משאית למכירה  – כיצד קונים משאית בצורה חכמה

6 0

בדרך כלל, כשאנחנו מתבוננים על שוק הרכב, אנחנו מתייחסים לרכבים פרטיים. זה טבעי, שכן זה השוק הגדול, זה השוק שמשפיע על רוב הצרכנים. מותר להניח, שמרבית האנשים שיש ברשותכם כלי רכב, הרי שזה רכב פרטי ולא סוג אחר.

אך לצד השוק של רכבים פרטיים, קיים שוק נוסף, יותר ממוקד, ספציפי, וקטן. מדובר בשוק המשאיות. זהו שוק שונה מאשר שוק המכוניות הפרטיות, משפחתיות או מכוניות מנהלים, באופן טבעי כפי שנוכל לראות מיד. לכן במובנים מסוימים, יש הרבה פחות מידע וכלים כיצד לקנות משאית בצורה חכמה.

שוק משאיות למכירה הוא שונה משוק כלי רכב אחרים, כי לא כל האנשים שמחזיקים רישיון רכב, נוטלים בו חלק. מדובר בשוק שפונה בעיקר, אם לא רק, לחברות ועסקים שצריכות משאיות לצרכים מקצועיים. בן אדם פרטי לא יקנה משאית, סביר להניח, בשביל לבצע נסיעות שגרתיות, יומיומיות, שאינן קשורות לעבודה שלו. זה לא פרקטי, לא נוח, לא יעיל. לעומת זאת, חברות ועסקים שצריכות להשתמש במשאיות לצרכי הובלה, ירכשו משאיות, בין אם מדובר בבודדות ובין אם מדובר בצי שלם.

צריך לציין, שוק משאיות למכירה הוא אומנם לא גדול ומקיף כמו שוק כלי רכב פרטיים, בין אם זה בגלל שלא כל החברות שמייצרות ומשווקות כלי רכב יש להן גם משאיות, אלה שיש להן לא מייצרות כמות דגמים דומה כמו ברכבים פרטיים, ובאופן טבעי אם מדובר בקהל לקוחות מצומצם אז גם כמות המשאיות היא מצומצמת.

עם זאת, קיימת תחרות בשוק זה, בין אם זה בין החברות השונות שמייצרות ומשווקות, ובין אם זה אל מול שוק אחר, שוק משאיות להשכרה. ישנן חברות שמציעות צי משאיות להשכרה מתוך הנחה שלא כל עסק ירצה להחזיק משאיות לצמיתות מסיבות של עלויות ומסיבות אחרות.

כיצד קונים משאית בצורה חכמה

מאחר והשוק של משאיות למכירה, איננו גדול כמו שוק מכוניות פרטיות, ומאחר ומדובר בשוק שמיועד לעסקים, אז צריך לשים דגש יתרה על כל המשמעות של קניית משאית חדשה.

לשם כך, צריך לקבוע תחילה מה הצרכים של העסק. בין אם זה מבחינת גודל המשאית, מה וכיצד מתכוונים להוביל בה, מבחינת מספר הנסיעות היומי, שבועי או חודשי שמתכוונים לבצע עם המשאית, מה סדר הגודל של הנסיעות, ולשם מה הם מיועדות.

חשוב לבחון, אילו אופציות עומדות ולבצע סקר שוק בין כל המשאיות השונות, בין אם זה בהקשר של מחירים, איכויות, וכן בכל הקשר לתחזוקה. כמובן שצריך לקחת בחשבון גם את כל המשמעות של בטיחות, הן בהקשר של הנהג והנוסעים איתו והן בהקשר של הציוד אשר אמור להיות על המשאית.

עוד נקודה שחשוב לשים בל אליה היא, מה אפשר להתקין על ובתוך המשאית, האם יש מספיק מקום והאם זה אפשרי מבחינת החוק.

קרדיט תמונה: https://pixabay.com

Related Post

ניגון מיוחד משלו

Posted by - 25 ביולי 2022 0
דן חצרוני, בוגר הקונסרבטוריון בשנת 2020; לי אורן בוגר הקונסרבטוריון 2015 המשרתת בתזמורת צה"ל במילואים ושמואל ביטון בוגר הקונסרבטוריון ב – 2019.  שלושה…

מה בכפר יונה: הילה 

Posted by - 4 ביולי 2022 0
סיום שנה מרגש של תכנית היל"ה(השכלת יסוד ולימודי השלמה) בכפר יונה תכנית היל"ה היא תכנית לימודית מטעם משרד החינוך לתלמידות ולתלמידים בגילאי 15-18…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות