מה אפשר לקנות לבן זוג ליום האהבה

3 0

יש איזו סטיגמה כאילו הגברים פחות רגישים והם לא צריכים מתנות ליום האהבה. אבל אנחנו יודעות את האמת, הגברים רגישים מאוד גם אם אינם מראים זאת. והם בהחלט מצפים מבת הזוג להעניק להם מתנה מיוחדת ליום האהבה. וכמובן, חסר להם שלא יכינו גם עבורך מתנה מרגשת.

את האהבה האמיתית אנו מרגישות ומביעות בכל יום, ובוודאי שלא נצמצם אותה ליום אחד בשנה. האהבה האמיתית באה לידי ביטוי בכל יום בו בני הזוג עומדים אחד לצד השני, מגלים אכפתיות, רגישות והבנה. אבל כמובן, יש ימים מיוחדים שבהם אנו רוצות לעצור ולציין את אותה אהבה ואותה מחויבות. ויום האהבה המתקרב הוא הזדמנות מעולה לעשות זאת.

כדאי מאוד לחגוג את היום יחדיו, עם זמן איכות משותף ואולי גם איזו ארוחה רומנטית. אבל חשוב מאוד להעניק גם מתנה. אינך רוצה שהקסם יתפוגג, את רוצה מתנה שתזכיר לגבר שלך בכל בוקר כמה שאת אוהבת אותו וכמה שהוא חשוב בחייך. אם כל הכבוד לארוחה הרומנטית או בילוי משותף, הם נותנים רק מענה רגעי.

אז השאלה היא רק מה אפשר לקנות לבן זוג ליום האהבה? מה יבטא את המסר שאת רוצה להעביר ויגרום לגבר להרגיש זאת בכל ימות השנה.

צריך לחשוב מחוץ לקופסה

כאשר מחפשים מתנות ליום האהבה לבן הזוג צריך לחשוב מחוץ לקופסה. את מכירה את בן הזוג שלך, ויודעת בדיוק מה הוא אוהב. ככה אנחנו הנשים, אנחנו תמיד יודעות לעשות את הבחירה הנכונה. אבל הפעם את רוצה להעניק לגבר מתנה שבאמת ניתן לקשור אותה ליום המיוחד הזה.

חשבנו לרגע שתכשיטים זה משהו בנאלי, עד שגילינו את קולקציית התכשיטים של ארטיזן ננו תכשיטים. מעבר לעיצובים הגבריים, אהבנו את הטוויסט הטכנולוגי בעזרתו הם מצליחים לבטא את האהבה.

נראה שהם חשבו על כל פרט בעיצוב, והפכו את התכשיטים למתנה המושלמת לגבר. ובשביל להבין על מה אנחנו מדברות, אפשר להסתכל על אחד העיצובים המעניינים שלהם – תליון עם הטבעת א.ק.ג וכיתוב אני אוהבת אותך ב 120 שפות. הרי הגברים הם לא בדיוק אלו שילכו עם תליון לב אדום, וזוהי הגאונות של העיצוב – סימן הא.ק.ג הוא הסמל לפעימות הלב. וכל זה בתכשיט סולידי וגברי.

אהבנו מאוד גם את השימוש בטכנולוגיה. במרכזו של התליון אבן שוהם שחורה, ועליה הטבעות בצבע זהב. בעזרת טכנולוגיות ייחודיות הטביעו עליהם בזהב 24 קראט את הכיתוב ”אני אוהבת אותך“ ב 120 שפות! התכשיט מגיע עם זכוכית מגדלת תואמת, גם היא בעיצוב גברי ומדליק. ובעזרתה ניתן לקרוא את ההטבעות. כך שיש פה אלמנט של משחק, בדיוק כמו הדברים שהגברים אוהבים.

ישנן גם דוגמאות נוספות, כולן באותו קונספט מדליק. כמו למשל תליון בעיצוב מלבני עם סמל ”מארס“.

מתנות שכאלו הן בדיוק הפתרון ליום האהבה המתקרב.

תמונה freepik

Related Post

לצאת ממעגל העוני

Posted by - 17 בינואר 2018 0
  ארגון 'כתף לכתף' (ע"ר) אשר פועל למען קידום והובלת משפחות בתהליכי שינוי ממצבים של משבר ועוני ותלות למצבים של…

אסון כבד

Posted by - 1 בנובמבר 2018 0
טרגדיה נוראית. ביום רביעי, לבשה נתניה אבל וכאב רב במסע ההלוויה של משפחת עטר בבית העלמין בנתניה. תאונת דרכים  שמחקה…
כלי נגישות