כחלק מהמדיניות העירונית לחיזוק ומתן סיוע והקלות לעסקים המקומיים בייחוד בעת המורכבת הזו, עיריית נתניה, באמצעות אגף דוברות והסברה, העלתה קמפיין לעידוד קנייה בעסקים מקומיים בשיתוף אגף פיתוח עסקי, אגף רישוי עסקים, מינהלת מרכז העיר והאגודה לעידוד התיירות.
העיתוי הנבחר, לאוהבי הקניות, הוא ה-Blue Friday – יום הקניות העולמי.
הקמפיין עלה בשלטי החוצות ברחבי העיר ופורסם בכל אמצעי התקשורת המקומיים.
כמו כן, חולקו פלקטים לעסקים ברחבי העיר לתלייה בחלונות הראווה וכן בבתי המלון לעידוד קנייה מקומית-נתנייתית כחול-לבן.
פרטים נוספים אודות הסיוע העירוני לעסקים מקומיים בעת הזו באתר העירוני