תיקון 190 קופת גמל – מידע חשוב

5 0

התיקון מעניק מסלול השקעה של קופת גמל עם 15% מס בלבד מעל גיל 60. הסכומים שישולמו לקרן יחויבו בשיעור נמוך משמעותית משאר מקורות ההכנסה, ומי שמפריש אליה יקבלו הקלה במס על ההפקדות והפנסיה שלהם עם פרישתם. תיקון 190 קופת גמל מציע מענה של מסלול השקעה משתלם במיוחד לאנשים שרוצים לשים את הכסף שלהם בקופת גמל. אם אתם רוצים להשקיע את הכסף שלכם בצורה נבונה, זה יהיה הכרחי שתעשו את זה אך ורק בליווי של אנשי מקצוע שיהיו מסוגלים לעזור לכם כבר מהרגע הראשון ולעשות כל מה שצריך על מנת להציע לכם מענה הולם במובן הזה בסופו של דבר. במאמר הבא נרחיב על הנושא של השקעה בקופות גמל.

השקיעו את הכסף שלכם בצורה חכמה

קופת הגמל של ישראל (IPF) היא תוכנית הפקדה מוגדרת המעניקה הכנסה פנסיה לעובדים המועסקים בישראל. קרן זו מנוהלת על ידי משרד האוצר ומועצת הנאמנים של IPF. תיקון IPF 190 נחקק במטרה לעודד אנשים נוספים לחסוך לפנסיה ולהקל עליהם לעשות זאת. התיקון העלה את הסכום שהעובדים מפרישים מ-8% משכרם, עד ל-12% ב-2019, עם תוספת של 1% מהמעסיקים.

תיקון זה מאפשר גם תשלום פנסיה גבוה יותר לגמלאים שהגיעו לגיל 65. בנוסף, תיקון 190 קופת גמל העלה את גיל הפרישה המינימלי לאורך השנים. בכל אופן, זה לא משנה היכן אתם נמצאים, כאשר אתם בוחרים להשקיע את הכסף שלכם, זה תמיד יהיה מומלץ לעשות את זה בהכוונה מקצועית שתאפשר לכם להיות שלמים עם הדרך שבה אתם בוחרים לעשות את זה בסופו של דבר. כך זה ישתלם לכם הרבה יותר. בחירה של קופת גמל להשקעה זה לא משהו שאתם צריכים לעשות לבדכם, אלא בליווי וייעוץ מקצועי.

תתנהלו עם הכסף שלכם בחוכמה – תיקון 190 קופת גמל

אם אתם לא רוצים לפזר את הכסף שלכם לשווא ולגלות בדיעבד שאתם פוגעים בעתיד הכלכלי שלכם, זה בוודאי יהיה חיוני שתחשבו פעמיים לפני כל צעד שאתם בוחרים לעשות ותנסו להבין כיצד אתם יכולים לפעול במצב שבו אתם נמצאים כדי לממש באופן מרבי את היכולות שלכם.

תכנון נכון של כל הצעדים שלכם יכול להוביל אתכם למקום טוב יותר מבחינה כלכלית ולאפשר לכם להבין שלב אחר שלב איך תיקון 190 קופת גמל יכול לשחק לטובתכם. אתם רק צריכים לזכור שיכולים להיות לא מעט קשיים לאורך הדרך, אך עליכם תמיד לחשוב על הדרך שבה אתם ניגשים לעשות את הדברים ולנסות להשתפר בגישה שלכם. אנו בטוחים שייעוץ מקצועי והכוונה לקראת השקעה כספית יוכלו לעזור לכם להבין טוב יותר מה עליכם לעשות במצב שבו אתם נמצאים. כך שזה בוודאי משהו שיוכל לעזור לכם בהיבט הזה בסופו של דבר.

המערכת של גמלנט, אשר מאפשרת לערוך השוואה בין קופות גמל בישראל, נחשבת למתקדמת בישראל. היא תוכל להפוך כל השקעה שלכם להרבה יותר משלמת בטווח הארוך. כך שאם אתם רוצים להשקיע את הכסף שלכם בחוכמה, זה בוודאי דבר חשוב שצריך לבדוק מראש. לצד זאת כמובן שאתם גם יכולים להתייעץ עם האנשים הנכונים. רק כך תוכלו להיות שלמים עם ההשקעה הכספית שלכם.

קרדיט תמונה: pixabay.com

Related Post

כלי נגישות