עיריית נתניה מחזקת את העסקים בנתניה

11 0

כחלק מהמדיניות העירונית לחיזוק ומתן סיוע והקלות לעסקים המקומיים בייחוד בעת המורכבת הזו, עיריית נתניה, באמצעות אגף דוברות והסברה, העלתה קמפיין לעידוד קנייה בעסקים מקומיים בשיתוף אגף פיתוח עסקי, אגף רישוי עסקים, מינהלת מרכז העיר והאגודה לעידוד התיירות.

העיתוי הנבחר, לאוהבי הקניות, הוא ה-Blue Friday  – יום הקניות העולמי.

הקמפיין עלה בשלטי החוצות ברחבי העיר ופורסם בכל אמצעי התקשורת המקומיים.

כמו כן, חולקו פלקטים לעסקים ברחבי העיר לתלייה בחלונות הראווה וכן בבתי המלון לעידוד קנייה מקומית-נתנייתית כחול-לבן.

פרטים נוספים אודות הסיוע העירוני לעסקים מקומיים בעת הזו באתר העירוני

Www.netanya.muni.il/bizatwar

Related Post

איזה מנהל אתה?

Posted by - 26 באפריל 2018 0
היכרות עם תכונות אופי של סוגי מנהלים יכולה לעזור להם ולעובדים. מה מאפיין את המנהל הביצועיסט, איך עובד המנהל המגשר…

מגי אזרזר בקמפיין חדש וחשוב, מי הם בכירי המשק והכלכלה שהגיעו לאירוע של משפחת גולברי, קורל סימנוביץ' כובשת עוד פסגה וגם – בשורה חדשה לגברים בנתניה

Posted by - 9 בספטמבר 2020 0
הדוגמנית והמעצבת הישראלית היפיפיה, קורל סימנוביץ', כובשת עוד פסגה, ונבחרה להוביל את הקמפיין הישראלי של הבושם GOOD GIRL SUPREME מבית מותג…
כלי נגישות