נחנך מרכז קהילתי אופק

4 0

לאחר כ 8 שנות ציפייה נחגג השבוע הפנינג חוגים ראשון במבנה החדש של מרכז קהילתי אופק מבית ״רגעים״ העמותה לחינוך בלתי פורמאלי בנתניה.

תושבים שהגיעו לחגיגה נהינו משלל אטרקציות, מופעי תרבות ואמני רחוב שרקדו ושימחו את הנוכחים. במקביל נערכה חשיפה להיצע רחב ומגוון של חוגי ספורט, העשרה ופנאי למבוגרים וילדים כאחד. בינהם: חוגי מחול, חוגי ספורט על ענפיו השונים וחוגי העשרה רבים ומגוונים כמו ציור, אומנות, לגו אתגרי, אלקטרוניקה סטודיו למשחק ועוד.

בניית המרכז החדש התאפשרה הודות לראש העיר, הגב׳ מרים פיירברג איכר שתומכת ומעודדת פעילויות פנאי בעיר ופועלת לבניית מרכזי פעילות מלאים בתכנים עבור ילדי העיר כמו גם לאוכלוסייה המבוגרת.

המרכז הקהילתי המחודש מנוהל על ידי יוכי חסון וצוות עובדים מקצועי הקשוב לצרכי הקהילה. כמו כן, המרכז משמש נקודת מפגש לכל ילדי השכונה אשר הפכו עם השנים למשפחה אחת גדולה שמתרחבת וגדלה משנה לשנה.

המבנה החדש נגיש לכלל האוכלוסיה ומנגיש פנינת תרבות חדשנית בלב העיר נתניה. סבים וסבתות אשר הגיעו ללוות את נכדיהם לא יזדקקו לעלות עוד 3 קומות וכמובן גם אוכלוסיית הנכים תהנה מנגישות מלאה.

משה קייזלר, מנכ״ל העמותה לחינוך בלתי פורמאלי מסר: ״ יש משהו מיוחד בדינמיקה הקהילתית שמרכזי הקהילה ספורט ופנאי מובילים כבר שנים רבות בשכונות העיר. לראות את הנאמנות והשמחה של מאות תושבים מגדול ועד קטן היא הכח המניע שלנו לעשייה קהילתית משמעותית ברחבי העיר נתניה.

Related Post

כך תעשו הובלה עצמית ותחסכו כסף

Posted by - 20 בפברואר 2020 0
מעבר דירה עשוי להיות עניין יקר. חומרי אריזה, תשלום לחברת הובלה, עדכון חשבונות, טיפים למובילים ועוד הוצאות שתמיד מגיעות ברגע…

איזה רכב מתאים לכם?

Posted by - 28 באוקטובר 2019 0
פילוח של רכבים לפי קהל יעד יכול לעזור גם לכם לדעת איזה דגם ייתן מענה לצרכים שלכם בטווח הקצר והארוך.…

מסיבת סלון

Posted by - 21 בדצמבר 2021 0
"מסיבת סלון" הוא שמו של מיזם הפועל באגף נוער וצעירים בעירייה, במטרה לחזק את הקשר הבין-דורי. במסגרת זו, נפגשת אוכלוסיית הגיל השלישי עם צעירי העיר לפעילויות משותפות, להפגת הבדידות…

לחשוב כמו שחקן 7XL פוקר מנצח

Posted by - 17 במרץ 2021 0
על מנת להרוויח בפוקר לאורך זמן עלינו לחשוב כמו ווינרים.אמנם  7XLפוקר בחלקו משחק של מזל, אך לאורך זמן מיומנות ויכולת…
כלי נגישות