נתניהו כבש את נתניה

6 0

מאות גדשו את אולם מתנ"ס דורה ומאות נוספות נותרו בחוץ בכנס התמיכה במפלגת הליכוד בראשות נתניהו

מאת ברק גולן

במוצ"ש האחרון אירגן מטה הבחירות של הליכוד המקומי כנס תמיכה למפלגת הליכוד בראשות ראש הממשלה בנימין נתניהו. בכנס השתתפו שרי הממשלה גילה גמליאל, אופיר אקוניס, מירי רגב, יואב גלנט, יריב לוין, אמיר אוחנה וישראל כץ.

לאחר בדיקה קפדנית של השב"כ, למעלה מ 400 איש גדשו את האולם במתנ"ס דורה כאשר בחוץ נותרו עוד מאות ללא מקום.

בקהל ישבו זה לצד זה תושבי השכונות ובניהם נציגי העדה האתיופית בראשות ח"כ לשעבר גדי יברקן וכן פעילים בכירים מהסניף המקומי וכן חברי מועצת העיר נתניה בעבר ובהווה.

את הכנס הנחה חבר מועצת העיר, אבי סלמה. לאחר דברי השרים רגב, גלנט ולוין עלתה לתשואות הקהל ראש העיר מרים פיירברג איכר, שלאחר שסקרה את הקשר העמוק של נתניהו לנתניה, הזמינה את ראש הממשלה לשאת דברים.

ראש הממשלה הציג את דבריו בבהירות ובחדות תוך הלהבת הקהל שהריע. אחד מרגעי השיא של האירוע נרשם, כאשר ראש הממשלה העלה את שחקן העבר פודי חלפון לעריכת סרטון לחבריו שלא יצאו להצביע בבחירות הקודמות. אירוע אחד העיב על האירוע כאשר פעילה חברתית השליכה לעברו של ראש הממשלה תפוח.

שוק נתניה נצבע כחול לבן

חבר הנהגת כחול לבן, רא״ל (מיל׳) גבי אשכנזי, ביקר ביום שישי, יחד עם חה״כ יואב סגלוביץ', בשוק נתניה. מאות עוברים ושבים לחצו לאשכנזי ידיים ותושבים, שבעבר שירתו תחת פיקודו, שרו לו את שירי חטיבת גולני. "אין כמו לפתוח את שישי בבוקר בסיור בשוק עם התושבים היקרים. לתושבי נתניה מגיעה ממשלה שתשרת אותם. כחול לבן תדאג לכם. אני מודה לראשי המטות המחויבים שלנו שעובדים ימים כלילות למען הניצחון. כולנו רוצים להתעורר ב-3/3 לאופק, לתקווה ולשינוי. צריך לדאוג שכולם ייצאו להצביע. חייבים להתקדם״.

Related Post

זורעים מעשים טובים

Posted by - 1 בפברואר 2024 0
על רקע הימים הקשים שעוברים כולנו, ציינה עיריית נתניה את ט"ו בשבט בסימן של צמיחה, התחדשות, ערבות הדדית, שאיבת כוחות…

מינוי חדש

Posted by - 12 בספטמבר 2023 0
מרכז מורשת יהודי לוב , הארגון העולמי של יהודים יוצאי לוב ערך לאחרונה בחירות לתפקיד יו"ר העמותה , סגניו וחברי…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות