מה עשו דוד דביר ואריק חביב במרפאת בוטוקס, דנית ליבנת מחתונמי נכנסה לסדרת טיפולי יופי וגם – הביצה המקומית מבעבעת

7 0

עידן הגברים המטופחים נמשך במלוא הכוח, הפעם עם שני גברים שהצהירו בשידור בטלוויזיה: "אנחנו עושים בוטוקס". לאחרונה הגיעו צמד הסלבס דוד דביר כוכב הישרדות העונה ואריק חביב מחתונה ממבט ראשון למרפאת KYTERIA והפקידו את פניהם בידיה של ד"ר אנה זנקוביץ שטיפלה בפניהם במקצועיות וברגישות. התוצאות – בקרוב על המסך. צילום: יחצ

בכירי רשת טיב טעם  נעלו בטקס חגיגי את מבצע ההתרמה למען עמותת "אור למשפחות". חגי שלום העניק   צ'ק ע"ס : 93,080 ₪ לטובת פעילות העמותה. יישר כוח גדול ממציצים.. צילום: אסף לב

נוער חוגג הכנה לצהל. השלב הבא של נוער ישראלי לאחר התיכון הוא – גיוס לצה"ל. במרכז קהילתי חפציבה מתנסי מזרח נתניה מבית חברת המתנסים, חגגו השבוע  סיום קורס הכנה לצה"ל עם המתגייסים לעתיד בפעילות חוויתית וערכית לקראת אבן הדרך הבאה בחייהם. בסוף המפגש, חולקו לבוגרי הקורס תיקים לכבוד הגיוס הקרב ובא. אנו מאחלים לבוגרי כיתות יב' דרך צלחה בעתידם בזמן הגיוס לצה"ל או הלימודים במכינה, והכי חשוב – שמרו על עצמכם

"בוסתן בראשית" ממוקם בלב עמק קוניטרה, בצפון רמת הגולן, בין מטעי הפרי של קיבוץ עין זיוון ומשתרע על שטח של 200 דונם.  עקב המצב, מציעים בתיירות עין זיוון לזוגות שאין להם היכן לערוך את חתונתם, לקיים את האירוע בבוסתן היפה, באוויר הפתוח והמרחבים, בשעות הבוקר או הצהריים. המתחם מוצע ללא תשלום.תוך שמירה על הנחיות התו הסגול. יישר כוח על היוזמה המבורכת..

דנית ליבנת, משתתפת הראליטי 'חתונה ממבט ראשון', הגיחה לאחרונה לקליניקה של ד"ר להבית אקרמן בהרצליה פיתוח, לסדרת טיפולי יופי כשהתיישבה דנית בכס המטופלת, סיפרה דנית  שהיא ממנפת את כוחה ברשתות החברתיות והתחילה מיזם שידוכים  בין קהל העוקבים הפרטי שלה באינסטגרם!!!!. כנראה שהתוכנית השפיע ודנית הפעם רוצה להיות בצד השני על תקן המשדכת שיהיה המון בהצלחה ממציצים.. צילום: אסף לוי

יש מי ששומר עלינו?? אופיר נודלמן הרווק הנתנייתי המבוקש מתקרב לתאריך השחרור שהוא כלכך מחכה לו, לאחרונה אופיר גם עבר לבסיס בית ליד הקרוב לביתו כך שלסיום מתוק הוא כבר דאג.. מחכים לתמונות מהטיול.

מי אמר שאין חיים בטבריה?? מאור לגזיאל ועדן בוקר נסעו לסופש איכותי במיוחד יחד עם צוות החברים המלא שדאגו להרים את העיר באוויר. מה שבטוח משעמם לא היה שם!!

אוראל בוסקילה ובת זוגו ולריה שיכמן חגגו לאחרונה חצי שנה של זוגיות מיוחדת ולא משעממת בכלל אז בין השגרה של העבודה והצבא אוראל לא שכח את התאריך המיוחד ודאג לפנק את בת זוגתו בארוחת ערב מהסרטים כיאה למעמד.. מזל טוב.

עוד בגזרת הזוגות בעיר.. המון בהצלחה לנווה פלג ושיר קשטרי שנפרדו משוק הרווקים לאחרונה והבינו שהביחד חזק יותר.. הצמד בילו את הסופש האחרון באילת החמה וחזרו עם ים חוויות.. הזוג הצעיר מתחזק זוגיות בין נתניה לנס ציונה (ביתה של שיר) מסתבר שאהבה חזקה מהכל..

הרבה זמן שעמית אוחיון לא כיכב במדור המציצים שלנו והנה הוא חזר.. עמית שלאחרונה התחיל ללמוד משלב את הלימודים עם הצבא ואפילו זמן להנות נשאר לו המון בהצלחה ממציצים.

בלם העל אילן שאולסקי שסיים לאחרונה את העונה מתכונן לפתיחה של העונה החדשה בליגה א דרום בקבוצתו אור יהודה שאולסקי שנתן עונה מצוינת השנה מקווה לעשות את קפיצת המדרגה שלו בעונה הקרובה מציצים מאחל המון בהצלחה מחכים לשמוע עליך..

אוסי רואה ונותנים את הלב והנשמה לא נשארים אדישים בחום ומוציאים מזגנים למחסומי הלוחמים כי אין על מי ששומר עלינו💚 עם ישראל חיי אלופים..

מסיבת יצירה חוזרת בעונה חדשה וטעימה. שתי הבנות המוכשרות מהתכנית "מסיבת יצירה" שמשודרת בערוץ ניק ג'וניור חוזרות בעונה חדשה, מסקרנת וטעימה. אחרי 5 עונות מוצלחות מור עזריה מצור משה ושי- יה פישר מקדימה צורן, מצלמות בימים אלה, עונה חדשה לתכנית שתעלה לשידור באוקטובר 2020 לצופי HOT בערוץ ניק ג'וניור, בהפקת ענני סטודיוס. המון בהצלחה .צילום : ניק ג'וניור.

זוג היפיפיות הנתניתיות מנצלות כל רגע של ביחד מחוץ לבית רגע לפני שחוזרים שוב למוד של ההסגר, האמת אנחנו לגמרי איתכם תהנו ..

Related Post

מצטיינות בהצלת חיים

Posted by - 27 במאי 2019 0
בטקס חגיגי שנערך לכבוד העובדות והמתנדבות המצטיינות של מגן דוד אדום לשנת 2018 ע"ש נח מוזס ז"ל זכו 25 עובדות…

אסתמה של העור: יש מה לעשות

Posted by - 28 ביוני 2023 0
אסתמה של העור, 'אטופיק דרמטיטיס' היא מחלה עור כרונית דלקתית שפוגעת בכ-20% מכלל התינוקות ברחבי העולם. המחלה באה לידי ביטוי…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות