על חובות וחייבים

5 0

מדי יום נשאלים עורכי דין המתמחים בהוצל"פ כיצד ניתן לקצץ בחובות או להימנע מהליך של פשיטת רגל או חדלות פירעון. עו"ד אייל קורסיה מרחיב

מאת עו"ד אייל קורסיה

מידי יום אנו עוה"ד נשאלים את אותה שאלה, איך אפשר לקצץ חובות? האם יש דרך מהירה ויעילה ללא הליך פשיטת רגל או חדלות פירעון? לא בא לי להגיש דוחות מידי חודש, מה אין דרך אחרת? אפשר לעשות הסדרים? מה כדאי לעשות? ועוד שאלות מהסוג הזה.

כמה פעמים יצא לכם לשמוע על תספורת בחוב של הטייקון ההוא והאחר, מה לנו לא מגיע? לאזרח הקטן לא מגיע למחוק חובות ולקבל תספורות?

אז לאלה מכם בהוצאה לפועל שהוכרזו כחייבים מוגבלים באמצעים לפני שנים רבות ומשלמים מדי חודש כבר במשך שנים את צו התשלומים תחת איחוד התיקים, כנראה שיש אופק כלכלי מהיר ופשוט, אלא שמרבית האזרחים כלל אינם מודעים להליך זה בעוד שההליך הנ"ל צפוי להסתיים לקראת ינואר 2020 כך שהזמן משחק לרעתכם.

אם אתם בחובות בהוצאה לפועל ויש לכם איחוד תיקים עם תשלומים נמוכים אותם אתם משלמים משך שנים ארוכות והתיק רק הולך וגדל, מומלץ לגשת כבר בתחילת השבוע הקרוב לעו"ד מנוסה מהתחום על מנת למחוק את החובות לצמיתות בתוך 3 חודשים בלבד ללא הליך ארוך בבתי המשפט וללא הגשת דוחות חודשיים.

תיקון 57 לחוק ההוצאה לפועל מאפשר לחייבים למחוק את החובות דרך חוק השמיטה – שמיטת חובות.

רק לאחרונה משרדנו ייצג ארבעה לקוחות תושבי נתניה וחדרה אשר פעלו בהתאם להוראות משרדנו ועתה קיבלו את החיים בחזרה, ללא עיקולים ללא הגבלות וללא חובות.

עוד דרך היא, כמובן, העמדת תקציב להסדרים אותם מנהל עוה"ד מול הנושים, ככול והתיקים שלכם ישנים מאוד ניתן יהיה לקצץ במעל 50%-70% מהתיק ובמקרים אחרים ניתן להשיג הנחות של עד 80%.

לייעוץ המקצועי משמעות רבה, שכן רבים בוחרים לנסות ולהתמודד באופן עצמאי. כמו בכל תחום, להליכים ולמהלכים שבוצעו בעבר ואפילו בהווה, משמעות והשפעה ישירה על תוצאות ואפשרויות עתידיות. מה גם, שכל מקרה לגופו ומחייב פתרונות שונים.

הכותב, עו"ד אייל קורסיה, מומחה לייצוג חייבים ונושים מול הוצל"פ ומוסדות פיננסיים. טלפון: 050-6351208

Related Post

ממעגל הזנות לתעשיית האופנה

Posted by - 5 במאי 2019 0
  שיתוף פעולה בין עמותת 'הופכות את היוצרות' לבין גילדת המעצבים, מסייע לנשים לצאת ממעגל הזנות; מאחורי הרעיון והמיזם המצליח…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות