מקפיא שוכב לבית העסק – כך תוודאו כי אתם רוכשים מקפיא מתאים, אמין ואיכותי

5 0

בבתי עסק וארגונים רבים נעשה שימוש שוטף ויומיומי בסוג זה או אחר של מקפיא תעשייתי שוכב, בפרט במעבדות רבות מסוגים שונים. בעוד מדובר במכשיר מרכזי ופעמים רבות קריטי ממש להתנהלות השוטפת של אותו מקום, כדאי לוודא כי כאשר בוחרים ורוכשים מקפיא שכזה, עושים זאת באופן מושכל ומיודע.

מה חשוב להכיר ולקחת בחשבון וכיצד מומלץ לפעול בבואנו לבחור דגם מסוים זה או אחר של מקפיא שוכב לבית העסק או למעבדה? פעמים רבות, השיקולים הספציפיים החשובים ביותר נקבעים על פי אופיו של המקום עבורו רוכשים את המכשיר, והצרכים הפרטניים הייחודיים לו.

קריטריונים לבחירת מקפיא שוכב בהתאם לשימוש הספציפי הצפוי בו

את הקריטריונים הספציפיים השונים בהם נרצה להתחשב בבואנו לבחור דגם מסוים של מקפיא תעשייתי שוכב, כדאי לקבוע באופן פרטני בהתאם לאופי המקום עבורו רוכשים את המקפיא והשימושים המסוימים הצפויים להיעשות בו.

דוגמה מתבקשת לכך היא קנייה של מקפיא מעבדתי (דוגמת מקפיא למעבדת מחקר ופיתוח, מעבדה רפואית וכיוצ"ב) – מקפיאים שוכבים למעבדות צריכים למלא פונקציות מסוימות ביותר, בהתאם לאופי העבודה והמחקר המתבצעים באותה מעבדה. זה משפיע, למשל, על טווח הטמפרטורות אליהן יכול המקפיא להגיע ולשמור, על טווח הזמן בו אמורים לשמור דגימות וחומרים באותו מקפיא וכיוצ"ב. במעבדות מסוימות ובתהליכי מחקר או בדיקות מסוימות, חשוב במיוחד למשל לוודא כי המקפיא יכול לשמור על טמפרטורה מוגדרת ומדויקת כמעט ללא כל סטיות, לאורך ימים ושבועות ברציפות. במידה וזהו צורך רלבנטי, חשוב לוודא כי בוחרים בדגם של מקפיא שוכב אשר מצויד במערכות הבקרה והגיבוי הנדרשות על מנת להבטיח כי לא תתרחש שום סטייה משמעותית מהטמפרטורה הנקבעת, לאורך זמן.

בהתאם לצרכים והשימושים הספציפיים של אותו בית עסק או מעבדה יש לקבוע גם מהו הגודל והנפח הפנימי הרלבנטיים ביותר, למשל, ולבצע את החיפוש מלכתחילה על פי קריטריונים מרכזיים שכאלו.

לקנות מהיצרן הנכון ומהיבואן הנכון

מלבד להקפדה על המפרט הטכני התואם את הצרכים הספציפיים הצפויים שלנו מאותו מקפיא שוכב, כדאי מלכתחילה להתמקד במכשירים של היצרנים ה"נכונים" – בתחום הקירור וההקפאה התעשייתיים פועלות כמה חברות עיקריות בעולם, הנחשבות לאיכותיות ומובילות בתחום. כדאי לקנות דגם של אחת מהחברות האלו, על מנת להבטיח כי אנו רוכשים מכשיר אמין ואיכותי. המלצה ליצרנית מובילה הפועלת בתחום ומייצרת מגוון רחב של דגמי מקפיאים שוכבים תעשייתיים היא חברת Elcold, הנחשבת למובילה עולמית בתחומה.

כמו כן, חשוב לוודא כי רוכשים את המקפיא דרך יבואן/ספק מקומי אמין ומקצועי, כך שבמידה וניאלץ להפעיל את האחריות, למשל, נדע כי אנחנו בידיים טובות ויהיה לנו למי לפנות ועל מי לסמוך. בהקשר זה, מומלץ לרכוש כיום מקפיא תעשייתי (או שלל מוצרים אחרים של חימום/קירור תעשייתיים) דרך חברת "אלקטרוטרם", הפועלת הן כיצרנית והן כיבואנית מובילה בארץ בתחומים אלו.

קרדיט לתמונה: pixabay

Related Post

איך תבחרו צמיד עם חריטה?

Posted by - 14 בינואר 2020 0
רוצים לקנות צמיד עם משמעות? צמיד עם חריטה הוא בדיוק מה שאתם מחפשים וכאן נסביר כיצד לבחור את הצמיד המתאים…

קונים או מוכרים דירה? מדריך

Posted by - 11 בדצמבר 2018 0
עסקת מקרקעין לרכישה או מכירת דירה, בדרך כלל, היא העסקה המשמעותית ביותר בחיי אדם. עו"ד אייל קורסיה מספק מספר טיפים. …
כלי נגישות