פריז פינת האקו פארק

7 0

סה בון פור לה מוראל: מאות משתתפים נהנו בהפנינג המושקע שנערך בשבוע שעבר באקו פארק עבור הקהילה הצרפתית בחדרה ביוזמת פורום 'צרפת חדרה', בשיתוף פעולה עם סגן ראש העיר בועז ביטון ומחלקת הקליטה בעירייה ובתמיכת ראש העיר צביקה גנדלמן

כ- 500 משתתפים נהנו באירוע הענק של הקיץ עבור הקהילה הצרפתית בעיר חדרה. האירוע, יצא לדרך ביוזמת ולבקשת פורום 'צרפת חדרה', שהוקם במטרה להציב את אתגרי העלייה הצרפתית על סדר היום הציבורי, להביא לשיפור משמעותי בקליטתם והפיכתם לאזרחים עצמאיים ותורמים לחיי הכלכלה, התרבות והקהילה בחדרה, בשיתוף עם סגן ראש העיר בועז ביטון ומחלקת הקליטה בעיריית חדרה, באמצעותה של פרויקטורית הקהילה, שרה אוזן ובתמיכתו של ראש העיר צביקה גנדלמן. ההפנינג שהתקיים באזור האמפי באקו פארק, כלל מגוון פעילויות ואטרקציות מגוונות, ביניהן מתנפחים מסוגים שונים, קיר טיפוס מקצועי, עמדת פיינטבול, מגוון דוכני משחק – קליעה למטרה, מיני באולינג וזריקת פרסה. מתחם אופני קארטינג ממונעים, עמדות ציורי פנים עבור הילדים הרבים שהגיעו, מגוון שולחנות משחק – ביליארד\סנוקר, כדורגל והוקי. בנוסף, נהנו הילדים ממגוון דוכני מזון: ברד, פופקורן וסוכר, טרופיות וארטיקים, אשר עמדו לרשותם לאורך כל ההפנינג.

בלשכת סגן ראש העיר בועז ביטון, דאגו גם להורים הרבים שהגיעו, והזמינו כיבוד מיוחד עבור הקהילה הצרפתית, כאשר בשתיים מהעמדות חולק אוכל בניחוח צרפתי, ושתיה עבור הקהל הרחב. בנוסף, את מהלך כל ההפנינג ליווה דיג'י צרפתי, עם מוזיקה ייעודית עבור הקהילה הצרפתית. כמו כן, במהלך האירוע עבר בין המשתתפים צלם מגנטים אשר צילם לאורך כל האירוע וחילק למשתתפים את תמונותיהם על גבי מגנטים.

שיא ההפנינג נרשם במופע ייחודי, "הקרקס הצרפתי", אותו ביצע להטוטן יליד פריז, בוגר ביה"ס לקרקס, אשר בין השאר הופיע בקרקסי צרפת ,ספרד, לאס וגאס, ונחשב לאחד הלהטוטנים הטובים באירופה, במופע עם פעלולים ייחודים. המופע התקיים בשפות משולבות עברית\צרפתית.

מי שכיבדו בנוכחותם את האירוע הם, ראש העיר צביקה גנדלמן, סגן ראש העיר בועז ביטון, חבר הנהלת העיר משה אלמליח, נציג הקהילה הצרפתית ד"ר יעקב בן גיגי ופרויקטורית קהילת עולי צרפת בעיריית חדרה הגב' שרה אוזן. ראש העיר מר צביקה גנדלמן, סקר בפני המשתתפים את מאמציו כראש הרשות להיטיב עם עולי צרפת הגרים בעיר חדרה, בירך על העלייה של יהודי צרפת, שמרביתם בוחרים להשתקע בעיר חדרה והודה לסגנו בועז ביטון על השקעתו התמידית באוכלוסייה זו, ולכל העוסקים במלאכה על ההפנינג המושקע שנערך עבורם.

סגן ראש העיר בועז ביטון: "שמחתי מאד להביא בפניכם, קהילת עולי צרפת בחדרה, את ההפנינג הגדול והמושקע שנראה בעיר בשנים האחרונות. נהניתי לפגוש אתכם, לראות את ילדיכם נהנים, ולשמוע שאיכות החיים שלכם בעיר חדרה הולכת וגדלה. אני רוצה להודות לפרויקטורית הקהילה הגב' שרה אוזן על המאמץ הרב מאחורי הקלעים, וכן לראש העיר צביקה גנדלמן".

Related Post

מצדיעים לגיבורות היופי

Posted by - 11 באפריל 2018 0
אירוע גיבורות היופי שנערך  במרכז וואהל באוניברסיטת בר אילן חלק כבוד, הוקרה, פינוקים ומתנות ל-70 שורדות שואה מ- 70 ערים…

באמבט של קליאופטרה

Posted by - 20 במאי 2020 0
לכבוד החג הכי לבן בשנה, ורגע לפני שאתם מסתערים על איזו עוגת גבינה ושולחים תודה לפרות ולעזים, קבלו את כל…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות