מה עשו כוכבי העונה "חתונה ממבט ראשון" בעיר, אילנית לוי בקמפיין חדש וגם – מיכל אנסקי עם סדרה חדשה

5 0

יפה ומשלנו – הקורונה לא תעצור את תחרות "מלכת היופי של ישראל" לשנת 2020 והתחרות תתקיים  ב-13 ביולי עם אפשרות הצבעה מהבית – נתנייתים מתגייסים לטובת ווונדי בלחסן . אחת מ-12 המתמודדות הסופיות בתחרות השנה היא וונדי בלחסן, תושבת העיר. לפני 6 שנים עלתה לארץ עם משפחתה מפריז ואיך לא ? הגיעה לנתניה. תחקיר של מציצים גילה שוונדי לא רק יפה היא גם  לומדת קוסמטיקה, מציירת בפחם, כותבת שירה וסיפורים קצרים. אנחנו נתמוך בה . ואתם ?

אומנם הסתיימה העונה של "חתונה ממבט ראשון " אבל זה לא יעצור את גברברי הסדרה. נעם קציר, דניס רוסקוב, אריק חביב, מאור פינקלשטיין וניר פור  הגיעו לחנות Boss, להתחדש בסט מטורף לרגל חגיגות סיום העונה.. צילום אביעד זיסמן . חתיכים .  

סמיון גרפמן מלך האי של הישרדות VIP נבחר כפרזנטור של האקדמית גורדון לקמפיין ברשתות החברתיות זו השנה השנייה. סמיון בקמפיין הקודם הביא לעלייה של עשרות אחוזים בכמות המתעניינים. גם בקמפיין הנוכחי מצפים לגידול אבל שסמיון בשטח אין מתח. צילום באדיבות יחצ גורדון

השחקנית ומנחת הטלוויזיה אילנית לוי, הפרזנטורית של בית האופנה  GOLBARY תעלה בקמפיין רחב בתקציב של 1 מיליון ₪ , לרגל השקת קולקציית בגדי ערב ואירעים. מציצים מאחל המון בהצלחה מחכים לתמונות.. צילום: יניב אדרי

עמותת Vegan-Friendly וחברת סוגת יצאו בשיתוף פעולה עם המסטר שף  מיכל אנסקי לצילומי סדרת היוטיוב החדשה. ביום הצילומים הראשון השתתפו כוכבי הרשת בן זיני וליאל אלי יחד עם מעיין אדם שהגיעה לצילומים עם בן זוגה אסיף אלקיים (האח הגדול). השלושה למדו מאנסקי להכין מתכונים טבעוניים קלים להכנה ביתית. קרדיט צילום אורי שביט

כ- 100 מוזמנים,  ביניהם אנשי עסקים, בכירי המשק, חובבי טיולי שטח  ובכירי ענף הרכב, הגיעו  לאירוע יוקרתי וייחודי,  לרגל השקת רכב השטח האגדי   הדיפנדר, אשר נחשף בימים אלה לראשונה ברחבי העולם ויככב בסרט החדש של ג'יימס בונד, שעומד לצאת לאקרנים בנובמבר 2020.  גלית עיני, שקיבלה את האורחים  באירוע , נכנסת לתפקידה החדש כמנכ"לית ותהיה ראשונת הנשים המכהנת כמנכלית יבואנית רכב בישראל. כוח נשי!! צילום: רונן טופלברג

לוכד הסלבס הנתנייתי טל חמד חוזר לפעילות ולאחרונה תפס בעדשת המצלמה את הזמר בן זיני ואת כוכבת האח הגדול אמילי פרי רגע לאחר שיצאו מתוכנית הרדיו ברדיו 90 בהגשתה של פרי.

ברוכה הבא דניאלה עמר, מאמנת הכושר הנתנייתית שנראית לוהטת מתמיד ודואגת לכך שהמתאמנות שלה יגיעו מוכנות לקיץ 2020. האמת נראה שממש הולך לה. איפה נרשמים???

בחור של קיץ.. אופיר נודלמן התגעגע לקיץ ונראה שגם הקיץ התגעגע אליו. אופיר מספר שמחכה לנו קיץ עמוס במיוחד. מחכים לעדכונים.

שלושה נתנייתים יוצאים לגלוש זאת כבר התחלה של סיפור טוב.. אלכס דוידוב, ניתאי ביתן וגל לגזיאל ניצלו את הימים החמים שקפחו עלינו השבוע ולא וויתרו על בוקר ספורטיבי במיוחד מקווים שהספונטניות תגיע גם אלינו..

במרדף המטורף הזה אחר החיים, העבודה ושאר הדברים שמציפים אותנו מדיי שבוע  נועם קלזן לא משאיר מאחור את מה שעושה לו טוב.. ופשוט נהנה מהדרך! אחלה שבוע אלוף..

השגרה חזרה אלינו בסערה, רוב העסקים בעיר חזרו לפעילות מלאה צלם מציצים שלנו יצא לטיול ברחביי העיר וחזר עם תמונה של אחד מהאנשים החשובים באזור שלמה יפרח בעלי סניף בית החומר בעיר נתניה שמחכה לכם עם שלל הנחות ומוצרים שתוכלו למצוא רק אצלו תגיעו..

יום גשום כבר סוף עונה.. אושר יצחקי ודר ארצי חיכו ליום חם והוא הגיע.. צמד הנתנייתים וויתרו על יום בבסיס והגיעו עד בית שאן, למעיין עין נציב ליום של חוויות מים ומה שבניהם אחלה שבוע..

חני פויזנר וקמע גולדשטיין היפייפות הנתנייתיות כרגע בשגרה של בין עבודה לבסיס ונראה שבזמן הפנוי שנשאר להם הם לא מוותרות אחת על השנייה!

אתם רגילים לראות אותו ממלצר במסעדת קפה קרמל בעיר אבל בזמן שהמלצר הלוהט שלנו רועי גורן לא נמצא בעבודה הוא בעיקר דואג להכין את הגוף שלו לקיץ ושומר על אורח חיים בריא ומקצועי במיוחד.. אני אספר רק לכם שרועי גם רווק ..נשות נתניה הסתערו .

עינת מזוז האחת והיחידה תחגוג יום הולדת מדור מציצים מקדים את הברכות וזוכה להיות הברכה הראשונה עינת יקרה צוות המדור מאחל לך שנה של שגשוג והגשמה עצמית מלאה באושר וסיפוק. יום הולדת שמח!!!

ילדי העיר נתניה הגיעו השבוע למשרדי המועצה הדתית בעיר, לקבל פרסים יקרי ערך במסגרת פרויקט התורה, ביוזמת ׳מטה משיח נתניה׳ אלעזר פרץ והמועצה הדתית בראשות אשר אוחנה,. ישר כוח גדול!!צילום: יוסי בן שושן.

Related Post

החורף בפתח…

Posted by - 1 בנובמבר 2018 0
הבית זקוק לאוורור? לא יודעים איך להיפטר מריחות לא נעימים בבית, בארון או במטבח? חברת אס. סי. ג'ונסון  מציעה טיפים…

כמו במישלן

Posted by - 21 בנובמבר 2021 0
המטבח התעשייתי נכנס בסערה אל עולמנו ונראה שהוא הולך להישאר פה עוד הרבה, הסלבס הגדולים ביותר בארה"ב כמו קמרון דיאז,…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות