לניאדו ממשיך להתפתח: מחלקות גניקו-אונקולוגית ואורטופדית נחנכו בלניאדו

5 0

במעמד סגן שר הבריאות נחנכו המחלקה האורטופדית והמחלקה הגניקו-אונקולוגית; ליצמן: "נתקצב 20 מלש"ח להקמת חדר מיון חדש".

שתי מחלקות אשפוז חדשות נחנכו בלניאדו: מחלקה אורטופדית וגניקו-אונקולוגית. המחלקות, שבנייתן החלה לפני מספר שנים, מכילות עשרות מיטות אשפוז וממוגנות בחלקן הגדול לפי התקן הישראלי גם במצבי מלחמה לא קונבנציונאלית.

בניית המחלקות התאפשרה הודות להתגייסות של ידידי לניאדו במדינת ישראל וברחבי העולם עבור הגשמת הפרויקט המורכב. בערב חנוכת המחלקות שהתקיים השבוע, השתתפו סגן שר הבריאות ח"כ הרב יעקב ליצמן, ראש העיר נתניה מרים פיירברג-איכר, רב העיר נתניה הרב קלמן בר, סגן רה"ע נתניה הרב שמעון שר, מנכ"ל לניאדו נדב חן, חבר חבר הנאמנים לניאדו-ישראל יו"ר טמפו ז'ק בר, סגן נשיא ישראל בוועידת התביעות שלמה גור ובכירים נוספים.

הטקס החל בקביעת מזוזות והסרת לוט מעל שלטי הנצחה של משפחות התורמים. לאחר מכן התקיימה קבלת פנים באולם הכינוסים בלניאדו. סגן שר הבריאות אמר בטקס, כי "חנוכת המחלקות הגניקו-אונקולוגיות והאורטופדית בלניאדו זה חשוב מאד, אבל אני מסתכל קדימה. הוריתי לצוותים המקצועיים במשרד הבריאות לתקצב בעשרים מיליון ₪ את הקמת המיון החדש בלניאדו. אני בטוח, כי יחד עם הנהלת לניאדו ועיריית נתניה, נוכל להגשים גם את היעד הזה לרווחתם של תושבי העיר והאזור".

פיירברג-איכר ציינה בדבריה, כי "בעוד כחודש נקיים בלניאדו סיור מקצועי עם קרן אמריקאית המעוניינת לתמוך בפיתוח לניאדו – המרכז הרפואי העירוני שלנו. תמכנו לאורך כל השנים ונמשיך לתמוך הרבה מעבר למה שמצופה מרשות עירונית.  אני מודה לצוות המדהים של לניאדו שעושה עבודת קודש".

את המפגש סיכם נדב חן, מנכ"ל לניאדו, אשר הרחיב בפני הנוכחים על תנופת הבינוי והפיתוח המתחוללת בלניאדו בימים אלה. "חנוכת המחלקות הגניקו-אונקולוגית והאורטופדית הינן סנונית ראשונה. בעוד מספר שבועות נכניס מכשיר סי.טי חדש למיון, נחנוך שני חדרי רנטגן דיגיטליים. בעוד כעשרה חודשים תחנך מחלקת הדיאליזה החדשה ובעוד כשנה מרכז הלידה הכולל חדרי לידה חדשים ופגייה חדשה".

צילום: יח"צ

Related Post

גרימת מוות ברשלנות

Posted by - 26 באוגוסט 2021 0
חוסר תשומת לב רגעית בזמן נהיגה יכולה לגרום לתאונת דרכים קטלנית שבה נהרג אדם אחר. במקרה שכזה, גם אם הנהג…

לידים לכל סוגי העסקים

Posted by - 3 באוגוסט 2023 0
בנוף הדיגיטלי התחרותי של היום, יצירת לידים באיכות גבוהה היא חיונית להצלחת כל עסק. בין אם אתה סטארטאפ קטן או…

ניקיון החופים העולמי

Posted by - 4 בנובמבר 2020 0
גם בנתניה התכנסו השבוע כ-750 תושבי העיר שהגיעו לנקות את חופי העיר. יוזמה חשובה. 750 משתתפים תושבי העיר מבוגרים, נוער…

איחוד ארצות

Posted by - 27 באוקטובר 2021 0
שגריר גיאורגיה  לשה ז'בניה, שגריר אוקראינה, יבגן קורניצ'וק, שגרירת ליטא, לינה אנטאנאויסיאנה וכן שגריר מרוקו, עבדול רחים ביוד – נפגשו השבוע עם ראש העיר, מרים פיירברג-איכר וסיכמו איתה על…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות