תכנן את ירח הדבש במשך חודשים, "לא העליתי על דעתי שככה הוא יסתיים"!

4 0

תושב אזור השרון כבן 40 נישא לאחרונה בשנית לבת זוגתו הנצחית בטקס חתונה צנוע כדת משה וישראל, האורחים נהנו, האוכל היה מדהים ואין ספק כי היה שמח לכולם.

לאחר החתונה החליט עמוס [שם בדוי] כי עתה עליו לגבש תכנית לטובת ירח דבש ולפנק את אשתו החדשה. עמוס פונה לסוכן נסיעות ומתחיל לברר עלויות לטיולים בחו"ל, לאחר דין ודברים מחליט עמוס כי הוא מעוניין לטוס לזנזיבר עם אשתו למשך 7 ימים.

עמוס מעדכן את אשתו וביחד מתכננים את הזמנים מול מקומות העבודה שלהם ככה שיוכלו לטוס בנחת, כמובן השניים משלמים מראש את כלל עלויות הטיול.

יום הטיסה מגיע ועמוס ואשתו אורזים מזוודות, מזמינים מונית ויחד יוצאים לכיוון שדה התעופה בן גוריון. מיד עם הגעתם מתחילים השניים לצעוד לכיוון עמדת הצ'ק אין אלא שלדאבונו של עמוס מתגלה בפניו תמונה עגומה, עמוס לא יוכל לצאת מהארץ זאת על אף שכבר רכש כרטיסי טיסה, שילם על מלון ועל כלל הטיול מבעוד מועד.

עמוס מגלה בשדה תעופה כי כנגדו עומד צו עיכוב יציאה מהארץ בשל חוב מזונות קטן וישן מאוד מנישואיו הקודמים, חוב למוסד לביטוח לאומי אשר מעולם לא הוסדר.

עמוס מגיע למשרדו שלכותב שורות אלו כשהוא מותש נפשית לאחר שאיבד כל חשק לצאת לטיול.

עו"ד קורסיה מסביר לעמוס שאין לו מה לדאוג ואם זה תלוי במשרדנו הוא יכול להיות רגוע שידאגו לו לירח דבש מהסרטים.

שיחה ראשונה נעשתה לסוכן הנסיעות על מנת לנסות ולשריין טיסות למועדים אחרים, אכן נמצאה טיסה נוספת וכבר מתחילים לראות אור קטן בקצה המנהרה, לאחר שדאגנו לאיתור תאריכים נוספים לאותו היעד, החל עו"ד קורסיה לעבוד בבהילות ישירות מול המוסד לביטוח לאומי ולהסדיר את כל עניין ההגבלה על איסור יציאה מהארץ שלעמוס.

אכן לאחר כשבוע ימים בלבד וכמובן עם הרבה שיתוף פעולה מול עמוס ואשתו, הצלחנו להציל לעמוס ולאשתו את ירח הדבש.

עמוס ישלם מידי חודש תשלומים זעומים בתיק הביטוח הלאומי ויוכל לצאת לירח הדבש עליו חלם.

משרדנו תמיד מעביר מסר ללקוחותיו: "אפילו חרב חדה מונחת על צווארו של אדם, אל ימנע עצמו מן הרחמים", לכל בעיה יש פתרון, לכל חוב יש סוף ויחד אנו מזמינים אתכם להגיע לפגישת יעוץ ללא עלות ולברר איך ניתן לפתור גם את הבעיה שלכם".

אייל קורסיה ושות'-עורכי דין

טלפון:050-6351208

אתר: https://adv-dk.co.il/

Related Post

במהלך חודש יוני 2020, יושק בסניפי הרשת קמפיין שיווקי "קונים ישראלי!" למשך חודש ימים, שמטרתו מתן בולטות וחיזוק הפריון והתוצרת לעסקים המקומיים

Posted by - 20 במאי 2020 0
רשת מחסני השוק, מובילה מהלך הצדעה לתעשייה ולתוצרת הישראלית המקומית: במהלך חודש יוני 2020, יושק בסניפי הרשת קמפיין שיווקי "קונים…

של מי צילומי החתונה שלי?

Posted by - 13 בספטמבר 2020 0
אז הילדים התחתנו בשעה טובה. המון מזל טוב. החתונה הייתה מוצלחת, שניהם קרנו מאושר. והתמונות? מרגשות ומדהימות. האם הם יכולים…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות