מה טוביה צפיר עשה בכפר יונה, מירי בוהדנה, טליה עובדיה, ליאל אלי ודפנה שחר נצפו בקליניקה להסרת שיער וגם – מרים פיירברג איכר עוצרת לסלפי כל הדרך לקלפי

8 0
  1. עוד מאירועי התרבות המפוארים בכפר יונה, והפעם בהשתתפות טוביה צפיר, הדיפלומט נדב תמיר והזמר דודו זכאי. בסיום הסתודדה ראש העירייה, שושי כחלון כידור, עם צפיר והמנחה יענקל'ה מנדל, ושפעה חיוכים. התמונה כאן.

"FIFIKINI",

עדן פינס, פרזנטורית רשת עדיקה, משיקה בימים אלה את מותג בגדי הים החדש שלה העונה לשם "פיפיקיני", המותג יימכר בבלעדיות באתר עדיקה ובסניפי הרשת.

פינס הצטלמה לקמפיין המותג בטיילת על חוף הים, כשברקע אוטו גלידה, והציגה את קולקציית המותג פיפיקיני, הכולל בגדי ים שלמים וביקיני ובגדי חוף בהדפסים מרהיבים ובצבעים בולטים.

2.

עיריית כפר יונה קיימה טקס הוקרה לנוער המצטיין בהתנדבות בקהילת כפר יונה, לשנת תשפ"ג. השנה זכו בכבוד המגיע להם, שש תלמידות ותלמיד בבית הספר השש שנתי איש שלום: עדי חוכימה , לינוי שובה, עמית יחזקאל, גאיה איבגי, אלה זוננשיין, ליאם סולומון  ורוני קמאי. בעיריית כפר יונה ביקשו להביע ההערכה רבה לשש הנערות ולנער, שנתנו מעצמם למען החברה הישראלית, וקהילת כפר יונה בפרט, במסירות, בהתנדבות מלאה ומתוך אמונה פנימית. יישר כוח.

3.

הנהלת טיב טעם אירחה אמש, את הנהלת עמותת "שלוה" – האגודה הישראלית לטיפול באנשים עם מוגבלויות ושילובם בחברה, לטקס חגיגי במסגרתו העניקה תרומה על סך 110,735 ₪, לטובת פעילות העמותה. אלופים!! צילום: אסף לב.

4. לאחרונה נפגשו מירי בוהדנה, טליה עובדיה, ליאל אלי ודפנה שחר לצילומי סרטון לאפיליידי שנערכו בהרצליה פיתוח. על הסט עידכנה טליה עובדיה – זוכת האח הגדול, שהגיעה ממש בין אריזות, כי בעוד יומיים צפויה לטוס למילאנו לשבוע ימים לתצוגת אופנה של מפיק ישראלי,  יחד עם אן זיווי (בין היתר) שמנחה את האירוע. בנוסף, טליה התייחסה לעונה הנוכחית של האח הגדול וכבר סימנה לעצמה פייבוריט מועדף- ינקי. טליה על ינקי: "אני חושבת שהוא מעביר ערכים טובים לציבור, ובהדחה האחרונה למדנו שהצופים בסוף בוחרים בטובים". טליה פגשה על הסט את חברתה מירי בוהדנה, המשמשת כפרזטורית של חברת אפיליידי. התמונות כאן. צילום: אור גפן.

5. הנהלת חברת טבע, בראשות ריצ'רד פרנסיס, נשיא ומנכ"ל החברה קיימה אירוע גיבוש במלון דן כרמל חיפה.

 בן ינובר, מנכ"ל מלונות דן בחיפה ומנכ"ל מלון דן כרמל קיבל את פניו של ריצ'רד פרנסיס, עם הגיעו למלון וליווה אותו לאולם בו התקיים האירוע. בסיום האירוע פרנסיס הודה לינובר על האירוח ואמר שהמלון מדהים.

 צילום: באדיבות דן כרמל.

6.

ברכות למנהלת השיווק ויחסי הציבור של ״רגעים״ (העמותה לחינוך בלתי פורמלי)

נטלי שטיין שלא עוצרת לרגע דל…

חוץ משיווק , היא גם מאסטר ב  NLP

וכעת גם סיימה קורס נומרולוגיה מוסמך

ומקבלת ליעוציים אישיים.

מציצים רק שואל—- מתי את מספיקה את הכל??

7. מוטי ברוך התותח חוגג יום הולדת 40 עם החברים!!

מדור מציצים מצטרף לברכות יום הולדת שמח מוטי היקר!

8. האיש והאגדה  עוז מילר  עם הבנות המתוקות ארבל וכנרת, בתמונה ביום כיף עם אבא בדרכם לים המלח איזה כיף!!

9.שליישית התותחים מידן פטנר, אדם הוניגמן , ורמי דדוש בדרכם לטבריה לקבר רבי מאיר בעל הנס. לא שכחו לתעד את הרגע שהגיע עד למדור המציצים שלנו.

10. מרים פיירברג  איכר עצרה בחיוך לתמונה ברחבי העיר עם שתי תומכות אדוקות של ראשת העיר האהובה התמונה כאן.

11. אפרים בולמש  בלי הפסקה . התחיל את היום  עם קפה בים , המשיך  במפגש קשרי חוץ בליווי מנכלית המשרד אולגה לוריא הצטלם עם שוטרי הפיקוח העירוני וסיים באירוע שבע ברכות שנערכו אצל משפחת גבאי לרגל נשואי הבת  של חברי הטוב וידיד נפש ,הרב והשר יואב בן צור. מרשים היה ליראות את הכבוד שמשפחת גבאי נתנה לשר בן צור וליחס החם שלו אליהם.

12. המון מזל טוב  למשפחות לוויוב  וסעידוב כהן ממדור מציצים. התמונות מהחתונה המפוארת כאן אצלנו.

רק בשמחות!!

13. טלי מולנר האלופה במפגש פסגה עם צורפת העל נטלי פדר.

14. טלי מולנר בצילומים לסרטון תדמית של איחוד הצלה בעקבות אירוע הדקירה שארע לאחרונה ובעקבותיו העלתה מולנר פוסט ברשתות החברתיות שהפך ויראלי שם הביעה הערכה והוקרת תודה  לאיחוד הצלה.

Related Post

מתקדמים לתאורת לד בעיר

Posted by - 22 ביוני 2021 0
נתניה זכתה במענק כולל בסך 3 מיליון ₪ בתמיכת משרדי האנרגיה, הכלכלה והתעשייה והגנת הסביבה, עיריית נתניה תקבל מענק כולל בסך…

נפתח בית מדרש מת"ן נתניה

Posted by - 16 באוקטובר 2018 0
בית המדרש מת"ן הפועל תחת המחלקה לתרבות תורנית בעמותה לחינוך בלתי פורמלי בנתניה פתח את השנה עם מגוון שיעורים לגברים…

מציצים בסימן נשים חזקות… אנה זק עם קולציית קפסולה חדשה, צמד המגישות גלית גוטמן ואילנית לוי שדה נבחרו להנחות את מרוץ הנשים הגדול וגם – הספורטאית  תם שקד (29),  האישה הראשונה שהעפילה לגמר נינג'ה ישראל, עושה שרירים מול המצלמה

Posted by - 17 באפריל 2023 0
קולקציית הקפסולה של הזמרת אנה זק  לרשת והקוסמטיקה  SACARA, הוכתרה בתואר 'מוצר השנה' (בחירת הצרכנים), בקטגוריית האיפור לשנת 2023 אחת מקולקציות האיפור…
כלי נגישות