נבחר מנהל אגף חינוך בעיריית חדרה

6 0

לתפקיד נבחר שלומי דהן, איש הייטק בעבר, שעשה הסבה לחינוך והוביל את המערכות שניהל להישגים רבים

כתב: ברק גולן

ועדת המכרזים של עיריית חדרה בחרה בשלומי דהן לתפקיד מנהל אגף החינוך של העירייה.

דהן, אב ל-4 ילדים, איש חינוך מוערך. בעל תואר ראשון B.Ed. בלימודי היסטוריה וגיאוגרפיה,  ותעודת הוראה, וכן תואר שני M.A בלימודי דמוקרטיה בינתחומיים.

בעבר לימד בתיכון במשגב, ניהל במשך שבע שנים את תיכון עירוני ה׳ בחיפה ואף זכה בפרס חינוך. בתפקידו האחרון ניהל את מערכת החינוך בטירת כרמל והוביל אותה להצלחות רבות.

דהן הגיע לחינוך אחרי עשור של עבודה בהייטק, מתוך אמונה בצורך של מערכת החינוך להתחדש ולהתאים את הפדגוגיה לעולם הטכנולוגי שאנו חיים בו, ומתוך שאיפה למצוינות חברתית ואקדמית.

בנוסף היה שותף בהקמת עמותת "קו אור" ללמידה מרחוק לילדים חולים בבתי חולים, והוא עמית בתוכנית "אדוות" לפיתוח עתודה ניהולית בכירה למערכת החינוך.

עם קבלת הבשורה על בחירתו, אמר דהן: "אני מודה על ההזדמנות שניתנה לי להצטרף למנהיגות של העיר חדרה, ומאמין שיחד נוביל את חדרה לחדשנות חינוכית והישגים רבים".

Related Post

דיאלוג וזהות

Posted by - 26 בנובמבר 2020 0
תלמידים מבית-ספר "צפרירים" נבחרו לקחת חלק בתוכנית "דיאלוג וזהות", המקדמת דרכים למפגש בין תלמידים יהודים וערבים במרחב הבית-ספרי תלמידי כיתה…

זיכרון במגרש הכדורגל

Posted by - 16 ביוני 2019 0
בתאריך יום ההולדת של יגאל בלאיש ז"ל, מעמודי התווך של הספורט  בחדרה ויקיר בית אליעזר, התקיים טקס לזכרו במגרש הכדורגל…

מאחדים כוחות לקידום בני הנוער

Posted by - 3 בפברואר 2019 0
ראש העיר ערך מפגש היכרות עם מועצת הנוער העירונית החדשה, והביע תקווה לשיתופי פעולה לטובת פרויקטים בתחומים הקשורים לבני נוער…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות