סוף שנה- הזדמנות פז לסגירת חובות בהסדרים מהירים ללא הליך משפטי

3 0

חייבים בהוצאה לפועל אשר להם תיקים ישנים כמו גם חייבים שהוכרו כחייבים מוגבלים באמצעים ומשלמים מידי חודש תשלום זעום במשך שנים ומגלים כי התיקים רק הולכים ותופחים וכי אין בתשלום החודשי כדי לסלק את החוב יהיו רשאים לגשת לעו"ד הוצאה לפועל בסוף כל שנה ולבחון את זכאותם לקבלת הנחות ענק של עד 90% ובכך להביא לחיסול התיקים באופן מהיר וממוקד.

המדובר על חייבים אשר להם חובות ישנים מאוד ומעוניינים לסדר את החיים ולצאת לדרך חדשה נקייה מחובות עיקולים והגבלות.

במרבית המקרים בהם לחייבים קיימים תיקים בהוצאה לפועל של בנקים, חברות אשראי, ו/או כל חברה למימון חוץ בנקאית כאשר התיקים הם בני חמש שנים ומעלה הרי שבמקרים אלו ניתן יהיה להגיע להסדר מהיר בסוף השנה ולחתוך את החוב בהנחות ענק. כך אף אם אתם מצויים באיחוד תיקים שנים ארוכות ועתה קורץ לכם לצאת לחיים חדשים נטולי חובות.

גם חייבים שהוכרו כחייבים מוגבלים באמצעים ומשלמים במשך שנים צו תשלומים נמוך מאוד אשר אין בו לכסות את הריבית שנושא כל תיק ותיק בהוצאה לפועל כך שהלכה למעשה ישנם חייבים אשר משלמים במשך שנים ועשרות שנים והחוב מאידך לא קטן אלא ההפך הוא הנכון, החוב הולך ותופח חרף תשלומים חודשיים שמשלמים החייבים.

כמובן שהמצב המשפחתי שלכם כמו גם הסטטוס שלכם משחק תפקיד חשוב, אישורים רפואיים עשויים לסייע במקרים אלו ככול ולכם בעיה רפואית אשר מונעת מכם למקסם את הכנסות התא המשפחתי, למרבית ההסדרים כדאי לצרף אישורי נכות ככול וקיימים וכל מסמך המעיד על גובה הכנסות והוצאות התא המשפחתי אף אם אין לכם כל בעיה רפואית.

בפעולות מהירות שנעשות ע"י עורך דין להוצאה לפועל שמייצג אתכם תוכלו לקבל הנחות ענק לחובות ולצאת לחיים חדשים ללא כל פניה להליך פשיטת רגל או חדלות פירעון כך לצורך הדוגמא, חוב לבנק דיסקונט בסך 210,000 ₪ סולק וחוסל בכפוף לתשלום 27,000 ₪ בלבד, כך גם חוב של מעל 250,000 ₪ חוסל בתשלום של 15,000 ₪ ,חוב של מעל 500,000 ₪ נסגר ללא כל תשלום ובמחילת חוב מוחלטת מהבנק.

הכלל: ככול שיש לכם תיקים ישנים יותר כך תוכלו לקבל הנחה גדולה יותר, אנו ממליצים לכל החייבים השונים לנצל תקופה זו של סוף השנה אשר אליה מתלווה נגיף הקורונה אשר אף הוא משחק תפקיד חשוב לטובת החייבים שכן חייבים רבים נפגעו ויצאו לחל"ת ולגשת לעו"ד לטובת טיפול.

איך מתחילים טיפול בחיסול החובות לבנקים ולחברות האשראי?

חייגו עוד היום למשרדנו וקבעו לעצמכם פגישה, עורכי הדין במשרד ערוכים לתת לכם שירות אישי איכותי מהיר ויעיל כך שחייבים שפנו אלינו עד עתה מצאו עצמם יוצאים לדרך חדשה עם דף נקי תוך פחות משבועיים. עורך הדין ידאג לבקש מכם מסמכים רלוונטיים ויגבש עבורכם בקשה מתאימה לגורם הבנקאי על מנת לקבל תספורת ענק לחובות.

האם המבצעים לחובות הם רק עכשיו בסוף השנה?

אכן כן!!!!!! מרבית הנחות הענק והתספורות הגדולות ביותר במדינת ישראל נערכות עפ"י רוב בחודשי החורף נובמבר דצמבר שכן לאחר מכן הבנקים נכנסים לשנה חדשה ברבעון חדש.

למה יש מבצעים רק בסוף השנה?

מבצעים והנחות ניתן יהיה לקבל כל השנה אם קיים מקרים מיוחדים כמו יציאה לחל"ת, או פגיעת עבודה ונכות אלא שההנחות אינן הנחות בגובה מבצעי סוף השנה, בסוף השנה הבנק חייב להכניס כמה שיותר כסף לפני סגירת השנתון על כן לבנק יש אינטרס לנסות ולהכניס כמה שיותר כספים עד סוף השנה.

בתחילת השנה שאחרי תפקידו של הבנק משתנה מקצה לקצה, אם בסוף השנה הבנק רק מחפש להכניס כמה שיותר כסף ונותן מבצעי ענק העיקר שיהיו כנסות לבנק הרי שבתחילת השנה הבנק עובר למצב שהוא רק מחלק ומוכר כסף ולא מחפש לקבל אלא לתת ולמכור את המוצר שלו שהוא כסף ולכן הנחות בתחילת השנה קשה יהיה לקבל מהבנקים.

אייל קורסיה ושות'-עורכי דין

טלפון: 050-6351208

Related Post

"בחרתי להיות אופטימית"

Posted by - 9 באוקטובר 2018 0
  היא אובחנה כחולה בטרשת נפוצה, נאלצה לפרוש מעבודתה במשטרה, אך לא איבדה לרגע את האופטימיות. כיום, רונית גדור, מרגישה…

נתניה מתחדשת

Posted by - 2 באוגוסט 2018 0
הוועדה לשמירה על הסביבה החופית אישרה שינוי לתוכנית מתאר ארצית שתסדיר את רצועת החוף של העיר. הוועדה הארצית לתכנון ולבנייה…
כלי נגישות