שכחו אותה ברכב

4 0

משטרת ישראל חוקרת את נסיבות המקרה בו נשכחה בת ארבע ברכב הסעות שהסיעה לצהרון; הילדה טופלה בבית חולים לניאדו

מאת ברק גולן

ילדה כבת ארבע, אשר נשכחה ברכב הסעות באזור צפון במשך כשעתיים, נפגעה באורח קל יחסית, טופלה בבית חולים לניאדו ושחררה לביתה. למזלה של הילדה, האם שהגיעה לאסוף את בתה מהצהרון והבינה שהילדה נשכחה  ברכב ההסעות וכלל לא ירדה בצהרון, היא זו שפעלה לאיתור הילדה.

על-פי הדיווח הרשמי של מד"א, בשעות אחר הצהריים (יום שלישי) ילדה כבת ארבע נשכחה ברכב הסעות ברחוב הרימון בצפון העיר נתניה. לאחר כשעתיים, כשהגיעה אמה של הילדה לאסוף אותה מהצהרון, הבחינה כאמור האם שהילדה ברכב ההסעות וכלל לא הגיעה לצהרון. האם הזעיקה את צוותי מד"א והוציאה את הילדה מהרכב. הצוותים הרפואיים שהוזעקו למקום העניקו טיפול רפואי ראשוני לילדה, ופינו אותה לבית חולים לניאדו במצב יציב, בהכרה.

לעיתון השבוע בנתניה מסרו הפראמדיקים, רפי שבע ונטלי בנט, כי "כשהגענו למקום ראינו את הילדה מחוץ לרכב כשהיא מזיעה וחמה למגע. סיפרו לנו שהיא הייתה נעולה ברכב ההסעות כשעתיים ואותרה על-ידי בן משפחה. העלינו אותה לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה לבי"ח כשמצבה יציב תוך כדי טיפול רפואי שכלל קירור ומתן נוזלים".

לזירת האירוע הגיעו במקביל גם צוותי איחוד הצלה. לדברי שרגא שר, המשמש כסגן ראש סניף איחוד הצלה בעיר: "לדברי השכנים, הילדה נשכחה ברכב. הענקנו לה סיוע ראשוני ולאחר מכן היא פונתה בניידת טיפול נמרץ להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים כשהיא סובלת מאיבוד נוזלים וחשד למכת חום".

בית חולים לניאדו אישר, כי הילדה טופלה במחלקה לרפואה דחופה ילדים בלניאדו. עוד נמסר, כי הילדה עברה סדרת בדיקות וטיפולים וכי מצבה יציב והיא בהכרה מלאה. בשל נסיבות המקרה נמסר ממשטרת נתניה, כי "נסיבות האירוע נבדקות".

נושא שכחת ילדים ברכבי הסעות אינו חדש. לפני מספר שנים בנתניה, נשכח ילד ברכב הסעות של גן פרטי. לאחר שעות ארוכות אותר הילד שנמצא ללא רוח חיים.

Related Post

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות