מלגות קרן ראש העיר הוענקו ל – 680 סטודנטים בני נתניה

6 0

בטקס חגיגי הודתה ראש העיר מריים פירברג איכר למשפחת גנאט מקנדה, שתרמה 65 מלגות לסטודנטים הנתנייתים.

פיירברג-איכר שיבחה את הסטודנטים על הצלחותיהם האקדמיות ועל השאיפה לצמוח ולגדול, "אתם דור העתיד שלנו. נמשיך לטפח ולדאוג לכם, המשיכו להצליח".

במעמד יו"ר קרן נתניה, שמואל צבע, ראש מנהל החינוך, אתי דהן  ומנהלת אגף נוער וצעירים בעירייה, מריטו קבאדה – העניקה הנהלת העירייה מלגות ל – 680 סטודנטים בני העיר נתניה, וזאת מעבר למלגות המוענקות במסגרת הסכם עליו חתמה העירייה עם האקדמית נתניה, שם זוכה כל סטודנט בן נתניה להנחה בגובה של 7.5% משכר הלימוד.

בסה"כ העניקה השנה העירייה, בשיתוף מפעל הפיס וגורמים נוספים, כ – 6 מיליון שקלים לטובת סטודנטים בני נתניה.

בטכס הועלתה על נס תרומתה של משפחת גנאט מקנדה שהעניקה 65 מלגות לסטודנטים בני נתניה, מפעל אותו הוביל אבי המשפחה, אלברט גנאט  זה 13 שנה. עם  פטירתו המשיכו בני משפחתו את המסורת שבה החל.

בסרטון מצולם ששלחו בני המשפחה והוקרן בפני הסטודנטים, ציינה אחת מבנותיו כי היא גאה במפעל אותו החל אביה והביעה תקווה כי המשפחה תמשיך לתמוך במפעל החינוכי החשוב הזה.

במסגרת הנאומים שנישאו, ציינו הגורמים העירוניים השונים את ההחלטה החשובה שיזמו בעירייה לעניין הקמת הגג (בשיתוף קרן נתניה)  – הבית לצעירים שמלווה את צעירי נתניה מגיל 18 – 35, לפני צבא, במהלך השירות הצבאי ובשחרור עצמו, תוך הכוונה מקצועית, סיוע בבחינות הפסיכומטריות, ייעוץ מקצועי ועוד. הגג הוא המקום בו צעירים בני העיר יכולים להשתתף בפעילויות, בסדנאות ובהרצאות מעולמות תוכן שונים. כמו כן – להתייעץ בנושאים מגוונים שיקדמו אותם ולהשפיע על העיר והחברה.

ב"גג" מאמינים שלצעירים בנתניה יש כוח להניע שינויים וכי הגג הוא הפלטפורמה לחלום ולהגשים.

"אנחנו כל כך גאים בכם" אמרו הדוברים "ודור ההמשך של נתניה הוא הכי נפלא בישראל. המלגה אינה מלגה ענקית, אבל זו נועדה לומר לכם תודה על כך שבחרתם להיות סטודנטים ולרכוש השכלה גבוהה. כל מה שאנחנו מאחלים לכם הוא שעם סיום לימודיכם תוכלו לעזור לסטודנטים צעירים מכם. הרבה הצלחה ובריאות!"

אתי דהן, ראש מנהל החינוך התייחסה לקשר שבין השכלה, תעסוקה והכנסה והדגישה כי השכלה זה ערך, זו מובילות חברתית, זו העשרה והזדמנות לראש גדול ופתוח. "שמחה בשבילכם שבחרתם בדרך הנכונה של השכלה ומאחלת לכם הצלחה ושכל משאלות ליבכם יתגשמו לטובה."

צילום – רן אליהו

Related Post

סוס מנצח לא מחליפים

Posted by - 10 באוגוסט 2021 0
תוכנית SIS – תכנית להעצמת נערות בתחום המדע והטכנולוגיה – תפעל גם בשנת תשפ"ב.  מאת חן כהן  תוכנית SIS, תכנית המיועדת לתלמידות  כיתות ו'…

האו"ם זה פה

Posted by - 6 בפברואר 2023 0
מאת בניה גואטה כשלוש מאות תלמידים מבתי ספר על יסודיים ברחבי הארץ, ממגזרים שונים, השתתפו בכנס SHAREMUN בבית הספר שרת בנתניה. הכנס…

יצא צדיק!!

Posted by - 7 במרץ 2018 0
אחרי ששמע את הטרגדיה של הנער אשר הוכה קשות ע"י תלמידי בית ספר ואושפז בבית החולים, החליט בן גריידי, תלמיד…
כלי נגישות