למה צריך ייעוץ משכנתאות בכלל?

4 0

תחום הפיננסים בכלל ותחום המשכנתאות בפרט, הינם תחומים מורכבים התלויים במשתנים רבים. מרבית האוכלוסייה בעלת ידע בסיסי בלבד בכל הנוגע לתחומים אלו. מי לא שמע על אנשים המתלוננים על השעבוד הארוך לתשלומי המשכנתאות ועל הנטל העצום המוטל על כתפי מפרנסי הבית. לא פעם, יוצא לשמוע על אנשים המתקשים לקבל אישור למשכנתא מהבנקים. אנו נתקלים במקרים כאלו ואף חמורים מכך במהלך חיינו. ישנן כמה סיבות לכך אך במרבית המקרים ניתן היה לשפר את התנאים באם תהליך תשלומי המשכנתא היה מלווה בייעוץ מקצועי למשכנתאות.

אם אתם שוקלים לרכוש דירה, כצעד ראשוני ועוד לפני ההתקשרות עם הקבלן כדאי לקבל ייעוץ ראשוני בנושא המשכנתא. ידע זה יעניק לכם בטחון לעשות את התהליך בצורה הטובה ביותר, תמנע ממכם לעשות טעויות שתדרשו לשלם עליהם במשך שנים רבות, תחסוך לכם הוצאת כספים מיותרת, וכשמדובר בתשלומי המשכנתאות, כל חיסכון הינו משמעותי ויכול להגיע לסכומים גבוהים ביותר. התנהלות נכונה הינה צורך חיוני ביותר.

המשכנתא הינה בעצם הלוואה מאד גדולה מהבנק אשר משפיעה על תחומים משמעותיים במהלך החיים. ישנה אפשרות לעשות סקר בין הבנקים השונים ולבדוק מה הם מציעים ומה יהיה המסלול המשתלם ביותר, אך יש לזכור שלבנקים יש אינטרסים לרווח גם כן. כאשר נעזרים בייעוץ משכנתאות האינטרס שלכם רוכשי הדירה נעשה האינטרס העקרי, והתאמת המסלול נעשה על פי מה יהיה בעבורכם הכי משתלם, חסכני ויספק הטבות באם קיימות, מסלול שיישמר את האינטרסים שלכם ולא ישרת רק את אינטרס הבנק.

לעיתים קרובות זוגות צעירים מתחילים מסלול למשכנתאות ולאחר כמה שנים התנאים משתנים, תנאי החיים, התנאים בשוק הפיננסים ושינויים נוספים בעלי השפעה על סוג המסלול. קיימת אופציה של מיחזור משכנתא. מחזור המשכנתא הוא בעצם סילוק מסלול המשכנתא הישן ובקשת הלוואה חדשה אשר מותאמת יותר לתנאים הקיימים, המטרה הינה לשפר את תנאי המשכנתא שיפור שיכול להגיע למאות אלפי שקלים.

היתרונות של מחזור משכנתא:

√ שיפור תנאי המשכנתא וחיסכון בהוצאות

√ כל לווה רשאי למחזר את מסלול המשכנתא שלו

√ מייצר בטחון כלכלי, שקט נפשי ועלייה ברמת החיים

ככלל כל אדם רשאי לבקש מחזור משכנתא באופן עצמאי, אך כמו בכל תחום שבו הידע שלנו מוגבל אנו פונים לבעל מקצוע ומוכנים לשלם על שירותיו בעיקר אם נקבל בתמורה פיצויים הגונים, הטבות או חיסכון משמעותי בהוצאות. גם במקרה של משכנתא אשר מדובר בסכומי חיסכון מאד משמעותיים ובנוסף הקלה על התשלומים החודשיים, משתלם ואף מומלץ ביותר לקחת יועץ משכנתא, אשר שכרו מזערי ביחס לתמורה הכספית שנוכל להשיג בעזרתו.

כאשר בוחרים יועץ משכנתא כדאי לבדוק את הניסיון והמקצועיות שלו, בנוסף לבדוק האם ישנם ממליצים, בכל מקרה כדאי לעשות שיחת ייעוץ ראשוני ולהתרשם.

Related Post

הגשימו חלום

Posted by - 14 במאי 2019 0
קבוצה של 18 אנשים עם מוגבלויות, ממערך דיור "אור" של ארגון אלאור בנתניה, הגשימו חלום ונסעו לחופשה ביוון – אותה…

מיצג נובה 06:29

Posted by - 21 בינואר 2024 0
שר החוץ ישראל כ"ץ במיצג הנובה 06:29: "אני מזמין את נציגי דרום אפריקה לבוא כאן לסיור ולראות מיצגים שמזכירים את…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות