קייטרינג חלבי מומלץ לכל אירוע

4 0

 

קייטרינג חלבי מומלץ הוא קייטרינג יצירתי המאפשר מרחב עצום של חשיבה והחלטה משותפת עם הלקוחות לצורך תכנון האירוע.

קייטרינג חלבי מומלץ

נציגי קייטרינג חלבי מומלץ נפגשים כמה פעמים עם מארגני האירוע כדי לקבל החלטות מושכלות על אופיו של האירוע ועל תכנון התפריט המתאים ביותר.

קייטרינג חלבי מומלץ מכינים אין ספור מטעמים משובחים מתוך מגוון בין לאומי של מאכלים האהובים במיוחד על קהל האורחים. מתוך ההיצע העצום, מגבשים חשיבה על הפריטים שיתאימו לקהל.

אם מדובר על אירוע בוקר עבור הקהילה העסקית, האורחים משוחחים זה עם זה ולכן מכינים פריטים קטנים כמו קישים אישיים, לחמניות בעלות תכולה מפתיעה, סלטים צבעוניים ומסקרנים, לחמים חמים שאך יצאו מהתנור, שפע של מטבלים וממרחים, סוגים שונים של דגים במרקמים ייחודיים ועוד. כך שהאורחים אוכלים את המנות הנוחות הללו ובמקביל גם נהנים מהמפגש עם שותפיהם העסקיים.

אם מדובר על אירוע משפחתי כמו בר מצווה או בת מצווה, מגיעים אליו בני נוער רבים ולכן השפים של קייטרינג חלבי מומלץ מתכננים מאכלים קולינריים המותאמים לבני הנוער כמו לחמניות המבורגר, צ'יפס, פסטה בשפע של צורות ורטבים, סלטים צבעוניים בשילובים מרתקים תוך שימוש בפירות יבשים בעשבי תיבול ריחניים ועוד.

תשומת לב מיוחדת לכל פרט

למען הצלחת האירוע, מכין הצוות הלוגיסטי של קייטרינג חלבי מומלץ את כל הדרוש לאירוע. החל בשולחנות, כיסאות, מגשים, כלי אוכל ועוד. התכנון המוקפד והמיומנות הרבה יוצרים מצב אופטימלי בו כל המוצרים מגיעים מבעוד מועד ואפשר להכין את המקום כיאות כך שבעת הגעת האורחים הנראות תהיה נפלאה והכול יהיה מוכן ומסודר עד הפרט האחרון.

התיאום והידע הרב שצברו האנשים המקצועיים המנהלים את האירועים, מובילים לכך שכל מה שסוכם אכן קורה, החל מהציוד המסוים שהוזמן ועד אחרון המטעמים והמאכלים המותאמים לקהל הצמחונים, הטבעונים ואלו הנמנים על אוכלי המזון הייחודי.

קייטרינג חלבי

הקהל הישראלי אוהב מאד קייטרינג חלבי ולכן מבחר המאכלים הוא עצום. השפים והטבחים משתמשים בחומרי גלם איכותיים בלבד ומכינים כמה סוגים של רביולי במילויים של פטריות, תרד, בטטה, גבינה ועוד. פסטה טרייה בשפע של צורות אהובות ובמגוון רטבים כמו פטריות, בטטה, אלפרדו ועוד.

הירקות הטריים והעונתיים מאפשרים לקייטרינג חלבי להציע לאורחים מגוון גדול במיוחד של סלטים המורכבים מכמה סוגי ירקות בשילוב תוספות מפתיעות ועשבי תיבול ריחניים.

האופציה החלבית יוצרת קשת רחבה של אפשרויות לקינוחים חלביים שהם גולת הכותרת של האירוע.

 

 

 

 

Related Post

"המקום – בית המשמעות"

Posted by - 26 בדצמבר 2023 0
עיריית נתניה בראשות מרים פיירברג איכר השלימה את הקמתו של מרכז הכוונה, צמיחה ותרבות בשכונת פולג עבור כלל תושביה הוותיקים…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות