"מקדמים תרבות ישראלית"

3 0

השבוע יעלה במוצ"ש מופע חדש של הרכב כלי ההקשה טרמולו. המופע the BEAT evolution  שעולה במסגרת פסטיבל פליציה בלומנטל היוקרתי בתל אביב, יעלה בקדם בכורה במגרש המקומי של טרמולו- היכל התרבות נתניה. המופע the BEAT evolution הוא חוויה בימתית רב חושית סוחפת שמשלבת מוזיקה חיה עם וידאו ארט מרהיב ומוזיקה אלקטרונית. המופע עובר דרך תקופות באבולוציה סביב העולם, מתקופת התנך דרך השבטים באפריקה ודרום אמריקה , מהודו העתיקה  ועד ארה"ב של ימינו וחוגג את המקצבים והצבעים סביב העולם. ליצירת המופע החדש חברו לטרמולו יוצרים מעולים. אנשי וידאו ארט, סאונד, תאורה ותאטרון .זוהי יצירה חדשה ומרגשת, במיוחד לאור העובדה שהיא מתרחשת כאן בנתניה, עיר שמשקיעה בתרבות ותומכת בגופי תרבות חשובים כמו טרמולו שמופיעים בארץ ובעולם שנים רבות וזוכים להצלחות רבות. 

תומר יריב, המנהל האמנותי של טרמולו, תושב נתניה, מספר על החלום שלו ליצור מופע שחוגג את המקצב – הביט, הבסיס של המוזיקה שהיא השפה הבינלאומית שכל אדם בעולם יכול להבין. 

תומר הוא נגן כלי הקשה וירטואוז שהופיע שנים רבות בכל העולם עד שלבסוף התיישב בנתניה והקים את מרכז טרמולו לכלי הקשה שם הוא מטפח דורות של מוזיקאים מצטיינים ומייצר תרבות איכותית שיוצרת מנתניה ומגיעה לכל העולם. אנסמבל טרמולו הוא חמישיית נגנים מעולים שתי נשים ושלושה גברים שעובדים יחד לאורך השנה ויוצרים מופעים לקהל הרחב ולחובבי המוזיקה. 

בני אפרים מנכ"ל היכל התרבות מדגיש את "חשיבות העשייה המוזיקלית בעיר נתניה – נתניה משקיעה בתרבות בכלל ובמוזיקה בפרט וגאה בגופי התרבות המקומיים שלה. טרמולו הוא דוגמת מופת להשקעה רבת שנים שיוצרת אמנות איכותית מיוחדת במינה. דוגמא למצוינות וההשקעה חסרת הפשרות של המוזיקאים הנפלאים".

תומר יריב – מלחין

ויטלי פרידלנד – בימוי

יערה ניראל – וידאו ארט

אריאל בלומנטל – מוזיקה אלקטרונית

זיו וולושין – תאורה

נגני טרמולו : ליאור טל, דפנה סגל, תומר גלילי, דניאל סולומונוב ותומר יריב.

כרטיסים בקופות היכל התרבות נתניה .

Related Post

אמנים בראשית דרכם

Posted by - 7 בפברואר 2018 0
ביום רביעי האחרון נערך טקס חלוקת מלגות של הוועדה לעידוד אמנים בני נתניה בראשית דרכם לשנת 2017   בטקס מרגש…

מחפשים את אליס

Posted by - 1 בינואר 2020 0
תערוכה העוסקת באמנות האיורים המלווים את הספר "אליסה בארץ הפלאות" נפתחה ב-27.12 בגלריה על הצוק בנתניה מאת יאיר אברהם הספר…

סדר פסח

Posted by - 10 באפריל 2022 0
מבריקים את האריחים, הפרקט והכלים הסניטריים כך תעשו זאת נכון פסח ממש מעבר לפינה וגם אם אתם לא מארחים את…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות