחוב, קרקס וליצנות יופיעו ברחובות בכל הארץ ויהפכו את המרחב הציבורי למקום מפגש תרבותי. קהל העוברים והשבים יזכו לאתנחתא תרבותית מחזקת, משמחת ומהנה והאמנים, לפרנסה על רקע ימי הקורונה.

הפעילות תתקיים אחת לשבוע במספר מוקדים במקביל בכ-110 יישובים בכל הארץ. ההופעות יתקיימו במספר סבבים במהלך היום, , זאת בכדי לעמוד בהנחיות משרד הבריאות ועל מנת שמגוון רחב של מבקרים ייהנו מההופעות.

מה התוכניות לשבוע הקרוב ?

רו"ח אביגדור יצחקי, יו"ר מפעל הפיס:

"מפעל הפיס פועל מזה שנים רבות למען טיפוח המרחב הציבורי והפיכתו למרחב נגיש לעולם התרבות והאמנות הישראלית. על רקע התפרצות נגיף הקורונה והמגבלות בקיום הופעות במרחב הציבורי, התאמנו את פרויקט 'תרבות פיס ברחוב' אל רוח התקופה  ובאמצעותו נצליח לחשוף את הקהל הרחב ברשויות המקומיות למופעי תרבות מהנים מצד אחד ומהצד השני, לסייע לאמנים וליוצרים ישראליים הזקוקים לתמיכה בתקופה לא פשוטה זו. אני רואה חשיבות רבה בקיומו של הפרויקט בייחוד כעת, זמן בו משפחות רבות מבלות את ימי החופש האחרונים יחדיו ומחפשות תעסוקה המותאמת לרוח התקופה."

תמונה ראשית: צילום נורית מוזס

Related Post

בראבא: להופיע בנתניה עבורי, זה לחזור למקורות ולזיכרונות ילדות… לשנות החמישים, תקופת הצנע, לשכונה בה כל הדלתות פתוחות כי לא היה מה לגנוב אבל היה חם בלב

Posted by - 11 בדצמבר 2018 0
שלמה בראבא, יליד נתניה, כוכב המחזה "סבוטאז'", לא מסתיר התרגשותו לקראת ההופעה בעיר בה גדל; קומדיה העוסקת בלי טיפת חשבון…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות