מתכון פיצה ללא גלוטן – זה אפשרי וזה אפילו טעים

5 0

 

כשאנחנו שומעים על פיצה ללא גלוטן, אנחנו לא פעם מרימים את האף, איך יכול להיות שיש דבר כזה, ואיך אפשר לאכול את זה, הרי כל המהות של פיצה זה הבצק, החיטה, השמרים, הדברים עליהם מונחות התוספות ויוצרות את הפיצה. הבסיס הוא הבצק, בלעדיו אין פיצה.

אך האמת היא, שאנחנו יכולים למצוא מתכון פיצה ללא גלוטן, מאוד בקלות, דרך הרשת ולהיות בטוחים שמדובר בפיצה מאוד טעימה וייחודית. חשוב לציין, בשנים האחרונות אנחנו רוצים תחליפים רבים מהם עשויים פיצות, לא רק פיצות ללא גלוטן אלא גם פיצות טבעוניות עם גבינה טבעונית ולא גבינה רגילה ועוד שורה ארוכה של תחליפים נוספים שיכולים להפוך את הפיצה טעימה לא פחות מהמקורית.

מתכון פיצה ללא גלוטן אפשר למצוא היום בלא מעט מקומות, בין אם זה אתרי אינטרנט שמפיצים מתכונים לפיצות וגם כאלה שאתרים שמציעים מגוון רחב של מתכונים ומוצרים שמתאימים לחולי צליאק, כלומר מזון ללא גלוטן.

החוכמה היא כמובן למצוא פיצה שתהיה טעימה אך גם בריאה, ולכן יש לבחון מה כולל המתכון, כיצד מתבצעת ההכנה ולא פחות להגיש אותה חמה. נכון שיש לא מעט מקומות שמציעים מתכונים כאלה, אך לא בכל מקרה אנחנו נמצא את הטעימה שאנחנו אוהבים, ובהרבה מקרים יהיה מי שינסה להציג פיצות מיוחדות במינן למרות שהחלק של הגלוטן יישכח בחלקו. לכן חשוב לשים לב מה כולל המתכון ורצוי כמובן להכין אותו בעצמנו.

מה כולל מתכון פיצה ללא גלוטן

כמו שאפשר להבין, פיצה ללא גלוטן היא פיצה שלא עוברת התפחה, זו פיצה שאיננה מכילה קמח תופח ושמרים שכוללים את הדגן שאסור לחולי צליאק לאכול. לכן במקום זה אנחנו נשתמש בקמח נטול גלוטן, כולל קמח אורז, אבקת אפייה, ביצה, 2 כפות שמן זית, חצי גביע יוגורט וחצי כפית מלח.

כמובן שאלו רק מצרכי הבסיס שכן עליהם נצטרך להוסיף מצרכים אותם נצטרף כתוספות. בין אם מדובר בגבינות, זיתים, עגבניות, רטבים, ירקות, וכל דבר אחר.

החלק של המצרכים הוא העיקרי ועליו אנחנו צריכים לשים לב, מאחר ולאחר מכן תהליך ההכנה הוא יחסית דומה, בין אם זה בערבוב החומרים, חימום בתנור, השטחת הבצק וכדומה. מה שחשוב זה להקפיד שאנחנו משתמשים במרכיבים שאינם מכילים גלוטן ובכך אנחנו יכולים להיות מבטיחים שלא תהיה שום בעיה.

צריך לומר, אנחנו יכולים למצוא מגוון רחב של מתכונים אשר יכולים להתאים לנו. העניין הוא שאנחנו צריכים לבחור את המתכון שאנחנו יכולים להכין אותו, מתכון שקל מאוד להשתמש בו, ומצד שני, אנחנו צריכים למצוא מתכון שבסופו של דבר, כשנאכל את הפיצה אנחנו נהנה ממנה.

יש לקחת בחשבון, תהליך ההכנה יכול לקחת קצת זמן, אבל בסופו של דבר, אנחנו נצליח להכין פיצה ללא גלוטן.

קרדיט תמונה: https://pixabay.com/en/pizza-cooking-fast-food-snacks-2068272/

Related Post

טיפים לעיצוב הגינה

Posted by - 22 בפברואר 2023 0
גינה היא לא רק מקום נעים לשהות בו, או סמל סטטוס לבעלי בתים פרטיים. הגינה היא מקום לביטוי עצמי, ללמידה…

תיקי עור איטלקי Tuscany Bags

Posted by - 3 בספטמבר 2023 0
כולנו שמענו סיפורים על הסטנדרט המיתולוגי שעור איטלקי אמיתי קובע לעולם /עור איטלקי ידוע כאחד העורות הטובים בעולם והוא מבוקש…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות