צילומי הריון: שווה או מיותר?

8 0

על פניו, האפשרות להשוויץ בהריון על רקע לוקיישן מהמם היא דרך נפלאה לצבור חוויות שיישארו עם ההורים לכל החיים. מצד שני, יכול להיות שמדובר בהוצאה כספית גבוהה ומיותרת. אז מה עושים? הנה המדריך שיעזור לכם להכריע

הריון הוא תהליך ארוך שמגיע לשיאו בתאריך הלידה המשוער אבל משאיר אחריו רשמים לכל החיים. כתוצאה מכך, נשים וגברים כאחד מחפשים דרכים לתעד כמה שיותר את הנושא של הריון ולידה בחיי המשפחה שלהם. על הרקע הזה אפשר להבין טוב יותר את הטרנד של צילומי הריון – אבל זה לא אומר שמדובר בהכרח במשהו חיובי.

קודם כל,  צריך להסביר במה מדובר: צילומי הריון כוללים ביקור של האם ההריונית במגוון רחב של מיקומים שנבחרים בקפידה ונמצאים ברחבי הארץ. האם יכולה לבחור האם להצטלם לבד, עם בני זוג או עם שאר הילדים והמשפחה. כמו כן, לצד לוקיישן חיצוני יש גם מכוני סטודיו שאליהם אפשר להגיע ולעצב רקע לצילומי הריון בהתאמה אישית.

כך נראים צילומי הריון

צילומי הריון נועדו לתעד את התקופה היפה שנשים חוות, גם אם בזמן אמת זה לא תמיד מרגיש ככה. ראשית, הצילומים מתבצעים על ידי אנשי מקצוע שיודעים מה להבליט ואיזו אווירה ליצור. השילוב בין עיצוב גרפי ברמה גבוהה לבין ציוד צילום מתקדם מבטיח תמונות חדות. בתמונות האלה אפשר לאחר מכן להשתמש כדי למסגר מזכרת, בשביל לשלוח הזמנות לבריתה או בריתה או סתם לצורך שעשוע.

שנית, את הרעיונות ללוקיישנים נשים בהריון יכולות לבחור לפי מה שעושה להן את זה. יש כאלה שמעדיפות להצטלם באולפן או בסטודיו כי כך הן מרגישות בנוח, לעומת אחרות שרוצות להשיג רקע טבעי יותר בחוף הים, בשמורת טבע או בליבה של עיר תוססת. מלבד אופי התמונה, לבחירת לוקיישן יש השפעה על העלות של הצילומים ועל התקציב.

האמת היא שנושא העלויות מהווה בפני עצמו מוקד למחלוקת בין זוגות שבעד או נגד צילומי הריון. לצד אלו שמוכנים לשלם כל מחיר בשביל לתעד את החוויה, יש כאלה שרואים בזה הוצאה מיותרת. הבעיה היא שגם אין שום דרך להגיע למסקנה חד משמעית והפתרון היחיד הוא להפעיל מערכת שיקולים סובייקטיבית.

השיקולים שיעזרו לכם להכריע

הנסיבות האישיות הן אלו שיעזרו לכם לדעת האם שווה להשקיע בצילומי הריון. במידה וזה הריון ראשון ועבדתם קשה כדי להשיג אותו, לגיטימי לגמרי לתעד את החוויה ולצאת ממנה עם מזכרת לכל החיים. במקרים של ניסיון עשיר יותר עם הריונות ולידות, ייתכן ותרצו לוותר על התענוג וגם זה יהיה מוצדק לחלוטין.

כמו כן, מומלץ לנסות לראות אלבומים של צילומי הריון בשביל להבין את הסגנון והאווירה. מאותו רגע והלאה, כל שנותר לכם לעשות הוא להקשיב לתחושת הבטן וכמובן לעובר.

קרדיט תמונה: באדיבות https://www.pexels.com

Related Post

הודעת דוברות רכבת ישראל

Posted by - 13 בדצמבר 2022 0
החל ממוצאי שבת ה-17.12.22 – שינויים בשעות הפעילות בימי שישי ומוצ"ש בחלק מקווי הנסיעה ותחנות הרכבת בשל מחסור של אנשי…

מה בכפר יונה: יש! בריכה

Posted by - 28 ביוני 2022 0
בריכת כפר יונה המחודשת נפתחה לרחצה. תיפתח ב-1.7 יום שישי איפה? ברחוב סמטת דפנה, תפעל עד 30 בספטמבר, במשך כל השבוע,…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות