פורים 2020: נתניה יוצאת מהמסגרת

7 0

חגיגות פורים 2020, כך אומרים בעיריית נתניה, יהיו שונות לחלוטין; הרצל סטריט מול וכיכר העצמאות יהפכו למוזיאון צבעוני, בין לבין מופעים של מיכל הקטנה ואליענה תדהר וגם מסיבה לנוער

מאת ברק גולן

נתניה תחגוג השנה את חג הפורים עם קרנבל ססגוני לכל המשפחה ב-10 במרץ בין השעות 10.30-14.00 במרכז העיר: הרצל סטריט מול ובכיכר העצמאות החדשה שילבשו חג ויהפכו למוזיאון רחוב צבעוני, מלהיב ומרהיב.

מיטב היצירות של עולם האמנות "יוצאות מהמסגרת" ומתעוררות לחיים עם עשרות מיצגים, מופעים לילדים, אמני רחוב ודמויות מרתקות שיתחברו עם הקהל הרחב. בבמה המרכזית שבכיכר העצמאות יופיעו מיכל הקטנה והמפלצות וכוכבת הילדים והנוער אליענה תדהר.

בנוסף, כך נמסר, יתקיימו הופעות של להקות מחול מקומיות, הרכבים מוסיקליים, תזמורת הנוער של הקונסרבטוריון העירוני, אנסמבל כלי ההקשה "טרמולו", להטוטנים ועוד.

אירוע נוסף לפורים שתקיים עיריית נתניה "שושן זה כאן" יתקיים ב-10 במרץ. הזמרים חזי פניאן, מסעוד וחוסרו, הרקדנית נאוה אהרוני, המנטליסט אביב דיל והבדרן אבנר דן באירוע מחווה לקהילת יהדות איראן בהיכל התרבות העירוני.

גם בני הנוער ייהנו ממסיבת פורים שתופק במיוחד עבורם – ב-8 במרץ תתקיים מסיבת וונדרלנד ענקית בכיכר האשליות, הלוא היא כיכר העצמאות, עם מוסיקה סוחפת והמון הפתעות.

צילום עיריית נתניה

Related Post

נתניה חגגה סוכות

Posted by - 23 באוקטובר 2019 0
אלפים חגגו בנתניה את חג סוכות עם שלל פעילויות לכל המשפחה; למרות שביחס לשנים עברו החגיגות היו צנועות יותר מאת…

עתיד ללא פלסטיק בתעשיית הביוטי

Posted by - 25 במאי 2020 0
זה האתגר שניתן לסטודנטים שהשתתפו בתחרות Brandstorm, משחק העסקים הבינלאומי של לוריאל לשנת 2020. לוריאל ישראל בחרה את הסטודנטים המצטיינים…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות